محافظت بیشتر از سازمان‌های دور کار با استفاده از سیستم امنیتی Coresecurity2  اپیسر

منبع: فوت و فن

142

1399/4/30

17:05


محافظت بیشتر از سازمان‌های دور کار با استفاده از سیستم امنیتی Coresecurity2  اپیسر

گاها و به اضطرار، کارمندان یک شرکت ملزم به دور کاری شده و بدین ترتیب از طریق برخی اپلیکیشن ها وارد شبکه سازمانی کمپانی خود شده و به دیتا های شرکت دسترسی می یابند. بنابراین، این امکان وجود دارد که شرکت ها با تهدیدات و چالش های امنیتی جدیدی روبرو شوند.

با توجه به حجم زیاد داده های امروزی ۵G و الزامات بالای شرکتها برای حفاظت از امنیت این داده ها، اپیسر، که یک کمپانی برجسته در زمینه ذخیره سازهای صنعتی  می باشد، با خلق سیستم CoreSecurance2 مجهز به چهار محافظت امنیتی منحصر به فرد، دنیای جدیدی برای SSD ها رقم می زند.

 موارد حفاظتی این محصول جدید، شامل نابودگر اضطراری سخت افزار، نرم افزارو داده ها، رمزگذاری داده ها در زمان خواندن یا نوشتن آنها وهمچنین محافظت از درایوها از دسترسی های غیرمجاز می باشد. این فناوری جامع، امنیت بی نظیری را ارائه داده وایده آلی برای شرکتهایی است که  ضرورت به دسترسی سریع و قدرتمند به حفره های امنیتی دارند.

علاوه بر تأمین امنیت بسیار بالا، این روش همچنین به کاربران این امکان را می دهد که در صورت لزوم، دستور ماشه فوری را اعمال کنند. زمانی که امنیت شبکه و دیتا توسط یک کاربر غیراهل به خطر می افتد، در کمتر از یک ثانیه می توان کلید اصلی امنیتی را با رمز عبور جدیدی جایگزین کرد. در نتیجه داده ها از دسترس و قابلیت رمز گشایی توسط این کاربر نامناسب خارج شده و به اطلاعات محرمانه تبدیل خواهند شد.

CoreSecurance2 دارای سه فناوری قدرتمند است، که به روشی مشابه آنچه در بالا توضیح داده شد عمل میکند، اگر قرار باشد یک درایو به دست شخص نامناسبی بیافتد ، ممکن است بخواهید آن را به سرعت و به طور موثری از بین ببرید تا از ورود اطلاعات حساس به دست وی جلوگیری کنید. عملکرد Destroy این امکان را فراهم می آورد تا به روش های متفاوتی از جمله روش های تخریب فیزیکی و دیجیتال، از این قابلیت استفاده نمود. این دستور را می توان از روش های مختلف نرم افزاری یا سخت افزاری ارسال نمود. عملکرد Erase نیز توانایی اعمال پاک کردن های چندگانه را ارائه می دهد. علاوه بر کارکردهای پاک کردن سریع و استاندارد ، می توان از توانایی نوشتن درجه نظامی نیز بهره برد. عملکرد Protect نیز می تواند در برخی شرایط کاربرد های مفیدی داشته باشد، بدین ترتیب با کاربرد این عملکرد می توان مانع از دستکاری و نوشتن داده های غیر مجاز بر روی دیسک ها شد.  به طور کلی در برنامه های کاربردی صنعتی، دفاعی و بهداشتی که به حساسیت و محرمانه بودن بسیار بالای داده ها نیاز می باشد، سیستم CoreSecurance2 امنیت را در سطح نرم افزار، سخت افزار و سیستم عامل بهبود می بخشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو