دانلود نسخه هک‌شده بازی FIFA 20 برای PS4 – ریلیز Playable

دانلود نسخه هک‌شده بازی FIFA 20 برای PS4 – ریلیز Playable


منبع: دانلود ها

188

1399/4/30

04:40


بازی FIFA 20 روند سه قسمت اخیر را در افزودن یک بخش داستانی دنبال نمی‌کند و امسال خبری از آلکس هانتر و ادامه‌ی بخش The Journey نخواهد بود. اتفاق جالب و هیجان‌انگیز بازی فیفا ۲۰، افزودن یک حالت جدید به اسم Volta است. حالت «ولتا» در واقع نوع جدیدی از حالتی است که به اسم «فیفا استریت» آن را می‌شناسیم.با این حال، بخش جدید ولتا تنها پیشرفت بازی امسال هم نخواهد بود و می‌توانیم انتظار تغییرات گیم‌پلی را هم داشته باشیم؛ قرار است امسال ضربات آزاد و پنالتی‌ها کاملا تغییر پیدا کنند و هوش مصنوعی کلی بازیکنان هم پیشرفت کرده است. بازی‌کنان در فیفا ۲۰ هوش مصنوعی بسیار بهتری دارند و نه تنها سرعت و جایگیری‌شان بسیار بهتر از بازی قبلی شده، بلکه بهتر دفاع و به بازی‌کننده‌ای هم که خودش مشغول دفاع کردن است، کمک مضاعف می‌کنند.

FIFA 20 v1.00 (CUSA-15545) PS4-Playable

دانلود-بازی-FIFA-20-ps4

در فیفا ۲۰ حالات فوتبال خیابانی و فوتسال افزوده شده‌است که هم به صورت آزاد هم به صورت داستانی شاهد این مسابقات خواهیم بود. این نسخه تغییرات قابل توجهی در گیم پلی داشته‌است و حالت ضربه آزاد مستقیم و پنالتی زدن و پنالتی گرفتن که در نسخه‌های قبل بسیار دشوار بود، تغییر کرده و سبک زدن آن‌ها به کلی عوض شده‌است. با توجه به قرار داد بین باشگاه یوونتوس و PES 2020 این تیم در این نسخه از فیفا با نام رسمی، پرچم و پیراهن اصلی حضور نخواهد داشت. این تیم با نام پیمونته کالچیو حضور دارد اما تمام بازیکنان با قیافه و نام اصلی حضور خواهند داشت.

در بخش کریر مود بازی FIFA 20 ساخت مربی با هر جنسیت و شکل و شمایل و پوششی اضافه شده‌است. همچنین قابلیت برگزاری کنفرانس قبل از مسابقه و پاسخ به خبرنگاران اضافه شده‌است که پاسخ به این سوالات می‌تواند در عملکرد تیم در مسابقات آتی تأثیر بگذارد. همچنین در نسخه امسال می‌توان به صورت خصوصی با بازیکنان تیم صحبت کرد و از مشکلات آنها در تیم آگاه شد. در صورت شکست تیم دچار تضعیف روحیه خواهد شد و در نتیجه در بازی‌های آینده با قدرت کمتری بازی می‌کنند.

info

Powered by Frostbite™, EA SPORTS™ FIFA 20 for PlayStation®4 brings two sides of The World’s Game to life – the prestige of the professional stage and an all-new authentic street football experience in EA SPORTS VOLTA FOOTBALL. FIFA 20 innovates across the game, FOOTBALL INTELLIGENCE unlocks an unprecedented platform for gameplay realism, FIFA Ultimate Team™ offers more ways to build your dream squad, and EA SPORTS VOLTA FOOTBALL returns the game to the street, with an authentic form of small-sided football.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی FIFA 20 PS4-Playable:

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 03:00 بامداد)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو