دانلود بازی Assassins Creed Odyssey برای PS4 – نسخه DUPLEX

دانلود بازی Assassins Creed Odyssey برای PS4 – نسخه DUPLEX


منبع: دانلود ها

353

1399/4/30

17:21


بازی Assassins Creed Odyssey متشکل از ویژگی‌های مختلفی همچون سوار‌کاری، قایق‌سواری، کشتی‌رانی و نبردهای دریایی، امکان استفاده از عقاب برای شناسایی دشمنان و مناطق گوناگونِ نقشه، درخت مهارت گسترده‌ای که پیشرفت‌های‌تان در آن تاثیرات مستقیم روی مبارزات و تجربه‌ی کلی‌تان از اثر خواهند گذاشت، فرار از دست مزدوران قدرتمندی که به دلایل مختلف و با توجه به اعمال‌تان در طول مراحل اصلی و فرعی شما را دنبال خواهند کرد، المان‌های نقش‌آفرینی پررنگ‌تر از قبل و مکانیسم انتخاب دیالوگ است. پروسه‌ی سه ساله‌ی ساخت بازی، به سازندگان آن اجازه‌ی خلق دنیایی زنده‌تر از همیشه را داده است که می‌توان درون آن حس حضور درون یکی از بزرگ‌ترین تمدن‌های کهن تاریخ را لمس کرد.

Assassins Creed Odyssey v1.00 (CUSA09303) PS4-DUPLEX

دانلود-بازی-Assassins-Creed-Odyssey-ps4

مطالب مرتبط

یکی از جدی‌ترین ویژگی‌های بازی Assassins Creed Odyssey چیزی نیست جز آن که شما از ابتدا تا انتهای این بازی را با کاساندرا یا الکسیوس که برادر و خواهر یکدیگر هستند، به انتخاب خودتان پیش خواهید برد. این یعنی در ابتدای بازی، بازیکن تصمیم می‌گیرد که می‌خواهد با کدام یک از این دو نفر، گیم‌پلی، داستان و در کل، بخش به بخش اثر را تجربه کند. البته سازندگان ادعا کرده‌اند که این دو شخصیت کاملا به یک اندازه قهرمان قصه‌ی بازی به حساب می‌آیند و انتخاب مابین‌شان در آغاز کار، صرفا به سلیقه‌ی مخاطب و حس او نسبت به هر یک از آن‌ها بازمی‌گردد.

کاساندرا و الکسیوس، هر دو اسپارتان‌هایی هستند که می‌توانند تبدیل به جنگ‌جوهای مزدور هم بشوند و طی نبردهای بزرگی که در سرتاسر بازی شاهدشان هستیم، بنا به انتخاب‌های شما، شانس بی‌طرف بودن یا قرار گرفتن در یکی از جبهه‌های مبارزه را دارند. وجود بیش از سی توانایی مختلف در سه درخت مهارت Odyssey باعث می‌شود که مخاطب بتواند هنگام تجربه‌ی گیم‌پلی، قهرمان شخصی‌سازی‌شده‌ی مورد نظرش را بیافریند و از وقت گذراندن پای بازی به شکل دل‌خواه خود، لذت بیشتری ببرد. تازه به سبب پیشرفت‌های اتفاق‌افتاده در خلق گیم‌پلی بازی، مکانیزم مبارزات تن به تن که بخش بسیار زیادی از آن را تشکیل می‌دهند، شدیدا بهتر از قبل جلوه می‌کند و پویایی، پیچیدگی و تحرک حاضر در آن، افزایش محسوسی پیدا کرده است.

منبع توضیحات: زومجی

info

Write your own epic odyssey and become a legendary Spartan hero. Forge your destiny in a world on the brink of tearing itself apart. Influence how history unfolds in an ever-changing world shaped by your choices.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Assassins Creed Odyssey PS4-DUPLEX:

در حال آماده سازی…! (اتمام حدود 17:30)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو