دانلود بازی Divinity Original Sin 2 Definitive Edition برای PS4 – نسخه DUPLEX

دانلود بازی Divinity Original Sin 2 Definitive Edition برای PS4 – نسخه DUPLEX


منبع: دانلود ها

386

1399/4/30

16:53


نسخه Definitive Edition درواقع هزاران تنظیمات و تغییرات را برای بازی Divinity Original Sin 2 به ارمغان می‌آورد. هم زمان با انتشار این بازی برای کنسول های نسل هشتمی PS4 و XBOX One، این آپدیت به صورت رایگان در اختیار کسانی که بازی را به صورت رسمی در پلتفرم PC خریداری کرده اند قرار گرفته است؛ حالت کاملا جدید Arena در بخش Definitive Edition بازی اضافه شده است. حالت آرنا که شامل حالت تک نفره، بخش چند نفره آنلاین (PvP) و حالت چند نفره حضوری (لوکال) می‌شود. این حالت همچنین ۱۶ کاراکتر جدید را به بازی اضافه می‌کند که پیش‌تر در هیچ یک از حالت‌های بازی دیده نشده‌اند.

کاراکتر‌هایی همچون Malady و Radeka در کنار جادوگر افسانه‌ای یعنی Zandalor برای این حالت در نظر گرفته شده‌اند. باید بدانید که هر یک از شخصیت‌های جدید به قابلیت‌های منحصربه‌فردی مجهز شده‌اند. همچنین Arena شامل دو حالت جداگانه Classic Deathmatch و Kill the King می‌شود. در بخش دثمچ، همانطور که از نام آن پیدا است، کاربران باید با یکدیگر مبارزه کنند تا اینکه تنها یک نفر جان سالم به در ببرد؛ البته با این تفاوت که کاربران پس از مرگ دوباره در بازی حضور پیدا نمی‌کنند یا به اصطلاح Respawn نمی‌شوند. از طرفی حالت «کیل د کینگ» در دانلود بازی Divinity Original Sin 2 روندی شبیه به بازی‌های MOBA دارد؛‌ طوری که هر یک از تیم‌ها در حالی که از VIP خود محافظت می‌کند در‌ آن سو سعی دارد که هسته دشمن را از بین ببرد.

Divinity Original Sin 2 Definitive Edition PS4-DUPLEX

Update v1.09; ID: CUSA11898

دانلود-بازی-Divinity-Original-Sin-2-Definitive-Edition-ps4

بازی Divinity: Original Sin اولین بار در سال ۲۰۱۴ منتشر شد و با دوربین ایزومتریک و مکانیزم‌های جذابش، توانست طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی کلاسیک را حسابی جذب کند. نسخه دوم این بازی با نام Divinity: Original Sin 2 از مدت‌ها پیش در دست ساخت بوده و حتی نسخه Early Access آن از طریق استیم منتشر شده بود که دسترسی به بخش اول بازی را فراهم می‌کرد. بازی Divinity Original Sin 2 علاوه بر یک بخش داستانی کامل، دارای حالت‌های بازیکن در برابر بازیکن (PvP) و Game Master نیز خواهد بود. بازی Divinity: Original Sin 2 در سال ۲۰۱۵ توانست دو میلیون دلار از طریق کیک استارتر بودجه کسب کند و دارای یک حالت همکاری چندنفره (Co-Op) چهار‌نفره نیز خواهد بود. همچنین این بازی از جهات دیگری نیز در مقایسه با نسخه قبلی پیشرفت داشته و در این قسمت تصمیم‌ها و انتخاب‌های شما تاثیر به مراتب بیش‌تری روی روند بازی خواهد داشت.

منبع توضیحات: زومجی

info

Gather your party and get ready for a fantastic adventure! Your imagination is your only limitation as you seek to restore Divinity and save the world. Combine the elements to rain destruction upon your foes. Use your skills to subvert anything in your way. Whether you are an Elf, Human, Dwarf, Lizard or Undead, the people will hear of your travels and react to your legend. But beware, only one of you can become the new Divine!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو