قرص اسلیم مکس : توضیحات کامل درباره قرص لاغری اسلیم مکس + مضرات

قرص اسلیم مکس : توضیحات کامل درباره قرص لاغری اسلیم مکس + مضرات


منبع: زیبامون

188

1399/5/26

01:33


برای آشنایی بیشتر با قرص اسلیم مکس، تاثیر این قرص بر روی لاغری و کاهش وزن و مضراتی که ممکنه به همراه داشته باشه، حتما این مقاله از زیبامون رو مطالعه کنید.

قرص اسلیم مکس : توضیحات کامل درباره قرص لاغری اسلیم مکس + مضرات

این روزها لاغر شدن و کاهش وزن، به یکی از دغدغه‌های اصلی برای تمام افراد تبدیل شده و برای رسیدن به این هدف، ممکنه هر کاری رو انجام بدیم! قرص‌های لاغری و به ویژه قرص اسلیم مکس، یکی از روش‌هایی هست که ممکنه به شما کمک کنه تا زودتر به هدف خودتون یعنی لاغری، کاهش وزن و اندام ایده آل برسید اما، سوالاتی که در این زمینه پیش میاد این هست که آیا لاغری با قرص اسلیم مکس امکان پذیره؟ قرص لاغری گیاهی اسلیم مکس واقعا در کاهش وزن موثره؟ طریقه مصرف کپسول اسلیم مکس چگونه هست؟ خواص کپسول مکس اسلیم چی هست؟ مضرات و خطرات قرص اسلیم مکس چی هست؟

وسوسه استفاده از قرص‌های بدون نسخه برای کاهش وزن سریع، از جمله قرص لاغری مکس اسلیم، بسیار قوی است. اما آیا این محصولات ایمن و مؤثر هستند؟ برای اینکه پاسخ مناسبی برای تمام این سوالات دریافت کنید و نظرات در مورد قرص اسلیم مکس رو بدونید، بهتون پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله از زیبامون دات کام رو تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات کامل و مفیدی در این زمینه کسب کنید.

 

حتما بخوانید: لاغری آسان - توصیه های عالی برای کمک به کاهش وزن

 

همه چیز درباره قرص اسلیم مکس

مکمل کاهش وزن اسلیم مکس (SLIM MAX)، از طریق فناوری مدرن از گیاهان خالص و طبیعی، ویتامین و کلاژن تولید شده است. از نظر بالینی ثابت شده که دارو اسلیم مکس، به کاهش وزن، سوزاندن چربی بدن، افزایش انرژی، سرکوب اشتها، کاهش سایز، بهبود خلق و خوی شما کمک میکنه. گفته می‌شود قرص اسلیم مکس برای استفاده خانم‌ها و آقایان مناسب هست و در اولین ماه استفاده از این قرص لاغری، باعث میشه تا چیزی حدود 6 تا 8 کیلوگرم وزن کم کنید. این موارد، چیزهایی هستند که در تبلیغات قرص اسلیم مکس مورد استفاده قرار میگیره و ممکنه برخی از این ویژگی‌ها کاملا درست نباشه!

 

ترکیبات به کار رفته در کپسول اسلیم مکس

 

ترکیبات به کار رفته در کپسول اسلیم مکس مقدار و درصد ترکیبات در هر کپسول
Chromax یا Chromium Picolinate 45 میکرو گرم (mcg) یا 32 درصد
عصاره قهوه سبز 65 میلی گرم (mg) یا 10 درصد
عصاره بذر کیوی 65 میلی گرم (mg) یا 10 درصد
عصاره برگ چای سبز 65 میلی گرم (mg) یا 10 درصد
عصاره برگ زیتون  65 میلی گرم (mg) یا 10 درصد
کلاژن 67 میلی گرم (mg) یا 13.4 درصد
آنزیم کیوتن (Co Q10) 33 میلی گرم (mg) یا 6.6 درصد
ال - کارنیتین (L-Carnitine) 30.3 میلی گرم (mg) یا 6 درصد
ویتامین c (اسید اسکوربیک) 300 UI یا 250 درصد
ویتامین b6 (پیریدوکسین) 150 UI یا 150 درصد
ویتامین e 200 UI یا 100 درصد

 

قرص لاغری اسلیم مکس

 

حتما بخوانید: کاهش وزن و لاغری فوق العاده در ابتدای صبح!

 

خواص کپسول اسلیم مکس

قرص‌های کاهش وزن، قرص لاغری، کپسول‌ها و مکمل‌های گیاهی برای لاغری، لاغری با اسلیم مکس و عناوینی از این دست از جمله مواردی هستند که ممکنه شما رو برای استفاده از این قرص‌های لاغری ترغیب کنند؛ اما آیا واقعا این قرص ها تاثیری هم در این زمینه دارند؟

قرص لاغری اسلیم مکس، در بهترین حالت میتونه یک ابزار کمکی برای کاهش وزن باشه! وقتی یک فرد تصمیم به لاغری و کاهش وزن میگیره، با تغییراتی که در سبک زندگی، رژیم غذایی و فعالیت‌های روزمره خودش ایجاد میکنه، کم کم به هدفی که داره نزدیک میشه و استفاده از این قرص‌ها و مکمل‌های کاهش وزن هم میتونه در این مسیر، به او کمک کنند.

کپسول لاغری اسلیم مکس، با افزایش متابولیسم در بدن، میتونه تاثیر خوبی در از بین رفتن چربی‌های اضافی بدن داشته باشه و کاهش وزن خوبی رو هم برای شما ایجاد کنه. یکی از اصلی ترین مزیت‌ها و خواص قرص لاغری اسلیم مکس این هست که از ترکیبات گیاهی ساخته شده، باعث سرکوب اشتها میشه و بعد از خوردن این قرص، اشتهای شما به شدت کم میشه و همین موضوع میتونه زمینه رو برای لاغری و کاهش وزن آماده کنه.

در واقع این کپسول لاغری، آنزیم آمیلاز (Amylase enzyme) که در دهان و روده وجود داره و مسول تجزیه زنجیره‌های پلی ساکارید مانند نشاسته هست رو مهار میکنه و باعث میشه تا نشاسته موجود در مواد غذایی با سرعت خیلی کمی تجزیه و شکسته بشه و در طی این فرآیند قند خون بدن هم به آرومی بالا میره و باعث میشه تا احساس گرسنگی کمتری رو در طول روز تجربه کنید.

علاوه بر این کپسول اسلیم مکث، میتونه جذب روده‌ای گلوکز و چربی رو کاهش بده و مانع از تجمع این ترکیبات در بدن بشه و از این طریق هم در کاهش وزن موثر خواهد بود.

از دیگر خواص و فوایدی که برای قرص لاغری اسلیم مکث وجود داره این هست که گفته میشه این دارو لاغری حاوی آنتی اکسیدان و آرام بخش بوده و تاثیر خوبی هم در محکم شدن دندان‌ها داره!

 

طریقه مصرف کپسول اسلیم مکس

بهتره کپسول لاغری اسلیم مکس رو با تجویز پزشک مصرف کنید و به هیچ عنوان استفاده خودسرانه از این دارو نداشته باشید. پزشک میتونه بهترین طریقه مصرف این داروی لاغری رو متناسب با شرایط بدن و سلامتی شما تجویز کنه تا بهترین و بیشترین تاثیرگذاری رو برای شما داشته باشه.

اما نکته‌ای که به طور کلی در رابطه با طریق مصرف قرص اسلیم مکس وجود داره این هست که به هیچ عنوان نباید این قرص رو با معده خالی مصرف کنید و بهتره بعد از صبحانه یا یک وعده غذایی سنگین، یک عدد کپسول لاغری اسلیم مکس رو با مقدار زیادی آب و مایعات استفاده کنید.

از مصرف این قرص قبل از خواب خودداری کنید و برای اثربخشی بهتر، لازمه که در کنار مصرف قرص لاغری، رژیم غذایی متعادل و فعالیت ورزشی منظم و خوبی هم داشته باشید.

 

قرص لاغری

 

عوارض و خطرات قرص اسلیم مکس از نظر FDA

سازمان غذا و دارو (FDA) به مصرف کنندگان توصیه میکنه در خرید قرص اسلیم مکس، محصولی که برای کاهش وزن در وب سایت‌ها و شبکه‌های مختلف در رابطه با اون تبلیغات میشه، دقت و توجه خیلی زیادی داشته باشید.

در تجریه تحلیل‌های آزمایشگاهی که توسط FDA صورت گرفته، به این نتیجه رسیدند که قرص اسلیم مکس حاوی ماده‌ای به نام سیبوترامین (Sibutramine) است.

سیبوترامین، یکی از مواد کنترل شده هست که به دلایل ایمنی از سال 2010 از بازار خارج شده و استفاده از آن ممنوع اعلام شده است. زیرا این ماده تهدیدی برای مصرف کنندگان هست و ممکنه باعث افزایش فشار خون و ضربان قلب بشه و در افرادی که سابقه بیماری در عروق کورنری دارند باعث نارسایی قلبی بشه و یا اونها رو با خطر سکته قلبی و مغزی مواجه کنه.

علاوه بر این، تنگی نفس، ریزش مو، سردرد، ضعیف شدن بدن، اسهال، مشکلات کبدی و بی قراری هم از جمله عوارض جانبی هست که ممکنه بعد از مصرف قرص اسلیم مکس با اون مواجه بشید.

 

حتما بخوانید: عوارض خطرناک استفاده از قرص های لاغری

 

قرص لاغری اسلیم مکس خارجی بهتره یا قرص لاغری اسلیم مکس ایرانی

فرقی نمی کنه از قرص لاغری اسلیم مکس خارجی استفاده کنید یا به سراغ قرص لاغری اسلیم مکس ایرانی برید. در هر صورت باید بررسی کنید که این قرص‌های لاغری دارای تاییدیه پزشکی و بهداشتی باشند و بررسی‌های بالینی و تخصصی بر روی تولید این کپسول‌ها صورت گرفته باشه. بسته بندی‌ محصول باید کاملا استاندار باشه و اطلاعات مربوط به ترکیبات کپسول روی بسته بندی درج شده باشه و دارای برچسب و تاییدیه معتبر از سازمان غذا و دارو یا وزرات بهداشت باشه.

 

قرص اسلیم مکس در شیردهی

دوران بارداری یکی از دوره‌های حساس در زندگی تمام خانم‌هاست و ممکنه با اضافه وزن و چاقی هم همراه باشه. اولین دغدغه خانم‌ها بعد از زایمان، کاهش وزن و رسیدن به وزن قبل از بارداری هست و ممکنه برای رسیدن به این هدف، به سراغ استفاده از مکمل‌ها و قرص‌های لاغری از جمله قرص اسلیم مکس بروند.

در دوران شیردهی، وزن بدن به تدریج کاهش پیدا میکنه و بهتره که در این دوران به سراغ استفاده از قرص لاغری نروید و اجازه بدید تا دوران شیردهی شما به پایان برسه. بنابراین به گفته پزشکان متخصص، استفاده از قرص اسلیم مکس در شیردهی، ممنوع هست و نباید مصرف بشه.

 

قرص و کپسول مکمل لاغری

 

چه کسانی نباید از قرص اسلیم مکس استفاده کنند؟

  • افرادی که سن آنها زیر 18 سال و بالای 50 سال است
  • خانم‌های باردار و خانم‌هایی که در دوره شیردهی هستند
  • افرادی که بیماری قلبی دارند
  • افرادی که دارای مشکل فشار خون هستند
  • افراد دیابتی
  • افرادی که سابقه بیماری قلبی، کلیوی و کبدی دارند

 

قرص اسلیم مکس بهتر است یا اسلیم کوئیک

قرص اسلیم کوئیک (Slim Quick) یکی از مکمل‌های غذایی هست که برای کم کردن اشتها، کمک به کاهش وزن در افراد چاق و برای کاهش چربی دور شکم و ایجاد تناسب اندام مورد استفاده قرار میگیره. این قرص لاغری، حاوی ترکیبات گیاهی از جمله عصاره کرفس، شوید، چای سبز و سایر ترکیبات گیاهی و شیمیایی بوده که بر روی مرکز کنترل اشتهای مغز اثرگذار هستند و باعث کنترل و ایجاد وقفه در احساس گرسنگی خواهند شد. 

قرص اسلیم مکس هم یکی از مکمل‌های غذایی هست که از ترکیبات گیاهی همچون تخم کرفس، رازیانه، عصاره زیره سبز و کاسنی با هدف افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز بدن ساخته شده و برای کاهش وزن هم بسیار موثر خواهد بود. کپسول اسلیم مکس نه تنها در کاهش اشتها موثر هست بلکه از جذب چربی در روده هم جلوگیری میکنه و تاثیر خوبی هم در کاهش توده چربی بدن و لاغری بدن داره.

اینکه کدامیک از این قرص‌ها بهتر هستند، به شرایط بدن و سلامتی شما بستگی داره و بهتره توسط پزشک متخصص تشخیص داده بشه!

 

حتما بخوانید: راز لاغری ادل خواننده معروف چه بود

 

قیمت قرص لاغری اسلیم مکس

نمونه‌های داخلی قرص اسلیم مکس که در شرکت‌های داروسازی ایرانی تولید میشن معمولا دارای قیمت پایین‌تری نسبت به نمونه‌های خارجی آن هستند.

قرص اسلیم مکس ایرانی رو می‌تونید با حدود قیمتی 20 تا 40 هزار تومان از داروخانه‌ها تهیه کنید. قرص اسلیم مکس خارجی و اصل هم با حدود قیمتی 16 تا 18 دلار در سایتهای معتبر خارجی به فروش میرسه.

 

سخن آخر

قرص لاغری و مکمل‌هایی که برای کاهش اشتها و لاغر شدن، این روزها تبلیغ میشن، از جمله مواردی هستند که به شما کمک می‌کنند تا روند کاهش وزن بهتر و سریعتری داشته باشید اما نباید فقط به خوردن این قرص‌ها بسنده کنید. قبل از مصرف هر گونه قرص و دارویی برای کاهش وزن، بهتره با یک پزشک متخصص مشورت کنید، عوارض جانبی و خطرات احتمالی که ممکنه این داروها به همراه داشته باشند رو بشناسید و بعد از تحقیق و بررسی‌های لازم، بهترین و مناسبترین مکمل دارویی رو برای کمک به کاهش وزن خود در کنار رعایت رژیم غذایی و ورزش، استفاده کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو