پاسخ فرزند حجاریان به اتهام‌زنی عضو پایداری

منبع: برترین ها

75

1399/4/30

10:47


فرزند سعيد حجاريان به اتهام‌زني نماينده عضو جبهه پايداري پاسخ داد.

روزنامه اعتماد: فرزند سعيد حجاريان به اتهام‌زني نماينده عضو جبهه پايداري پاسخ داد.

خضريان نماينده جوان اين روزهاي پايتخت كه پس از يكي، دو دهه فعاليت به عنوان دانشجوي بسيجي و كنشگر دانشجويي اصولگرا حالا خود را به عنوان يكي از تازه‌نفس‌هاي جبهه پايداري به «بهارستان» رسانده، ابتدا در بياني غيرمستقيم و كلامي پوشيده و مبهم از «حذف رديف اعتباري خودكفايي گندم از سال 94» آن‌ هم به‌ خاطر آنكه «يكي از سران پر نفوذ سياسي كشور اقدام به واردات محموله‌هاي گندم كرده» خبر داد.

خضريان همچنين مدعي شد كه «اسناد نشان مي‌دهند جناب حجاريان تحت ‌لواي اين شركت خانوادگي و در ادامه فاميلي چندين محموله محصولات زراعي اعم از گندم را به كشور وارد كرده تا حذف بودجه خودكفايي گندم توسط دولت و ادامه روند واردات گندم، ضربه محكمي به توليد اين كالاي استراتژيك بزند!» خضريان همچنين اضافه كرد:«آقاي حجاريان در حالي ژست جامعه مدني، حمايت از جنبش پابرهنگان، سينه ‌چاك كردن براي قيام گرسنگان و... را بيان كرده كه يكي از كاسبان نان مردم در شرايط كمبود ارز است.»

روشن شد كه اگرچه واردات گندم تخلف نيست اما حجارياني كه ظاهرا در اين حوزه فعاليت مي‌كند نه آن سعيد حجاريان معروف و چنانكه خضريان عنوان كرده «تئوريسن اصلاحات» بلكه محسن حجاريان، فرزند اين تحليلگر سياسي است. جالب آنكه بنابر توضيحاتي كه متن آن را منتشر شد، محسن حجاريان خطاب به علي خضريان، نماينده تهران نوشته است:«بر كسي پوشيده نيست كه هدف از اين دست تهمت‌پراكني‌ها پيشبرد برخي نيات سياسي و... عليه پدر اينجانب است كه تازگي ندارد! اما نظر به حضور شما در نهاد قانونگذاري كشور انتظار اين است كه در انتشار مطالب و سخنان خود الزامات بديهي قانوني را مبني بر عدم تخلف از قانون و نقض حقوق افراد از طريق افترا و نشر اكاذيب رعايت فرماييد.» در ادامه اين جوابيه از خضريان درخواست شده كه مدعيات خود را نزد مراجع قانوني ارايه كند و تاكيد شده كه «بديهي است با اثبات كذب اين ادعاها وقوع عمل مذموم و مجرمانه افترا و تهمت ازسوي جنابعالي مفروض خواهد بود.»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو