تعبیر خواب موبایل - دیدن موبایل در خواب چه تعبیری دارد؟

منبع: ستاره

142

1399/4/30

06:35


دیدن موبایل و تلفن همراه در خواب به احساساتی همچون صمیمیت، آشنایی و رابطه عاطفی اشاره دارد. این رویا نشانگر این است که شما هر زمان که بخواهید، می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کرده و حتی گاهی اوقات، کار‌ها یا افراد را به روش خاص خود و از راه دور کنترل کنید.

تعبیر خواب موبایل - دیدن موبایل در خواب چه تعبیری دارد؟ (بدون عکس نمایه)

 
ستاره | سرویس سرگرمی – دیدن موبایل و تلفن همراه در خواب به احساساتی همچون صمیمیت، آشنایی و رابطه عاطفی اشاره دارد. در این مقاله با تعبیر خواب موبایل بیشتر آشنا خواهیم شد. برای آشنایی با تعابیر کلی خواب و رویاهای خود به صفحه اصلی تعبیر خواب ستاره مراجعه کنید. 
 
برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب


تعبیر خواب آنتن ندادن موبایل

اگر خواب دیدید که تلفن همراه‌تان کار نمی‌کند، این رویا حاکی از بروز مشکل در رابطه عاطفی‌تان است. این خواب بیانگر جدایی، دوری، اختلاف یا مشکلات بزرگی است که در مسیر رابطه عاطفی‌تان قرار گرفته‌اند. شما احساس سردرگمی و تنهایی می‌کنید. احساس می‌کنید که ارتباط خود را با افراد مهم زندگی‌تان از دست داده‌اید.


تعبیر خواب دزدیده شدن و به سرقت رفتن موبایل

اگر خواب دیدید که تلفن همراه‌تان به سرقت رفته است، این رویا بدین معنا خواهد بود که نمی‌توانید فرد یا چیزی را در زندگی‌تان رها کنید. شما در حال حاضر در غم یک فقدان به سر می‌برید. اگر کسی موبایل‌تان را به زور به سرقت ببرد، این خواب بیانگر این خواهد بود که فردی قصد دارد به عمد، حق حرف زدن و اظهار نظر را از شما بگیرد.


تعبیر خواب قفل شدن صفحه موبایل

اگر در خواب دیدید که اثر انگشت، تشخیص چهره یا گذرواژه تلفن همراه‌تان کار نمی‌کند، این رویا نشان می‌دهد که احتمالا برقراری یک ارتباط و رابطه خوب با دیگران برای‌تان مشکل است. شاید دیگران به سختی متوجه منظور و حرف‌های شما می‌شوند و نمی‌توانند به درستی شما را درک کنند.


تعبیر خواب دریافت اسپم یا هرزنامه‌ها در موبایل

این رویا نشان می‌دهد که احتمالا در آینده نزدیک با معاملات یا پیشنهادات تجاری فریبنده و نادرستی مواجه خواهید شد. مراقب مسائل و موضوعات کاری و تجاری خود باشید.


تعبیر خواب موبایل شکسته یا خراب

دیدن موبایل خراب یا شکسته در خواب حاکی از آن است که برخی از روابط و ارتباطات شما با دوستان و نزدیکان‌تان دچار آسیب‌های جبران ناپذیری خواهد شد. احتمالا زمان زیادی طول خواهد کشید تا بتوانید روابط خود را با آن‌ها بهبود ببخشید.


تعبیر خواب صفحه ترک خورده موبایل

مشاهده صفحه ترک خورده موبایل در خواب نشان دهنده اعتقادات و احساسات مشکل‌داری است که سعی در نادیده گرفتن آن‌ها دارید. هرچند، باید تلاش کنید که آن‌ها را حل و فصل کنید. شما دیدگاهی خاص نسبت به مسائل اطراف‌تان دارید، اگر چه بسیاری از افراد با شما موافق نیستند و در برخی موارد می‌دانید که حق با آنهاست.


تعبیر خواب افتادن موبایل در آب

خیس شدن تلفن همراه حاکی از آن است که عواطف و احساسات شما بیش از حد فوران کرده‌اند. شما آنقدر درگیر احساسات و عواطف شده‌اید که نمی‌توانید به درستی و منطقی درباره مشکلات خود فکر کنید. پیش از گرفتن هر گونه تصمیم یا انجام کاری، به خودتان کمی زمان بدهید تا به آرامش فکری دست پیدا کنید.


تعبیر خواب گم کردن یا فراموش کردن تلفن همراه

فراموش کردن یا گم کردن موبایل در خواب نشان می‌دهد که شما ارتباط خود را با فرد یا گروهی خاص از دست داده‌اید. شاید در آینده نزدیک، تحولات اجتماعی چشمگیری را تجربه کنید.


تعبیر خواب صدای زنگ تلفن همراه

شنیدن صدای زنگ موبایل در خواب بیانگر این است که برای برآوردن نیاز‌های عاطفی خود باید سریع اقدام کنید.


تعبیر موبایل جدید و نو در خواب

اگر خواب دیدید که موبایل جدیدی خریده‌اید، این رویا نشان دهنده تجربه‌های جدید و خوشایند خواهد بود. شما مشتاقانه به دنبال روابط و ارتباطات جدیدی هستید.


تعبیر تغییر سیم کارت موبایل در خواب

این رویا بیانگر این است که شما در حال پذیرش تغییرات جدید هستید. شما روابط کاری یا عاطفی جدیدی را شروع کرده‌اید.


تعبیر دیدن باتری موبایل در خواب

دیدن باتری موبایل در خواب نشان دهنده آرزو‌ها و خواسته‌هایی است که باعث حفظ روابط و ارتباطات‌تان می‌شود. اگر شارژ باتری کم باشد، این رویا حاکی از آن است که باید برخی از ارتباطات خود را دوباره از سر بگیرید.


تعبیر دیدن شارژر موبایل در خواب

دیدن شارژر موبایل در خواب نشان دهنده کارآیی و عملکرد شماست. برای افزایش عملکرد خود بهتر است به بهبود مدیریت زمان، انرژی و تمرکز بپردازید.


تعبیر خواب قاب و کاور موبایل

مشاهده قاب و کاور موبایل در خواب نشانگر توجه و تمرکز شما بر روی مشکلات سطحی و ظاهری در کار یا روابط‌تان است. هرچند، ممکن است در پس این مشکلات ظاهری، موضوعات ریشه دارتر و عمیق تری وجود داشته باشند. با بررسی گذشته سعی کنید به ریشه مشکل پی برده و تا جای ممکن آن را برطرف کنید.


تعبیر خواب فهرست مخاطبین یا شماره تلفن‌ها در موبایل

اگر شماره یا مخاطب خاصی را در خواب دیدید، این موضوع بیانگر این است که می‌خواهید در زندگی واقعی با آن شخص تماس بگیرید. دیدن شماره ناشناس نشان دهنده پخش و انتشار شایعات است.


تعبیر خواب اپلیکیشن‌های موبایل

این رویا نشان می‌دهد که در حال انجام کار‌هایی برای رسیدن به اهداف خود در آینده هستید. مراقب باشید که بیش از حد تعلل و امروز و فردا نکنید.


تعبیر خواب کاهش یا محدودیت داده‌های تلفن همراه

این رویا نشانگر این است که در حال حاضر با عدم پذیرش یا تأخیر‌های ناخوشایندی مواجه شده‌اید. احساس می‌کنید که قبلاً از امتیاز‌های خاص و ویژه‌ای برخوردار بودید. هرچند، در حال حاضر یک جور‌هایی آن امتیازات را از دست داده‌اید.


تعبیر خواب قبض و صورت حساب موبایل

این رویا حاکی از آن است که در زندگی واقعی، دوستان یا همکاران‌تان، شما را به رویداد‌ها یا دورهمی‌های مختلفی دعوت می‌کنند؛ بنابراین شما احساس می‌کنید که برای حفظ حلقه روابط خود نیاز به هزینه کردن دارید.


تعبیر پیدا کردن یک گوشی در خواب

پیدا کردن یک تلفن همراه در خواب بدین معناست که شما روشنفکر و پذیرای نظرات و دیدگاه‌های نو و متفاوت هستید.


تعبیر خواب ارسال یا دریافت پیامک

این رویا نشان می‌دهد که شما برای برقراری ارتباط با دیگران تعلل و امروز و فردا می‌کنید.


تعبیر خواب به روزرسانی نرم افزار موبایل

این رویا بیانگر این است که به تازگی متوجه کاستی‌ها و نقاط ضعفی درباره نحوه برقراری ارتباط خود با دیگران شده‌اید که تاکنون از آن‌ها بی‌خبر بودید. بهتر است برای بهبود شرایط‌تان از فردی متخصص کمک بگیرید.


تعبیر خواب عکس گرفتن با موبایل

این رویا حاکی از آن است که شما آرزو دارید، می‌توانستید برخی رویداد‌ها و خاطرات خود یا دیگران را در زندگی واقعی تا ابد حفظ و ثبت کنید.
 

کلام آخر

به طور کلی، دیدن موبایل در خواب نشانگر این است که شما هر زمان که بخواهید، می‌توانید با دیگران ارتباط برقرار کرده و حتی گاهی اوقات، کار‌ها یا افراد را به روش خاص خود و از راه دور کنترل کنید. اگر به تعبیر خواب اشیاء دیگر علاقه‌مند هستید، می‌توانید با تعابیر خواب ساعت، سشوار، لامپ و لوازم آرایش نیز در سایت ستاره آشنا شوید. لطفا نظرات و پرسش‌های خود را درباره این مقاله با ما و دیگر مخاطبان ستاره به اشتراک بگذارید.
 
برگرفته از: dream-meaning.net

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو