بهترین باغ عروسی را برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کنید

بهترین باغ عروسی را برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کنید


منبع: بیتوته

190

1399/5/26

01:19


بهترین باغ عروسی را برای برگزاری مراسم عروسی انتخاب کنید



 

برگزاری مراسم عروسی,تالار و باغ مناسب برگزاری مراسم عروسی

نکاتی برای برگزاری مراسم عروسی

 

انتخاب تالار عروسی - یکی از مهمترین و اصلی ترین بخش های برنامه ریزی جشن عروسی، انتخاب تالار یا باغ محل برگزاری مراسم است. برای انتخاب تالار یا باغ عروسی، باید نکات ریز و درشت را در نظر بگیرید و معیارهای زیادی را در ذهن داشته باشید.

انتخاب تالار و باغ عروسی، از مهم ترین کارهایی است که باید برای آن چند ماه قبل از جشن عروسی وقت بگذارید و ایده آل ترین مکان را برای برگزاری جشن عروسی خود در باغ یا تالار بیابید.

 

برای انتخاب تالار پذیرایی و عروسی تان تعداد مهمانان را ملاک قرار دهید. اگر سالن یا باغ عروسی بسیار بزرگ باشد و تعداد مهمانان کم باشد. سبب می شود تا جشن عروسی تان سرد به نظر بیاید. بنابراین باید محل کوچکی را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید. تعداد مهمانان با ظرفیت سالن عروسی باید با هم تناسب داشته باشند.

 

اگر در فصل تابستان یا زمستان ازدواج می کنید به سیستم گرمایش و سرمایش مکان عروسی تان توجه کنید. در غیر این صورت نه خود شما و نه میهمانانتان از عروسی چیزی به جز زجر به یاد نخواهید آورد.

 

زمان بازدید تالار به دکوراسیون و چیدمان آن توجه کنید و اگر نکته ای یا سوالی دارید حتما بپرسید.

 

قبل از برگزاری مراسم عروسی به اتفاق چند نفر از اعضای خانواده در یکی از مراسم عروسی آن تالار شرکت کنید و غذای آن را تست کنید.

 

تالار و یا باغی را انتخاب کنید که جای مناسب برای پارک داشته باشد.

 

برای انتخاب تالار و آتلیه ی مراسم عقد و یا عروسی تان سعی کنید این دو در یک مسیر و یا نزدیک یکدیگر باشند که دیر به مراسم عروسی تان نرسید و خسته نشوید.

 

نورپردازی باغ، جایگاه گروه موزیک و میهمانان ، آسانسور، محل بازی کودکان ، استخر در راستای زیباتر شدن محفل شما ، سفره خانه و کافی شاپ مجزا، سفره عقد و ... همه از مواردی هستند که باید در انتخاب باغ و سالن عروسی یا تالار عروسی به آن دقت کرد تا همه چیز طبق خواسته تان پیش برود.

 

نکاتی که اشاره شد تنها تعداد محدود از مواردی است که باید به آنها توجه کنید. بسیاری از افراد به دلیل نداشتن تجربه های کافی گاهی مجبور به پرداخت هزینه های زیادی هستند و در مقابل آن نیز خدمات باکیفیتی نیز دریافت نمی کنند. برای این که بتوان از چنین اتفاقاتی پیشگیری کرده و مراسم عروسی را به خاطره انگیزترین شب زندگی عروس و داماد و خانواده های آن ها تبدیل کنیم، بهتر است از مؤسسات خدمات مجالس عروسی کمک بگیریم.

 

انتخاب تالار برای مراسم عروسی

 

برگزاری مراسم عروسی در تالار

 

بهترین باغ و تالار مناسب عروسی

 

باغ تالار مجلل برای مراسم عروسی

 

گردآوری: بخش خانه داری بیتوته

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو