ژل ژوویدرم چیست؟ مزایا و معایب ژل ژوویدرم

ژل ژوویدرم چیست؟ مزایا و معایب ژل ژوویدرم


منبع: زیبامون

160

1399/5/26

01:33


استفاده از ژل ژوویدرم یکی از روش‌های کاربردی برای برطرف کردن چین و چروک صورت و افزایش حجم در لب و گونه‌هاست که ظاهر جوان و زیبایی رو برای چهره ایجاد میکنه. در ادامه با مزایا و معایب ژل ژوویدرم بیشتر آشنا خواهید شد.

ژل ژوویدرم چیست؟ مزایا و معایب ژل ژوویدرم

داشتن پوستی صاف و بدون چروک، خط خنده و خط اخم یکی از مواردی هست که تمام افراد خواستار آن هستند و ممکنه با افزایش سن و ورود به میانسالی به دنبال روش‌هایی برای برطرف کردن خطوط و چین و چروک‌های ایجاد شده روی صورت باشند و یا اینکه تمایل داشته باشند تا حالت طبیعی لب‌ها رو کمی تقویت کرده و از این طریق زیبایی و جذابیت بیشتری پیدا کنند!

استفاده از تزریق ژل و فیلر یکی از بهترین گزینه‌ها در این موارد هست و اگر اطلاعات کافی در مورد انواع ژل و پر کننده‌ داشته باشید میتونید با خیال راحت اینکار رو انجام بدید و از نتیجه کار راضی باشید.

ژل ژوویدرم، یکی از پرطرفدارترین فیلرها یا پرکننده‌های پوستی هست که کاربرد خیلی خوبی در افزایش حجم لب، ترمیم خط اخم و خط خنده، پر کردن چین و چروک صورت و مواردی از این دست داره و توسط متخصصان زیبایی هم مورد تایید هست. در ادامه با زیبامون دات کام همراه باشید و با تمام چیزهایی که لازمه در رابطه با معایب و مزایا ژل ژوویدرم بدونید، بیشتر آشنا بشید.

 

ژل ژوویدرم چیست؟

ژل ژوویدرم ولبلا (JUVEDERM VOLBELLA) یکی از جدیدترین نوآوری‌ها در زمینه پرکننده‌های پوستی هست. در واقع میشه گفت، این محصول، انقلابی بزرگ در زمینه افزایش حجم لب، تقویت لب، ترمیم چین و چروک پوستی و بازگرداندن جوانی و شادابی به پوست هست.

ژل ژوویدرم بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است. این یک اسید طبیعی هست که در لایه بنیادی پوست وجود داره، به هیدراتاسیون پوست کمک میکنه، به راحتی توسط پوست شناخته و جذب میشه و باعث میشه تا ظاهری جوان و شاداب برای پوست به وجود بیاد.

با تزریق ژل ژوویدرم به قسمت‌هایی از صورت که نیاز به تقویت دارند (مثل لب) و یا قسمت‌هایی از پوست که دچار چین و چروک و خطوط ریز و درشت شده‌اند (مثل خط اخم و خط خنده) میتونید زیبایی و جوانی رو مجددا برای پوستتون به وجود بیارید و از داشتن پوست شاداب و صاف لذت ببرید! در واقع پرکننده جدید Juvdderm به منظور تقویت کامل لب‌ها و هموار کردن ظاهر خطوط ریز در اطراف دهان به روشی کاملا طبیعی و لطیف طراحی شده است.

این ژل برای افرادی که با افزیش سن، مقداری از حجم لب‌هاشون رو از دست دادند و یا به طور طبیعی دارای لب‌های نازک هستند، میتونه انتخاب خیلی خوب و مناسبی باشه و نتایج فوق العاده طبیعی رو به همراه خواهد داشت.

در کارآزمایی های بالینی به اثبات رسیده که استفاده از ژل ژوویدرم ولبلا، باعث افزایش حجم لب و همچنین نرم شدن ظاهر خطوط و چین و چروک پوستی میشه.

 

 

ژل ژوویدرم

 

حتما بخوانید: ژل پروفایلو چیست و برای لیفت صورت چه میکند؟

 

ژل ژوویدرم برای خط خنده و لب

ژل ژوویدرم (Juvéderm) به طور اختصاصی برای لب و ناحیه اطراف دهان طراحی شده است و کاربرد خیلی خوبی در بر طرف کردن خطوط ریز در اطراف دهان و خط لبخند داره. به بیان بهتر:

  • ژل ژوویدرم اولترا - Juvederm Ultra XC، برای تقویت لب طراحی شده
  • ژل ژوویدرم ولبلا - Juvederm Volbella XC، برای از بین بردن خطوط عمودی بالای لب و خط خنده کاربرد داره

این ژل، حالت صاف و کریستالی داره و بعد از تزریق شدن با یک سوزن فوق العاده ریز و ظریف، به لب و اطراف دهان، حجم لب‌ها رو به طور طبیعی افزایش میده و خط خنده و چین و چروک اطراف لب رو نرم و صاف میکنه و نتایج حاصل از این تزریق، فورا بر روی لبها و اطراف لب ظاهر میشه و چیزی در حدود یک سال ماندگاری خواهد داشت.

اگر لبهای شما در اثر افزایش سن، حجم طبیعی خودش رو از دست داده و نازک شده و یا اینکه تمایل دارید ظاهری کامل‌تر و حجیم‌تر و در عین حال طبیعی برای لبهاتون به وجود بیارید، استفاده از ژل ژوویدرم میتونه گزینه خیلی مناسبی برای شما باشه. 

 

ژل ژوویدرم برای لب

 

حتما بخوانید: تزریق ژل لب، 5 نکته مهمی که باید از قبل بدانید!

 

تزریق ژل ژوویدرم چگونه انجام می‌شود؟

تزریق ژل ژوویدرم معمولا بین 15 تا 30 دقیقه طول میکشه. این درمان معمولا برای بیشتر افراد بدون درد هست؛ اما با این حال از یک بی حسی موضعی مانند لیدوکائین برای کاهش درد و سوزش در محل تزریق ژل هم استفاده میشه.

نواحی هدف و قسمت‌هایی از صورت که نیاز به تزریق ژل دارند به خوبی توسط پزشک مشخص میشن و سپس ژل ژوویدرم با یک سوزن بسیار ریز و ظریف، به زیر چین و چروک و خطوط پوست تزریق میشه تا ظاهری صاف و یکدست برای پوست به وجود بیاد.

ممکنه پزشک بعد از تزریق ژل ژوویدرم، محل تزریق رو ماساژ بده تا هر گونه درد و ناراحتی که ایجاد شده، برطرف بشه. بعد از تموم شدن جلسه تزریق ژل، نیاز به استراحت خاصی ندارید و میتونید طبق روال همیشه به انجام کارهای روزمره خودتون بپردازید؛ اما توصیه میشه حداقل تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل ژوویدرم، فعالیتهای سنگین و ورزش سخت انجام ندید، در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید و از نوشیدن الکل هم خودداری کنید.

 

قبل و بعد تزریق ژل ژوویدرم

 

ژل ژوویدرم ساخت کدام کشور است؟

ژوویدرم یکی از برندهای قدیمی و بین المللی از زیر مجموعه شرکت داروسازی آلرگان فرانسه (Allergan France SAS) بوده و دارای تاییدیه اتحادیه اروپا و FDA آمریکا نیز هست. علاوه بر این ژل ژوویدرم با غلظت بالاتر در آمریکا نیز تولید می‌شود.

 

ژل ژوویدرم برای کدام قسمت‌های صورت مناسب است؟

شما میتونید بیشتر قسمت‌های صورت رو با استفاده از ژل ژوویدرم ترمیم یا تقویت کنید اما بیشترین کاربرد ژل ژوویدرم برای زیر چشم، تقویت لب، خطوط کنار بینی، خطوط عمودی بالای لب، خط خنده، خطوط پنجه کلاغی کنار چشم، چین و چروک اطراف چشم، چروک پیشانی و خط اخم هست.

 

تاثیرات و ماندگاری ژل ژوویدرم چقدر هست؟

مطالعات نشان داده که بیش از 90 درصد از افرادی که از ژل ژوویدرم استفاده کردند، از نتایج به دست آمده راضی بودند و 80 درصد از بیماران، اظهار داشتند که تا یکسال بعد از این تزریق، از شکل و ظاهر جدیدی که برای لب‌هاشون به وجود اومده بسیار راضی بودند.

این موضوع تاکید خوبی در کیفیت ژل ژوویدرم داره؛ زیرا اکثر فیلرها و پرکننده‌ها به گونه‌ای طراحی شدند که فقط 6 ماه ماندگاری دارند اما مدت ماندگاری این ژل، یکسال هست!

نکته مثبت دیگه‌ای که در رابطه با ژل ژوویدرم وجود داره این هست که این ژل نسبت به سایر پرکننده‌ها، بسیار نرم و صاف هست و همین موضوع باعث شده تا تزریق ژل ژوویدرم بسیار راحت‌تر باشه. اگرچه این ژل مبتنی بر اسید هیالورونیک ساخته شده اما دارای غلظت کمتری از این اسید هست و باعث میشه تا آب کمتری رو جذب کنه و در نتیجه تورم بعد از تزریق ژل ژوویدرم به حداقل میرسه و نتیجه کار فوق العاده طبیعی خواهد بود.

در واقع هدف از ژل ژوویدرم این نیست که ظاهری فوق العاده متفاوت و مصنوعی رو برای شما ایجاد کنه بلکه با هدف ایجاد ظاهر طبیعی برای لب و اطراف لب طراحی شده است. 

 

تاثیر ژل ژوویدرم برای صورت

 

عوارض جانبی و معایب ژل ژوویدرم چیست؟

شایع‌ترین عوارض جانبی که ممکنه بعد از تزریق ژل ژوویدرم عبارتند از قرمزی محل تزریق، تورم، درد، حساسیت، عفونت پوستی، سفت شدن محل تزریق، کبودی، تغییر رنگ و خارش هست. البته لازمه بدونید بیشتر این عوارض جانبی، در حد متوسط و خفیف هستند و بعد از گذشت 2 تا 4 هفته بعد از تزریق ژل ژوویدرم، از بین خواهند رفت.

یکی دیگه از خطرات و عوارض جانبی تزریق ژل ژوویدرم این هست که ممکنه به طور غیر عمدی، داخل رگهای خونی این تزریق انجام بگیره. اگرچه این مشکل بسیار نادر هست اما ممکنه پیش بیاد و جز خطرات جدی تزریق ژل محسوب میشه.

 

حتما بخوانید: عوارض تزریق کردن ژل به پوست صورت

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو