آیت‌الله جنتی: از شأن مجلس صیانت کنید

منبع: برترین ها

80

1399/4/30

16:11


دبیر شورای نگهبان خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: مجلس باید مسائل مهم کشور را اولویت بندی کند و بر اساس اولویت‌ها، دستور کار مجلس تعیین شود.

خبرگزاری مهر: دبیر شورای نگهبان خطاب به نمایندگان مجلس، گفت: مجلس باید مسائل مهم کشور را اولویت بندی کند و بر اساس اولویت‌ها، دستور کار مجلس تعیین شود.

حجت الاسلام علیرضا سلیمی درباره جلسه امروز اعضای هیئت رئیسه مجلس با آیت الله جنتی و دیگر اعضای شورای نگهبان، گفت: آیت الله جنتی در این جلسه توصیه‌های بسیار موثر و کلیدی خطاب به اعضای هیات رئیسه مجلس مطرح کرد و تاکید وی بر آن بود که مجلس باید اقداماتی را انجام دهد تا کارآمدتر و پویاتر شود.

وی ادامه داد: آیت الله جنتی این مجلس را مجلسی انقلابی خواند و تاکید کرد که انقلابی ماندن مجلس الزاماتی دارد و در وهله اول نمایندگان باید از لحاظ رفتاری و اخلاقی نکاتی را مورد توجه قرار دهند و از سوی دیگر در حوزه قانونگذاری و نظارت به گونه‌ای عمل کنند که از شان مجلس صیانت شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیت الله جنتی در این جلسه خطاب به نمایندگان گفت مجلس باید مسائل مهم کشور را اولویت بندی کند و بر اساس اولویت‌ها دستور کار مجلس تعیین شود.

سلیمی گفت: در ادامه این نشست برخی از اعضای هیئت رئیسه مجلس هم نکاتی را مطرح کردند و در کل این جلسه بسیار مفید بود و معتقدم هر چند ماه یک بار این ارتباط بین شورای نگهبان و مجلس برقرار باشد چرا که در کارآمدی مجلس تاثیرگذار خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو