تعبیر خواب شهاب سنگ - دیدن شهاب سنگ در خواب چه تعبیری دارد؟

منبع: ستاره

146

1399/5/26

17:30


تعبیر خواب شهاب سنگ، دیدن بارش شهاب سنگ از آسمان در خواب، درخشش و عبور شهاب سنگ در آسمان، افتادن و اصابت شهاب سنگ به شخص یا زمین و خوابهای مرتبط، می تواند تفاسیر مختلفی اعم از تعبیر خوب و تعبیر بد داشته باشد.

تعبیر خواب شهاب سنگ

 

ستاره | سرویس سرگرمی - شهاب سنگ ها قطعاتی از بقایای یک ستاره متلاشی شده اند که از جو زمین عبور می‌کنند و سپس به سطح آن می‌رسند. دیدن شهاب سنگ در خواب می‌تواند یک پیام روحانی و الهی باشد. در صورتی که شهاب سنگ سقوط نکند یا آسیب زننده نباشد تعبیر آن می‌تواند مثبت باشد و در صورتی که بارش شهاب سنگ باعث اصابت به کره زمین یا شخص شود و ایجاد وحشت کند تعبیر مثبتی نخواهد داشت. در این مطلب تعبیر خواب شهاب سنگ را بررسی می‌کنیم، برای آگاهی از تعبیر دیگر خواب‌ها می‌توانید به صفحه اصلی تعبیر خواب ستاره رجوع نمایید.

 

تعبیر خواب درخشش شهاب سنگ

اگر در خواب درخشش شهاب سنگی را ببینید، به این معنی است که علم و دانش و آگاهی درون شما آشکار و روشن می‌شود. همچنین می‌تواند تعبیری از طوفان افکار و ایده های درخشان در ذهن شما باشد. 

معنای خواب شهاب سنگ دنباله دار در آسمان

این خواب مژده یک دوران خوشبختی و موفقیت موتاه مدت یا یک لذت زودگذر را می‌دهد.

 

تعبیر خواب اصابت شهاب سنگ به شخص یا زمین

اگر در خواب دیدید که شهاب سنگ به شخصی اصابت می کند به معنی سخن چین بودن شخص خواهد بود.

اگر در خواب سقوط خواب سنگ آسمانی روی زمین باعث خوشحالی شود ، تعبیر آن این است که به زودی تغییرات چشمگیری در زندگی خواهید داشت. موارد خطرناک و پر ریسک در زندگی شما عاقبت خوبی خواهند داشت و با موفقیت همراه خواهند شد. 

خواب دیدن یک شهاب سنگ در حال سقوط، نشانه تحولات شگرف در زندگی رویابین است. این تحولات می‌تواند یک سفر برنامه ریزی شده به کشورهای دوردست باشد، یا تغییر اقامت؛ به عنوان مثال انتقال به یک شهر یا یک کشور دیگر.

 

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب سنگ - دیدن سنگ در خواب چه تعبیری دارد؟

 

تعبیر خواب بارش شهاب سنگ

کارل گوستاو یونگ می‌گوید: اگر در خواب مشاهده کنید که شهاب سنگ به زمین برخورد می کند یعنی درک آرمان گرایانه شما به وضعیت بد و نامناسبی دچار می شود، یا آن که به کلی نابود شده و از بین می رود.

آنلی بیتون بیان می‌دارد:اگر کسی در عالم خواب و رویا مشاهده کند که یک شهاب سنگ از کنار ستاره ها عبور می کند علامت آن خواهد بود که بیننده خواب، در زندگی خود دچار غم و اندوه و ناراحتی می گردد.

 

تعبیر خواب شهاب سنگ از دید معبران اسلامی

دیدن شهاب سنگ در خواب برای اهل ایمان، به معنی غلبه بر هواهای نفسانی و تمایلات و خواسته های شیطانی تعبیر می‌شود. همچنین می‌تواند شکست خوردن در کارها و برنامه‌ها و اندیشه‌های بیننده خواب تعبیر گردد.

برای اطلاعات بیشتر از تعابیر اسلامی در این زمینه، می‌توانید تعبیر خواب ستاره و ستاره دنباله دار را بخوانید که از بسیاری جهات می‌تواند همان تعبیر خواب شهاب سنگ را بیان کند.

 

سخن آخر

خواب شهاب سنگ غالباً نشانگر وقایع غیرمعمول در زندگی است، اما اثر بد یا خوب این وقایع، کوتاه مدت است. درست همانطور که عمو و شتاب خود شهاب سنگ کوتاه مدت است.

چنانچه در خواب شاهد سقوط یک شهاب سنگ باشید ، پس از آن رویدادهای مهمی در انتظار شما هستند. اگر در خواب یک شهابسنگ در نزدیکی شما بیفتد و نترسید، پس فرصتی شاد خواهید داشت اما اگر در خواب سقوط شهاب سنگ باعث تخریب و وحشت شد، هشداری است مبنی بر اینکه باید مراقب باشید تا از بروز حادثه، اغتشاش و آشفتگی در زندگیتان جلوگیری کنید. 

شما می‌توانید تعبیر خواب صاعقه و رعد و برق و تعبیر خواب بمب را نیز در ستاره بخوانید. همچنین می‌توانید خواب خود را در قسمت «نظرات و پرسش‌ها» بنویسید و در کمترین زمان منتظر دریافت تعبیر آن باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو