نخستین تجربه سینمایی بلند مجید جوزانی؛ «کمپین دختران» با پول «فارابی» و تهیه‌کنندگی «علی سرتیپی»

منبع: سینما پرس

88

1399/4/30

13:41


سینماپرس: مجید جوزانی اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام «کمپین دختران» را به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی جلوی دوربین می‌برد.

عمارت بنیاد سینمایی فارابی

سینماپرس: مجید جوزانی اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام «کمپین دختران» را به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی جلوی دوربین می‌برد.

به گزارش سینماپرس، مجید جوزانی اولین فیلم بلند سینمایی خود با نام «کمپین دختران» را به تهیه‌کنندگی علی سرتیپی و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی جلوی دوربین می‌برد.

مجید جوزانی درباره اولین فعالیت بلند سینمایی خود گفت: «کمپین دختران» یک فیلم اجتماعی برخوردار از طنزی آیرونیک است که به موضوع استارت‌آپ‌ها و بیزینس اینترنتی می‌پردازد. در حال حاضر در مرحله پیش تولید هستیم اما با توجه به شرایط خاص پیش آمده و بنا به تعهداتی که در کار با یک گروه حرفه‌ای پیش می‌آید، نمی‌توان زمان دقیقی را برای شروع فیلمبرداری تعیین کرد و با شرایط خاص شیوع کرونا همه چیز در هاله ابهام است.

وی افزود: با این وجود، امید می‌رود روند شیوع کرونا کاهش یابد و از سویی ما بتوانیم شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا در شهریور کلید بزینم.

به گفته جوزانی، علی سرتیپی تهیه‌کننده و فرهاد توحیدی نویسنده فیلمنامه «کمپین دختران» هستند.

جوزانی درباره نگارش فیلمنامه نیز گفت: نگارش تمام شده و صرفا مرحله ای از بازنویسی آن مانده که مربوط به انتخاب بازیگر است و باید بازیگران انتخاب شوند تا بر اساس آن نقش ها بازنویسی کوچکی داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو