طالع بینی هفتگی (25 تا 31 مرداد 99)

منبع: بیتوته

96

1399/5/26

07:52


طالع بینی هفتگی (25 تا 31 مرداد 99)



فال و طالع بینی, فال هفته

فال هفتگی

 

فال هفته (18 تا 24 مرداد 99):

آیا قصد دارید یک رویداد مهم را این هفته برگزار کنید؟ فال هفتگی خود را برای انجام بهترین کار برای آن بررسی کنید. بدانید که برای لذت بردن از یک هفته خوب و بدون دردسر و بدون مشکلات غیرقابل پیش بینی چه باید بکنید و چه کنیم.

 

به دنبال پیش بینی در مورد اتفاق خوب یا بد این هفته با استفاده از فال هفتگی بیتوته باشید.

 

طالع بینی متولدین فروردین :

مجردها در این هفته نگران رشد شغلی خود خواهند بود. آنها در حال حاضر هیچ احساسی برای توسعه روابط نخواهند داشت. به دوستان جدید خیلی نزدیک نشوید. جریان مالی به طور مداوم در حال افزایش است. این باعث می شود تا شما را با مثبت و اشتیاق پر کنید! شما نسبت به چشم انداز مالی آینده خود نیز خوش بین خواهید بود. بازرگانان باید آماده شوند تا با چالش های جدید روبرو شوند! چیزی سودآور است که اتفاق می افتد. کار کنید و صبور باشید. یک فرصت بسیار پر سود ایجاد می شود. دانش آموزانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند ، مایل هستند که پول بیشتری کسب کنند. سیستم ایمنی قوی شما اجازه نخواهد داد که شما بیمار شوید. در مورد صدمات تصادفی در قسمت بالای بدن مراقب باشید.

 

طالع بینی متولدین اردیبهشت :

مجردها عاشق کسی خواهند شد که در نزدیکی آنها هستند. احساسات متقابل خواهند بود. سودهای پولی شما را مجذوب خود می کند. از طرف دیگر هزینه های شما نیز افزایش می یابد. شما نیاز به کنترل مخارج ناخواسته دارید. از تجار خواسته می شود تا تلاش قابل توجهی را برای افزایش آمار فروش کلی خود به کار گیرند. نهایی شدن معاملات عمده ممکن است به دلایلی به تأخیر بیفتد. احتمال مشخصی برای مواجهه با برخی از مشکلات بهداشتی وجود دارد. ما به شما توصیه می کنیم در صورت بروز هرگونه علامت ناراحتی ، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

 

طالع بینی متولدین خرداد :

برای جلوگیری از درگیری های غیر ضروری و حفظ صلح ، باید با نظر خانواده خود موافقت کنید. کورکورانه به دوستان جدید نیز اعتماد نکنید. در طی این هفته هیچ هزینه مالی بزرگ تصادفی برای شما پیش بینی نشده است. شما برای صرفه جویی در هزینه برای امنیت آینده خود و همچنین عزیزان خود متمرکز خواهید شد. ایجاد مخاطبین جدید برای تسریع در روند فروش شما باید هدف اصلی شما در این هفته باشد. دانش آموزانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند ، مشغول فعالیت های مختلف اجتماعی خواهند بود. آنها قادر نخواهند بود به اندازه كافي براي مطالعات اختصاص دهند و اين امر قطعاً بر كل نتايج آنها خواهد بود. سعی کنید از بازدید از مکانهایی که بیش از حد آلوده شده اند خودداری کنید. نفس کشیدن یا هوای آلوده قطعاً منجر به چندین مسئله تنفس خواهد شد.

 

طالع بینی متولدین تیر :

امکان خرج کردن پول برای خرید لوازم خانگی لوکس برای خانواده وجود دارد. زوج های متاهل باید صبور باشند زیرا این هفته خیلی مطلوب نیست. خورشید و عطارد در خانه دوم حرکت می کنند. این قطعاً منجر به یک سود بزرگ مالی برای شما خواهد شد! ثبات مالی کلی شما در طول هفته کاملاً سنگین خواهد بود. کارمندان حقوق بگیر نسبت به موقعیت خود احساس ناامنی می کنند. آنها باید محصول با کیفیت بیشتری را ارائه دهند. این امر باعث می شود كه جایگاه آنها در شركت امن باقی بماند. کسانی که در آخرین سال فارغ التحصیلی خود هستند ، به تحصیلات خود بسیار متمرکز می شوند. عملکرد آنها بسیار عالی خواهد بود و پیشرفت آنها برجسته خواهد بود. در طول این هفته از هرگونه عفونت ویروسی یا بیماریهای فصلی که با شما روبرو هستند ، مراقب باشید. تمام اقدامات احتیاطی را در این رابطه انجام دهید. بلافاصله در صورت بروز هرگونه علائم ناراحتی به پزشک مراجعه کنید.

 

طالع بینی متولدین مرداد :

زوج های متاهل برای برانگیختن عشق در زندگی خود ، باید کاری متفاوت انجام دهند. یک هدیه غافلگیرانه یا یک تاریخ عاشقانه به بازگرداندن عشق کمک می کند. برنامه ریزی مالی نقش بسیار مهمی خواهد داشت. شما باید بودجه خود را برنامه ریزی کرده و امور پولی را با پشتکار مدیریت کنید. تمرکز خود را صرفه جویی در هزینه کنید. تجار نباید به استراتژی های قدیمی پایبند باشند. آنها باید سیاستهای خود را مطابق نیاز اصلاح کنند. بازرگانان مرتبط با بازار محلی باید محصولی را پیدا کنند که باعث افزایش فروش آنها شود. حرکت قوی خورشید سیستم ایمنی شما را تقویت می کند. در طی این هفته هیچ مسئله مهم بهداشتی پیش بینی نشده است.

 

طالع بینی متولدین شهریور :

با افراد زیادی با علایق متنوع ملاقات خواهید کرد. در این فرآیند دوستی جدید ایجاد خواهید کرد. احتیاط کنید ، قبل از این که آنها را کاملاً بشناسید دوست نشوید. احتمالاً مبلغ قابل توجهی پول را برای خیریه خرج خواهید کرد. بازرگانان باید در مورد کیفیت کالاهایی که عرضه می کنند ، توجه داشته باشند. کارمندان دارای حقوق و دستمزد قادر به عملکرد بسیار خوب و ارائه خروجی های مورد نظر به مافوق خود خواهند بود. از هرگونه عفونت ویروسی یا بیماریهای فصلی که با آن روبرو هستید ، مراقب باشید. تمام اقدامات احتیاطی را در این رابطه انجام دهید. آسیب دیدگی در چشم چپ نیز یک احتمال قوی است. بررسی منظم بدن توصیه می شود.

 

فال و طالع بینی, فال هفته

فال هفته

 

طالع بینی متولدین مهر :

بار دیگر به شریک زندگی خود آسیب نرسانید ، درعوض سعی کنید از منظر شریک زندگی خود نیز فکر کنید. به افکار آنها احترام بگذارید و به آنها زمان و مکان کافی بدهید. بازرگانان تمایل به سرمایه گذاریهای جدید دارند. تأثیرات سیاره ای قطعاً به شما در موفقیت کمک می کند. با این حال ، آستین های خود را بالا بزنید و آماده شوید تا با چالش های جدیدی روبرو شوید. کارمندان دائما در محل کار خود احساس ناامنی می کنند زیرا آنها نتوانسته اند به موقع وظایف خود را تحویل دهند. بیماران فشار خون بالا و دیابت باید به طور منظم فشار خون و قند خود را چک کنند. آنها برای جلوگیری از عوارض بیشتر باید از دستورالعملهای رژیمی که پزشک به آنها داده اند پیروی کنند.

 

طالع بینی متولدین آبان :

در این هفته با افراد مختلفی در یک کارکرد اجتماعی ملاقات خواهید کرد و در این هفته دوستان جدید زیادی خواهید داشت. هنگام انتخاب دوستان جدید مراقب باشید. توصیه می کنیم حتماً صلاحدید خود را انجام دهید. امکان مشخصی برای هزینه کردن برای چیزهایی که به آنها نیاز ندارید وجود دارد. از طرف دیگر ، شما قادر خواهید بود تمام هزینه های روزمره و اتفاقی خود را با سهولت مدیریت کنید. احتمال آسیب دیدگی در قسمت تحتانی بدن وجود دارد. شما باید در این زمینه دقت کافی را انجام دهید. در طی این هفته هیچ مسئله اصلی بهداشتی برای شما پیش بینی نشده است.

 

طالع بینی متولدین آذر :

زوجین متاهل با مسائل تعدیل جزئی روبرو خواهند شد. آنها دائما احساس خواهند کرد که انگار شریک زندگی آنها پاسخگو نیست. تنها راه حل برای این مسئله صرف وقت با کیفیت زیادی در کنار یکدیگر است. شما آماده خواهید شد تا با چالش های پیش رو روبرو شوید! هیچ چیز نمی خواهد شما را از مسیر موفقیت خود سوق دهد! آماده باشید تا با هزینه های غیر منتظره ای روبرو شوید. کارمندان حقوق بگیر همچنان بر تحویل بهتر کار متمرکز خواهند بود. این مورد توسط همه افراد اطراف خود مورد قدردانی قرار خواهد گرفت و جایگاه آنها در سازمان همچنان ایمن خواهد بود. مهمترین چیز برای دانشجویانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند گوش دادن به دقت به اساتید و معلمان آنها است. افراد سالخورده باید در مورد هرگونه بیماری که در گذشته از آنها رنج می برد ، بسیار مراقب باشند.

 

طالع بینی متولدین دی :

در طول این هفته امکان دوستی جدید وجود دارد. جو موجود در خانواده دوستانه خواهد بود. امکان مشخصی برای هزینه کردن برای چیزهایی که به آنها نیاز ندارید وجود دارد. از طرف دیگر ، شما قادر خواهید بود تمام هزینه های روزمره و اتفاقی خود را با سهولت مدیریت کنید. بازرگانان نباید امید خود را از دست دهند. سخت کوشی و پشتکار در نهایت از بین می رود. کارمندان حقوق بگیر بهترین عملکرد خود را نشان داده و وظایف محوله را به موقع تحویل می دهند. دانشجویانی که پس از فارغ التحصیلی تحصیل می کنند در این هفته قادر به اختصاص وقت کافی برای مطالعه نخواهند بود. در نتیجه ، پیشرفت آنها بطور اساسی کند می شود. توصیه می کنیم در صورت بروز هرگونه مشکل مداوم ، فوراً به پزشک مراجعه کنید.

 

طالع بینی متولدین بهمن :

احتمال مشخص شدن مسئله جزئی در خانواده وجود دارد. تمام اقدامات کافی احتمالی را برای حفظ صلح و هماهنگی در خانواده انجام دهید. صبر عامل اصلی خواهد بود. سودهای مالی روحیه شما را زنده می کند و شما در مورد چشم انداز مالی آینده خود بسیار خوش بین خواهید شد. کارمندان حقوق بگیر باید خیلی خوب عمل کنند و کلیه وظایف محوله را به موقع تحویل می دهند. در صورت یافتن صلاحیت ، حتی ممکن است یک پست مسئول در خارج از کشور به عنوان نماینده شرکت ارائه شود. دانش آموزانی که پس از فارغ التحصیلی تحصیل می کنند دائماً مشغول مقابله با برخی بحران های شخصی خواهند بود. به دلیل چنین فشارهای منفی ، آنها قادر نخواهند بود زمان کافی برای مطالعه اختصاص دهند. سعی کنید از غذاهای خیلی شیرین یا شور خودداری کنید. آنها باید دستورالعملهای رژیمی را که پزشک به آنها داده ، پیروی کنند.

 

طالع بینی متولدین اسفند :

زوج های متاهل به دلیل نگرش غیرهمکارانه شریک زندگی خود بسیار استرس خواهند یافت. صبور ماندن بسیار مهم خواهد بود. همه چیز در طی مدتی عادی می شود. بازرگانان باید از این هفته مطلوب استفاده کنند و سعی کنند معامله بزرگی را انجام دهند. اگر به اندازه کافی سخت کار کنید و در اعتصاب این قرارداد موفق باشید ، وضعیت مالی شما کاملاً سنگین خواهد شد. کارمندان با انگیزه مثبت برای ارائه محصول بیشتر همراه خواهند بود. جایگاه آنها در داخل سازمان همچنان ایمن خواهد بود. حتی ممکن است در کنار افزایش پاداش ، به آنها تبلیغی نیز ارائه شود! دانش آموزانی که تحصیلات عالی را دنبال می کنند ، مایل هستند که پول بیشتری کسب کنند. آنها ممکن است برخی از فرصتها را جستجو کنند که به آنها در نیازهای مالی آنها کمک کند. از هرگونه عفونت ویروسی یا بیماریهای فصلی که با شما روبرو هستند ، مراقب باشید. تمام اقدامات احتیاطی را در این رابطه انجام دهید. احتمال خطرناک بودن بینایی یا آسیب دیدگی در چشم چپ نیز وجود دارد.

 

گردآوری:بخش سرگرمی بیتوته 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو