راهنمای بازدید از موزه مادام توسو استانبول

راهنمای بازدید از موزه مادام توسو استانبول


منبع: آرگا

231

1398/4/14

16:20


یکی از جاذبه های دیدنی که در دنیا می توانید از آن دیدن کنید مادام توسو استانبول است این منطقه توریستی دارای جذابیت های بی شماری است و یکی از مکان های دیدنی آن موزه مادام توسو است.

موزه مادام توسو بر اساس نام یک زن نامگذاری شده است که مجسمه آن در این موزه قرار داده شده است در این موزه می توانید مجسمه های بسیار متنوعی را مشاهده کنید که از جمله آن ها می توان به مجسمه فیلیپ کورتیوس اشاره کرد. در این موزه نتیجه تلاش هنری یکی از هنرمندان را می بینید آثار فوق العاده ای که در این موزه مشاهده می کنید یکی از جذابیت های دیدنی آن محسوب می شود که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

موزه استانبول مادام توسو

موزه مادام توسو

بعد از مرگ مادام توسو که در سال ۱۸۵۰ اتفاق افتاد نمونه ای از کارهای او در موزه به اجرا گذاشته شد همچنین جالب است بدانید که نمونه هایی از این موزه در شهرها دیگر دنیا همچون لندن نمونه برداری شده است. موزه توس یک موزه مدرن است که در آن می توان مجسمه های قدیمی و جدیدی را مشاهده کرد در این موزه مجسمه های مختلفی از افراد مشهور که در قید حیات نیستند مشاهده می شود.

موزه مادام توسو

مجسمه های ساخته شده در موزه مادام توسو دارای ۴۰۰ مجسمه است در این موزه بخش های مختلفی وجود دارند یکی از بخش هایی که می توانید در این موزه تماشا کنید اتاق وحشت است که در آن با شگفتی های زیادی رو به رو خواهید شد. در این موزه بخش هایی از تندیس قربانیان در انقلاب فرانسه که کشته های زیادی را در بر داشت مشاهده می کنید مجسمه های مجروحین و به دار اویختگان نیز بخش هایی از مجسمه های این موزه است، موزه مادام توسو که از جمله بهترین مکان های دیدنی استانبول برای گردشگران علاقه مند به هنر و تاریخ محسوب می شود سالانه بازدید کننده های زیادی را در خود جای می دهد.

موزه فرهنگی مادام توسو

در بمباران لندن این موزه آسیب دیده است و بخش های زیادی از تندیس های این موزه بر اثر این جنگ از بین رفته است. این موزه در شهر های بزرگی از جهان دایر است که در بعضی از روزهای سال در فصل گرما شاهد صف های طولانی برای بازدید از این موزه هستید امکانات این موزه برای بازدید کنندگان بسیار است.

یکی از بخش های مورد علاقه در این موزه وجود مجسمه های ستارگان محبوب همچون ورزشکاران، بازیگران و سیاستمداران است که توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب می نماید.

موزه مهم مادام توسو

قدیمی ترین و اولین شعبه خارج از کشور این موزه در سال ۱۹۷۰ در کشور هلند و شهر آمستردام راه اندازی و تاسیس شد . این نمایشگاه شامل جلوه های چند رسانه ای و روبات های متجرک در اتاق های سنتی جلوه های خاص و برتری دارد که تقریبا آرزوی هر شخصی برای بازدید از موزه مادام توسو است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو