انجمن مستندسازان منتشر کرد؛ فراخوان پروژه‌ «کرونا و من»/ ثبت روایت شخصی در ۷ دقیقه

منبع: سینما پرس

84

1399/5/20

16:55


سینماپرس: فراخوان پروژه‌ «کرونا و من؛ یک روایت تصویری» به منظور ثبت و ضبط روایت‌های مردمی از تجربه مواجهه با کرونا منتشر شد.

کرونا و من؛ یک روایت تصویری

سینماپرس: فراخوان پروژه‌ «کرونا و من؛ یک روایت تصویری» به منظور ثبت و ضبط روایت‌های مردمی از تجربه مواجهه با کرونا منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، فراخوان پروژه «کرونا و من؛ یک روایت تصویری» که با همکاری «انجمن مستندسازان سینمای ایران» و شبکه نمایش مستند «هاشور» برگزار می‌شود، منتشر شد.

فراخوان این پروژه به شرح ذیل است:

در یک ویدیوی حداکثر ۷ دقیقه‌ای که با تلفن همراه یا دوربین ساده در اختیار خود ضبط و آماده کرده‌اید، روایت شخصی یا تصویر احوال کرونایی دوروبرتان را در محدوده موضوع‌های فراخوان آماده و ارسال کنید. بروز حس و نگاه شما در کارتان برایمان مهم است.

موضوع‌های فراخوان:

۱. شهر:

رفت‌وآمد، محله و کوچه، خرید، فضای کار، پیاده‌روی، گشت و تماشا، دیدار، فضای عمومی، فضای خاص، پاتوق، خورد و خوراک، مردم شهر، .....

۲. خانه:

اتاق خود، فضای خانواده، حیاط، تراس، پشت بام، اشیاء، خورد و خوراک، مراقبت، ورود به خانه و خروج از خانه، همسایه، مجتمع مسکونی، خانه‌های روبرو، شب، روز، .....

۳. روابط:

پدر و مادر، همسر، فرزند، عشق، دیگری، با خود، خاطره، فضای مجازی، جدایی، آشتی، اشیاء، طبیعت، حیوانات، ....

منتظر آثارتان هستیم.

جوایز:

۱. تمام فیلم‌های منتخب که شرایط اولیه را داشته باشند در کانال‌های ارتباطی اپراتور «رایتل» و دو پایگاه «هاشور» و «انجمن مستندسازان سینمای ایران» به نمایش درخواهند آمد.

۲. ده فیلم برتر منتخب هیات داوران در قالب یک فیلم بلند تنظیم و از طریق پلتفرم‌های آنلاین به نمایش درخواهند آمد.

۳. به سازندگان سه فیلم منتخب هیات داوران، فیلم منتخب مردمی و فیلم برگزیده اعضای انجمن مستندسازان هریک مبلغ صد میلیون ریال جایزه نقدی، یک عدد سیم‌کارت رایتل و پانصد گیگ اینترنت رایتل اهدا خواهد شد.

اطلاعات تکمیلی در وبسایت انجمن مستندسازان سینمای ایران www.irandocfilm.org آمده است.

زمان‌بندی پروژه:

مهلت دریافت آثار: ۲۰ مرداد ماه تا ۳۰ مهر ماه ۱۳۹۹

شروع نمایش آنلاین آثار منتخب: از اول شهریورماه ۱۳۹۹

اعلام اسامی برندگان و اختتامیه: ۳۰ آبان ماه ۱۳۹۹

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو