موسسه‌ EISA از گوشی Huawei P۴۰ Pro به عنوان «قهرمانی در کلاس خود» یاد کرده و این گوشی را بابت ویژگی‌های دوربین، فناوری صفحه نمایش و طراحی لوکس تحسین کرده است. این گوشی آخرین پرچمدار هوآوی به حساب می‌آید. این موسسه‌ صوت و تصویر اروپا ساعت هوشمند Huawei Watch GT۲ را نیز به دلیل داشتن طراحی هوشمندانه و مجموعه‌ای از قابلیت‌های ورزشی، مانند یک «کلاسیک مدرن تازه متولد شده» می‌داند.

«کِوین هو» (Kevin Ho) رییس بخش Handset بخش محصولات مصرفی هوآوی در این باره می‌گوید: «ما هیجان‌زده هستیم که روند جایزه گرفتن‌هایمان از موسسه‌ EISA پایدار مانده است. بابت اینکه ۲ عدد از بهترین محصولات‌مان، گوشی Huawei P۴۰ Pro و ساعت هوشمند Huawei Watch GT۲ مورد تقدیر قرار گرفته‌اند، خوشحالیم. هوآوی با ساخت هر دستگاه، خود را متعهد به ایجاد تجربه‌های جدید و هیجان‌انگیز برای مصرف‌کننده می‌داند؛ از ساعت هوشمند Huawei Watch GT۲ گرفته که میزان فعالیت ورزشی شما را افزایش می‌دهد تا گوشی هوشمند Huawei P۴۰ Pro که حد و مرزهای عکاسی موبایل را جابه‌جا می‌کند».

گوشی Huawei P۴۰ Pro؛ برنده‌ جایزه‌ بهترین دوربین گوشی هوشمند

موسسه‌ EISA به طراحی لوکس گوشی Huawei P۴۰ Pro اشاره کرده و آن را یک همراه ایدآل برای آنهایی دانست که هر روز از گوشی هوشمندشان برای گرفتن عکس‌هایی فوق‌العاده استفاده می‌کنند. این موسسه اعتقاد دارد که گوشی P۴۰ Pro پیشرفت قابل ملاحظه دیگری را در زمینه‌ی عکاسی موبایل رقم زده است. این نتایج و جوایز به دست آمده، نشان می‌دهد که دوربین گوشی Huawei P۴۰ Pro در تمام زمینه‌ها، نسبت به دوربین‌های نصب‌شده روی گوشی‌های دیگر، برتر است.

در این گوشی هوشمند از لنزهای چهارگانه‌ی لایکا (Leica) استفاده شده و به همین دلیل، امکانات دوربین Huawei P۴۰ Pro یکی از بهترین‌ها است. دوربین اصلی این گوشی از نوع Ultra-Vision است و دقت ۵۰ مگاپیکسلی دارد که در آن از قابلیت فوکوس خودکار مجهز به  تشخیص فاز (Phase Detection) و لرزه‌گیر اپتیکال تصویر (Optical Image Stabilization) استفاده شده است.

لنز تله فوتو پریسکوپ (Telephoto Periscope) این گوشی با دقت ۱۲ مگاپیکسل، اجازه‌ زوم اپتیکال ۵ برابر را می‌دهد و دوربین سینمایی اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی آن، امکان ثبت تصاویر ویدیویی پیشرفته را فراهم می‌کند. علاوه بر این موارد، گوشی Huawei P۴۰ Pro به دوربینی با سنسور عمق سه‌بعدی ToF و امکان اصلاح تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز است و به کاربران خود تجربه‌ استفاده از فناوری نابی را ارائه می‌دهد. بنا بر اعلام موسسه‌ EISA با داشتن چنین امکاناتی، دوربین این گوشی عکس‌های بی‌نظیری در روشنایی روز و تاریکی شب می‌گیرد که هیچ نویزی ندارند.

در مجموع گوشی هوشمند Huawei P۴۰ Pro با داشتن طراحی لوکس، نمایشگری با کیفیت ساخت بالا و کاربری ساده، یکی از رقبای اصلی بازار جهانی گوشی‌های موبایل است.

هواوی

ساعت هوشمند2  Huawei Watch GT؛ برنده‌ جایزه‌ بهترین ساعت هوشمند

موسسه‌ EISA در حاشیه اعلام برنده‌ جایزه‌ی «بهترین ساعت هوشمند» امسال، درباره ساعت Huawei Watch GT2 گفته است که این ساعت هوشمند «ویژگی‌های برتر تمام ساعت‌های هوشمند مدرن را با هم ترکیب می‌کند». این عبارت با در نظر گرفتن طراحی خوب، نمایشگر دایره‌ای «امولد» (AMOLED) و قابلیت کنترل فیزیکی ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 بیان شده است.

ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 فارق از جنسیت طراحی شده که باعث می‌شود خانم‌ها و آقایان بتوانند از آن استفاده کنند. در بند این ساعت از چرم طبیعی استفاده شده و برای مصرف‌کننده‌ ورزشکار، بهترین کیفیت عملکرد را به همراه خواهد داشت.

باتری ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 تا ۲ هفته دوام می‌آورد و با ویژگی‌های Fitness کاملی که دارد، می‌تواند ۱۵ فعالیت ورزشی را تحلیل و ۸۵ فعالیت ورزشی شخصی‌سازی‌شده را در خود ذخیره کند. همچنین این توانایی را دارد که درباره‌ ۱۹۰ نوع فعالیت ورزشی، اطلاعاتی مفید و ارزشمند در اختیار کاربر خود قرار دهد. ساعت هوشمند Huawei Watch GT2 مجهز به فناوری دیگری به نام TruSleep است که با کمک هوش مصنوعی می‌تواند کیفیت خواب را زیر نظر بگیرد و آنالیز کند.

این ساعت هوشمند همچنین می‌تواند بر تعداد ضربان قلب و سطح استرس نظارت داشته باشد و از اندازه‌گیری سطح SpO2 پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این موارد، Huawei Watch GT2 به ویژگی‌های کاربردی رومزه مانند تماس صوتی از طریق بلوتوث (تا فاصله‌ی ۱۵۰ متری از گوشی همراه)، نمایش نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن و کنترل پخش موسیقی با استفاده از حافظه‌ی داخلی هم مجهز شده است. کاربران ساعت هوشمندHuawei Watch GT2 می‌توانند آن را به سادگی با هندزفری Huawei FreeBuds 3 تنظیم کنند و از گوش دادن به موسیقی باکیفیت لذت ببرند.

اعتبار و حوزه‌ فعالیت موسسه EISA

موسسه‌ EISA متشکل از رسانه‌های معتبری است که در تمام زمینه‌های لوازم الکترونیک مصرفی فعالیت می‌کنند و اعضای آن از ۲۹ کشور مختلف هستند. هر یک از اعضای این موسسه در یک یا چند گروه از گروه‌های شش‌گانه‌ی تخصصی EISA مشارکت می‌کند که شامل زمینه‌هایی مانند عکاسی، دستگاه‌های موبایل، تجهیزات صوتی های فای (Hi-Fi)، محصولات صوتی سینمای خانگی، محصولات تصویری سینمای خانگی و لوازم الکترونیکی داخل خودرو می‌شوند. اعضای EISA هر ساله تعدادی از محصولات با عملکرد برتر را در هر یک از این گروه‌های تخصصی شش‌گانه، برای دریافت جوایز مربوطه نامزد می‌کنند.