مدیر رادیو جوان خبر داد؛ استودیوی رادیو جوان در محرم به سطح شهر می‌آید

منبع: سینما پرس

82

1399/5/26

14:44


سینماپرس: علیرضا مقصودی مدیر «رادیو جوان» ضمن تشریح ویژه‌برنامه‌های محرمی این شبکه رادیویی از راه‌اندازی استودیویی متحرک با عنوان «میدان امام حسین(ع)» برای تولید برنامه در سطح شهر خبر داد.

رادیو جوان

سینماپرس: علیرضا مقصودی مدیر «رادیو جوان» ضمن تشریح ویژه‌برنامه‌های محرمی این شبکه رادیویی از راه‌اندازی استودیویی متحرک با عنوان «میدان امام حسین(ع)» برای تولید برنامه در سطح شهر خبر داد.

به گزارش سینماپرس، علیرضا مقصودی مدیر رادیو جوان با اشاره به برنامه‌های محرمی این شبکه به مهر بیان کرد: امسال محدودیت‌هایی برای برپایی مراسم محرم و صفر داریم و دستورالعمل‌هایی را ستاد ملی مقابله با کرونا صادر کرده است، از این حیث هیئات مذهبی دنبال این هستند هم بتوانند مراسم پرشوری برگزار کنند و هم طی آن پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند که رادیو جوان هم این میان نقشی بر عهده دارد.

وی با اشاره به برنامه‌های رادیو جوان گفت: رادیو جوان از دو ماه پیش کارگروهی را حول محور محرم و صفر تشکیل داده است و با فراخوانی که برای تهیه‌کنندگان داشتیم به سه طرح اصلی برای ماه محرم و صفر رسیدیم.

مقصودی اضافه کرد: ویژه‌برنامه «هیئات» که مزین به نام علی اکبر است از جمله برنامه‌های است که برای این ایام برنامه‌ریزی شده است که همه اجزای این برنامه را توسط مخاطب دریافت می‌کنیم. مخاطبان در هر هیأتی که حضو دارند می‌توانند محتوای آن را در حوزه مداحی، سخنرانی سینه زنی و … در قالب صدا برای ما بفرستند.

وی ادامه داد: از خود مداحان هم فایل‌های صوتی دریافت می‌شود و آنها هم می‌توانند مشارکت داشته باشند. سید مهدی مفیدی گوینده این برنامه است و در ایام محرم هر شب از ساعت ۲۰:۳۰ تا ۲۲ روی آنتن می‌رود.

مقصودی به برنامه محرمی دیگر این رادیو اشاره و عنوان کرد: «آه» برنامه‌ای با محور شعر آئینی است که از ۱۱:۳۰ تا ۱۲ هرروز روی آنتن می‌رود از جوانان شاعر دعوت می‌شود که شعرهای مرتبط با ایام سوگواری را ارسال کرده و با آنها ارتباط گرفته می‌شود تا از طریق تماس تلفنی و یا حتی حضوری اشعارشان را بخوانند.

وی همچنین به یک برنامه ویژه اشاره کرد و گفت: ویژه‌ترین برنامه‌ای که تاکنون در معاونت صدا تولید شده «میدان امام حسین (ع)» است که با یک استودیوی متحرک در ۱۰ نقطه تهران برنامه شروع می‌شود و به میدان امام حسین (ع) می‌رسد. این برنامه از ساعت ۲۳ تا ۳۰ دقیقه بامداد اجرا می‌شود و طی آن یک استودیوی متحرک از مکان‌های مختلف شهر و یکی از میادین به خروجی میدان امام حسین می‌رسد. به طور مثال استودیوی متحرک از میدان آزادی مسیرش را شروع می‌کند و برنامه‌هایی در گویندگی، مداحی و… دارد و با استودیوی پخش هم ارتباط می‌گیرد.

مقصودی تصریح کرد: عوامل این برنامه در روز تاسوعا از امامزاده صالح و در روز عاشورا از شاه عبدالعظیم به سمت میدان امام حسین (ع) حرکت می‌کنیم و در این اقدام پروتکل‌های بهداشتی را هم رعایت کرده‌ایم.

وی در پایان درباره مجریان و مداحان شبکه جوان در ماه محرم گفت: گوینده‌های ما همان گوینده‌ها و مجریان شبکه هستند، اما امسال مداحان متفاوت داریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو