زاویه سازی صورت مردان چیست؟ (عوارض و تاثیرات)

زاویه سازی صورت مردان چیست؟ (عوارض و تاثیرات)


منبع: زیبامون

811

1399/5/26

01:33


اگر قصد دارید اطلاعات کامل و مفیدی رو در رابطه با زاویه سازی صورت مردان کسب کنید و در رابطه با عوارض و تاثیرات اینکار بیشتر بدونید، حتما این مقاله از زیبامون رو مطالعه کنید.

زاویه سازی صورت مردان چیست؟ (عوارض و تاثیرات)

این روزها، تقویت ویژگی‌های صورت در آقایان بسیار مورد توجه قرار گرفته و به همین دلیل بسیاری از آقایان برای دستیابی به چهره‌ای خوش فرم با زاویه ایده‌آل و مناسب، به سراغ استفاده از جراحی و روش‌های زیبایی روی آورده‌اند و به همین دلیل جراحی صورت آقایان، زاویه سازی صورت مردان، تزریق فیلر و ژل برای آقایان و مواردی از این دست، طرفداران خیلی زیادی پیدا کرده است.

زاویه دار بودن فک و چانه در آقایان باعث میشه تا چهره‌ای کلاسیک و جذاب داشته باشند و یکی از ویژگی‌های بارز مردانه محسوب میشه و طبق گفته آکادمی جراحان پلاستیک در ایالات متحده، زاویه سازی صورت و تقویت فک و چانه، جز پرطرفدارترین روش‌های جراحی و زیبایی در بین آقایان هست.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به تمام چیزهایی که در رابطه با زاویه سازی صورت مردان وجود داره اشاره کردیم تا بتونید اطلاعات کافی و مفیدی رو در این زمینه کسب کنید. با ما همراه باشید.

 

چه مدلی از فک و صورت برای آقایان ایده آل هست؟

اگرچه سلیقه‌ها در رابطه با خوش چهره و خوش استایل بودن آقایان متفاوت هست اما بررسی‌های مختلف در این زمینه نشان داده که اگر مردان دارای ویژگی‌های ظاهری شبیه به موارد زیر باشند، دارای جذابیت مردانه بوده و چهره‌ای خوش فرم دارند:

 

  • متقارن بودن صورت
  • چانه مربعی
  • زاویه دار بودن فک
  • فک قوی و عضلانی
  • استخوان گونه برحسته و تعریف شده

 

زاویه دار بودن صورت مردان

 

چرا زاویه سازی فک مردان طرفداران زیادی پیدا کرده است؟

به طور سنتی و بیولوژیکی، داشتن خط فک زاویه دار و قوی، تاثیر خیلی زیادی در افزایش جذابیت آقایان داشته و همین موضوع در جلب توجه خانم‌ها نیز بسیار موثر هست. 

از نظر مدرن، دلایل ساده‌تری برای افزایش محبوبیت زاویه سازی فک مردان وجود داره؛ رسانه‌های اجتماعی و عکس‌های سلفی!

بسیاری از آقایان و به ویژه نسل جدید، هر روز تصویر خودشون رو در اینستاگرام، فیسبوک، اسنپ چت و غیره میبینند و ممکنه از تصویر خودشون ناراضی باشند! به همین دلیل ساده ممکنه به فکر زاویه سازی فک باشند و تغییرات چشم گیری رو در چهره خودشون ایجاد کنند و از این طریق تلاش می‌کنند تا جذابیت و مردانگی بیشتری رو برای خودشون به وجود بیارن و همچنین اعتماد به نفس خودشون رو هم از این طریق، تقویت می‌‌کنند.

 

مرد جذاب

 

حتما بخوانید: لیفتینگ پوست - پاکسازی و شفاف سازی پوست برای دامادها و آقایان

 

روش‌های زاویه سازی صورت مردان

به طور کلی، زاویه سازی صورت از طریق ایجاد تغییر در زاویه فک و چانه، لاغر کردن صورت و یا برجسته کردن استخوان گونه ایجاد میشه. برای زاویه سازی صورت مردان روش‌های مختلفی وجود داره که با توجه به ویژگی‌های طبیعی صورت، یکی از این رو‌شها انتخاب میشه تا زاویه مناسبی برای صورت به وجود بیاد. برای رسیدن به این اهداف، از روش‌هایی که در زیر توضیح دادیم، استفاده میشه:

 

  • زاویه سازی صورت مردان با تزریق ژل و بوتاکس

گاهی اوقات برای اینکه زاویه سازی مناسبی برای صورت آقایان ایجاد بشه، فقط کافیه از تزریق ژل و بوتاکس استفاده ‌کنید. در این روش، با بررسی زوایای مختلف صورت، مقداری فیلر، ژل یا بوتاکس، به قسمت‌هایی از صورت تزریق میشه تا زاویه و برجسته سازی خوبی رو برای صورت به وجود بیارن. تزریق ژل و بوتاکس به بینی، تزریق ژل به خط فک و چانه، پر کردن چین و چروک صورت و پیشانی، برجسته کردن قسمت گونه و مواردی از این دست، کمک میکنه تا زوایای صورت تعریف بهتر و بیشتری پیدا کنند و چهره‌ جذاب‌تری برای آقایان به وجود بیاد.

 

تزریق ژل و چربی به فک مردان

 

  • زاویه سازی صورت مردان با چربی

گاهی اوقات ممکنه در اثر افزایش سن، حجم چربی طبیعی پوست از بین بره و پوست صورت آقایان حالت شل و افتاده پیدا کنه و یا چین و چروک‌های عمیقی در صورت به وجود بیاد. در این مواقع، با استفاده از تزریق چربی به صورت، میشه به سادگی، زاویه سازی مناسبی رو برای چهره آقایان به وجود آرو د و همچنان جذابیت مردانه رو در چهره آنها نگه داشت!

 

زاویه دار شدن صورت آقایان

 

  • جراحی زیبایی برای زاویه دار کردن فک و چانه

جراحی کردن استخوان فک و چانه هم یکی از روش‌های پرکاربرد و محبوب برای زاویه دار کردن صورت هست و معمولا برای آقایانی که استخوان فک و چانه بسیار بزرگی دارند، مناسب هست. در این روش، پزشک جراح، استخوان فک و چانه رو با توجه به فرم و زاویه مورد نظر شما علامت گذاری میکنه و با ابزارهای مخصوص تراش میده تا ظاهری متناسب و زاویه دار برای صورت به وجود بیاره. علاوه بر این، اگر حجم ماهیچه و عضله و چربیدر قسمت چانه و فک و غبغب زیاد باشه هم مقداری از حجم عضلات چانه و فک توسط پزشک برداشته میشه تا زاویه بهتر و جذاب‌تری برای صورت آقایان به وجود بیاد.

این جراحی زیبایی معمولا با هدف ایجاد زاویه‌های مشخص و واضح برای فک و چانه انجام میگیره و تاثیر فوق العاده هم در افزایش جذابیت چهره آقایان خواهد داشت و زاویه خیلی خوبی رو برای فک و صورت مردان به وجود میاره.

 

حتما بخوانید: همه چیز درباره جراحی زیبایی فک و صورت

 

  • لیفت کردن پوست برای زاویه دار کردن صورت مردان

لیفت کردن صورت یا بالا کشیدن پوست صورت هم یکی دیگه از روش‌های موثر برای زاویه سازی صورت مردان هست و تاثیر فوق العاده‌ای در کاهش افتادگی پوست و برطرف کردن چین و چروک صورت داره. لیفت صورت باعث سفت شدن عضلات صورت میشه و چربی‌هایی که در زیر چانه و غبعب ایجاد شده‌اند رو هم به خوبی از بین میره و باعث میشه تا زاویه خوبی برای فک و صورت آقایان به وجود بیاد. 

در روش لیفت صورت، برش‌هایی در زیر چانه، دور گوش و خط مو و پیشانی ایجاد میشه و پوست شل ‌شده در این قسمت‌ها رو با ابزار مخصوص به سمت بالا می‌کشند و حالت زاویه دار و متناسبی رو برای چهره مردانه به وجود میارن.

 

قبل و بعد از زاویه دار کردن صورت مردانه

 

زاویه سازی صورت برای چه کسانی مناسب هست؟

به طور کلی افرادی که احساس می‌کنند حالت و فرم چهره آنها نیاز به تغییر داره تا جذابیت و زیبایی بیشتری پیدا کنه، میتونن از زاویه سازی صورت استفاده کنند؛ اما استفاده از این روش برای افرادی که دارای شرایط زیر هستند، بسیار مناسب‌تر خواهد بود:

 

  • زاویه سازی صورت برای افرادی که دارای فک پهن و عرض هستند
  • زاویه سازی صورت برای افرادی که چانه گرد و کوتاه دارند
  • زاویه سازی صورت برای افرادی که خط فک مشخص و واضحی در چهره ندارند
  • زاویه سازی برای صورت گرد
  • زاویه سازی برای صورت کشیده با چانه باریک و دراز
  • زاویه سازی صورت برای افرادی که گونه لاغر و صاف دارند
  • زاویه سازی صورت برای افرادی که حجم صورت خود رو از دست دادند

 

حتما بخوانید: مردان جذاب هالیوودی که عمل زیبایی انجام داده اند

 

ماندگاری زاویه سازی صورت

با توجه به اینکه از کدام روش برای زاویه سازی صورت استفاده کردید، ماندگاری زاویه سازی صورت هم متفاوت خواهد بود. اگر زاویه دار کردن صورت با استفاده از چربی، فیلر و بوتاکس باشه، باید بدونید که ماندگاری این روش حدود 6 ماه هست و برای اینکه زاویه و حالت چهره همچنان به همان شکل باقی بمونه باید مجددا فیلر و بوتاکس تزریق کنید.

اما اگر زاویه سازی صورت با استفاده از اصلاح استخوان فک و جراحی فک و چانه انجام گرفته شده باشه، ماندگاری خیلی بیشتری داره و تا زمانی که هیچگونه آسیبی به فک و چانه وارد نشه، زاویه صورت باقی خواهد ماند.

 

صورت مردانه جذاب و زاویه دار

 

زاویه سازی صورت مردان چه تاثیراتی دارد؟

به طور کلی زاویه سازی صورت مردان با هدف اصلاح فرم کلی صورت و ایجاد حالت مردانه و جذاب برای چهره آقایان ایجاد میشه. به بیان بهتر میتونیم بگیم که زاویه سازی صورت مردان دارای تاثیراتی مانند موارد زیر هست:

 

  • ایجاد تقارن در چهره
  • افزایش جذابیت مردانه در صورت آقایان
  • فرم دهی و حالت دادن خط فک و چانه
  • ایجاد زاویه خاص و تعریف شده برای صورت
  • جوانسازی صورت
  • از بین بردن چین و چروک و افتادگی پوست
  • از بین بردن نواقص صورت و ایجاد فرم طبیعی و جذاب برای چهره

 

معایب زاویه سازی صورت مردان

انجام روش‌های زیبایی بر روی چهره، معمولا با عوارض جانبی و معایبی همراه هست که ممکنه در برخی از افراد، شدت این عوارض جانبی بسیار کم و در برخی دیگر با شدت بیشتری به وجود بیاد. به طور کلی از عوارض جانبی و معایب زاویه سازی صورت میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

 

  • کبودی صورت 
  • ورم صورت بعد از تزریق ژل و چربی
  • عدم ایجاد تقارن در چهره بعد از زاویه سازی صورت
  • عفونت پوست در اثر تزریق فیلر و بوتاکس و چربی برای زاویه سازی صورت
  • باقی ماندن جای زخم و اسکار روی پوست در اثر جراحی فک و چانه

 

حتما بخوانید: ترفندهای زیبایی و آرایشی چهره مردان

 

سخن آخر

زاویه سازی صورت مردان تاثیر فوق العاده در افزایش جذابیت و مردانگی در چهره آقایان میشه و کمک میکنه تا احساس اعتماد به نفس بالاتری پیدا کنند. اگرچه روش‌های مختلفی برای زاویه سازی صورت وجود داره اما بهتره این کار رو بعد از دریافت مشاوره از پزشکان متخصص و مجرب، انجام بدید و حتما از عوارض جانبی که ممکنه زاویه سازی صورت به همراه داشته باشه، آگاه باشید و این کار رو با تحقیق و بررسی کامل انجام بدید تا هیچگونه پشیمانی و عارضه جانبی جدی براتون به وجود نیاد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو