مدل روبالشی فانتزی و شیک با انواع طرح های زیبا

مدل روبالشی فانتزی و شیک با انواع طرح های زیبا


منبع: دکوراسیون

944

1399/4/30

02:20


روبالشی از انواع لوازم ضروری به شمار می رود که در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشد و شما می توانید با توجه به سلیقه شخصی تان از بین آن ها روبالشی با طرح و رنگی زیبا را انتخاب نمایید. در ادامه با انواع مدل روبالشی فانتزی آشنا خواهید شد که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل روبالشی فانتزی شیک

طرح و رنگ روتختی و روبالشی اگر بدرستی انتخاب شود طرح تختخواب نیز جذاب تر به نظر می رسد از این رو بهتر است شما در هنگام انتخاب روبالشی حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل روبالشتی فانتزی

طرح های روبالشی فانتزی

برای دوخت روبالشی از پارچه های مختلف طرح دار و ساده استفاده می شود که هر یک از این مدل ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. توجه داشته باشید که جنس پارچه روبالشی را باید به گونه ای انتخاب نمایید که به راحتی قابل شستشو باشد و علاوه بر این شما و اعضای خانواده تان در هنگام خوابیدن روی بالشت احساس راحتی داشته باشید.

روبالشی مانند روتختی در انواع طرح های اسپرت و فانتزی و ساده و … موجود می باشد که روبالشی ها و روتختی های اسپرت و فانتزی امروزه توجه اغلب افراد را به سمت خود جلب کرده اند.

اجرای دکوراسیون داخلی

روبالشی های فانتزی به صورت طرح های سه بعدی و معمولی موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید روبالشی دارای طرحی خاص باشد می توانید روبالشی های فانتزی را برای پوشاندن سطح بالش های کوچک و بزرگ انتخاب نمایید.

روبالشتی فانتزی

روبالشتی شیک

مدل روبالشتی فانتزی شیک

روبالشتی فانتزی و زیبا

روبالشتی شیک

روبالشتی شیک و زیبا

روبالشتی طرح دار

روبالشتی شیک

روبالشتی کوچک فانتزی

روبالشتی فانتزی زیبا

روبالشتی طرح دار

روبالشی ها در انواع رنگ های روشن و تیره موجود می باشند که روبالشی های رنگ روشن طرفداران زیادی دارند همچنین اگر شما تمایل دارید آلودگی ها و لکه های روی سطح بالشت کمتر دیده شود بهتر است از روبالشی های رنگ تیره استفاده کنید. توجه داشته باشید که روبالشی های رنگ روشن لکه ها و آلودگی ها را به وضوح نشان می دهند از این رو بهتر است شما برای رعایت بهداشت روبالشی های رنگ روشن را انتخاب نمایید تا در صورت کثیف شدن آن ها متوجه شوید و روبالشی  را از روی سطح بالش جدا نمایید و بشویید.

در دوخت برخی از روبالشی ها نیز ترکیب رنگ های روشن و تیره به چشم می خورد که این طرح ها نیز زیبایی خاص خودشان را دارند.

روبالشی ها در انواع طرح های بند دار و زیپ دار و معمولی موجود می باشند و اگر شما تمایل دارید به راحتی روبالشی را روی سطح بالش بکشید بهتر است از طرح های بند دار یا زیپ دار استفاده نمایید.

روبالشتی شیک و زیبا

مدل روبالشتی جدید

روبالشتی شیک و خاص

مدل روبالشتی فانتزی خاص

روبالشتی صورتی طرح دار

روبالشتی فانتزی و زیبا

روبالشتی طرح دار

روبالشتی شیک

روبالشتی با طرح اسب

مدل روبالشتی طرح دار و فانتزی

در این مطلب توجه شما را به انواع طرح های روبالشی فانتزی جلب کردیم که امیدواریم این طرح ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید از بین آن ها روبالشی های شیک و مناسبی را انتخاب نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو