نگاهی به بیوگرافی ساقی حاجی پور و زندگی شخصی این بازیگر خوش آتیه

نگاهی به بیوگرافی ساقی حاجی پور و زندگی شخصی این بازیگر خوش آتیه


منبع: آرگا

276

1399/5/26

19:32


در این مطلب آرگا با بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر جوان و جذاب کشورمان فعالی در زمینه تئاتر و تلویزیون آشنا می کنیم، امیدواریم از مطالعه آن نهایت لذت و استفاده را ببرید.

ساقی حاجی پور هنرپیشه جوان و جذاب سینمای ایران است که توانسته با ورود به دنیای بازیگری در مدتی کوتاه و کم بتواند به موفقیت های چشمگیری دست پیدا کند، او با توجه به استعداد وتواناهایی هایی که در این زمینه دارد، قطعا آینده ی خوبی را برای خود رقم می زند که شاید سالیان بعد اسم او را در ردیف ستاره ها و بازیگرا موفق سینما و تلویزیون مشاهده کنیم.

ساقی حاجی پور هنرپیشه خوش چهره و خوش آتیه تلویزیون و تئاتر کشورمان می باشد که به تازگی در فیلم سنمایی «همگناه» در نقش هدیه ایفای نقش نموده است، که باید بگوییم خیلی هم خوب دیده شد، او توانست با حضور در این فیلم که دومین نقش آفرینی او در تلویزیون محسوب می شود، به خوبی مورد توجه مردم و کارگردانان و تهیه کنندگان قرار بگیرد، ساقی جوان دارای ۱۶۰ سانتی متر قد دارد.

زندگینامه ساقی حاجی پور و عکس های جالب وی

بیوگرافی ساقی حاجی پور

وی در روز ۲۶ مهر سال ۱۳۷۴ در تهرانبه دنیا آمد، او تاکنون در تئاتر و تلویزیون سابقه درخشش داشته است، ولی هنوز با توجه به سن کمی که دارد و راهی که تازه شروع کرده است، موفق به بازی در عرصه ی سینما نشده است. ورود او به دنیای بازیگری از سال ۱۳۹۶ انجام شد که با پشتکار و تمرکز بسیار به این کار پرداخت.

بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر جذاب و خوش چهره ی ایرانی

آغاز فعالیت از تئاتر

ساقی حاجی پور برای نخستین بار فعالیت حرفه ای خود را از تئاتر شروع کرد، او در نمایش های «شربت سینه» به نویسندگی و کارگردانی رسول کاهانی در سال (۱۳۹۸) و همچنین نمایش «پارک شهر» به کارگردانی بهزار خاکی نژاد در سال (۱۳۹۷) ایفای نقش نموده است.

و پس از آن بالاخره با بازی در سریال «سایه بان» به کارگردانی برادران محمودی تجربه اولین فعالیت خود در تلویزیون را نیز تجربه نمود، ساقی در سال ۱۳۹۸ بود که پس از انتخاب شدن در تست بازیگری، در سریال شبکه خانگی «همگناه» به کارگردانی مصطفی کیایی نقش آفرینی کرد که توانست بسیار مورد توجه قزار گیرد.

آشنایی با زندگینامه ساقی حاجی پور در سریال همگناه

زندگی شخصی ساقی حاجی پور

در بیوگرافی ساقی حاجی پور می خوانید که وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد، ساقی حاجی پور بازیگر جوان و بااستعداد کشورمان در مورد ازدواج چنین می گوید:

«ازدواج در اولویت وی نیست هرچند معتقد است که ازدواج از موضواعتی نیست که روی آن برنامه ریزی خاصی داشت و گاهی ناخودآگاه افراد را درگیر خودش می کند.»

آشنایی با زندگینامه ساقی حاجی پور در سریال همگناه

ساقی حاجی پور در نقش هدیه در سریال«همگناه»

سریال «همگناه» به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی می باشد که نخستین تجربه فعالیت آقای کیایی در شبکه نمایش خانگی محسوب می شود، این سریال راوی قصه زندگی خانواده صبوری خانواده ای دارای اصالت و بزررگ می باشد که سالیان متمادی در زمینه واردات و صادرات گل ها و گیاهان فعالیت دارند، اما این آرامش زیاد دوام ندارد و با آمدن جوان تازه وارد همه چیز تغییر یافته و دگرگون می گردد.

ساقی حاجی پور در اینن سریال در تقش «هدیه» مقابل دوربین می رود، کاراکتر هدیه دختری است که در بخش ۱۰ سریال همگناه با فرهاد به بازیگری مهدیاکدل عقد نمودند، فرهاد بر اثر تصادف پدر هدیه را کشته است، برای راحتی از عذاب وجدان با هدیه به شکل صوری ازدواج می کند تا هدیه و برادرش حمید از زندگی سختی که در آن قرار دارند، نجات یابند.

آشنایی با بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر سریال همگناه

انتخاب ساقی حاجی پور برای نقش «هدیه» از میان ۸۰ نفر

این بازیگر جوان و خوش چهره ی کشورمان در مورد انتخاب برای بازی در نقش «هدیه» در سریال «همگناه» گفت:

«من طی پروسه ۳ – ۴ هفته ای برای تست های مختلف برای نقش هدیه به دفتر می رفتم، و تقریبا از میان ۸۰ نفر انتخاب شدم و جزو آخرین نفراتی بودم که برای تست رفته بودم»

آشنایی با زندگینامه ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه

قبول شدن در تست بازیگری برای سریال «لحظه گرگ و میش»

ساقی حاجی پور در سال ۱۳۹۷ برای بازی در سریال «لحظه گرگ و میش» به کارگردانی همایون اسعدیان تست بازیگری داد و البته پذیرفته شد، ولی خود ساقی به دلیل پاره ای از مشکلات شخصی نتوانست مقابل دوربین رفت.

شرح زندگی ساقی حاجی پور بازیگر موفق و خوش چهره

بازیگران سریال «همگناه»

در سریال «همگناه» که یکی از سریال های پر مخاطب و محبوب شبکه نمایش خانگی محسوب می گردد، ساقی حاجی پور با هنرپیشگان مطرح و محبوبی از جمله هدیه تهرانی، مهدی پاکدل، محسن کیایی، پرویز پرستویی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، احسان کرمی، مسعود رایگان، سوگل خلیق، روشنک گرامی، مارال بنی آدم، و حبیب رضایی و …. مقابل دوربین می رود، که خود همین همبازی بودن نیز از جمله مزایای این نقش آفرینی محسوب می شود که با بازی حرفه ای و جذاب خود او قطعا موفقیت های زیادی در پیش رو دارد.

آشنایی با زندگینامه ساقی حاجی پور بازیگر بااستعداد و توانا

بازیگران محبوب ساقی حاجی پور و علاقه مندی های او

ساقی از میان هنرپیشه های ایرانی به ترانه علیدوستی و گلشیفته فراهانی علاقه مند است، همچنین ساقی نقاشی و رقص باله را دوست دارد و اوقات فراغت خود را بیشتر به به کشیدن نقاشی مشغول است که در صفحه شخصی خود این عکس ها را به نمایش می گذارد.

بیوگرافی ساقی حاجی پور و عکس های جالب وی

نشانی پیج اینستاگرامی ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور در اینستاگرام حضور نسبتا فعالی دارد و پیج اینستاگرامی او به آدرس www.instagram.com/saghihajipour دارای ۱۲.۶k فالور می باشد.

زندگینامه ساقی همگناه بازیگر جوان

آثار هنری ساقی حاجی پور

نمایش های او

  • «شربت سینه» در سال ۱۳۹۸
  • «پارک شهر» در سال ۱۳۹۷

سریال های او

  • سریال «سایه بان» در سال ۱۳۹۶
  • «سریال «هم گناه» در سال ۱۳۹۸

در ادامه عکس های زیبایی از وی را مشاهده می کنید.

زندگینامه ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه

آشنایی با بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر جوان و خوش چهره

آشنایی با شرح زندگی ساقی حاجی پور بازیگر ایرانی

زندگینامه ساقی حاجی پور در نمایش شربت سینه

بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر موفق و توانای کشورمان

آشنایی با زندگینامه ساقی حاجی پور بازیگر کم سن سال

زندگینامه ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در سریال همگناه

بیوگرافی ساقی حاجی پور هنرپیشه دوست داشتنی

بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر بااستعداد و توانای کشورمان

آشنایی با بیوگرافی ساقی حاجی پور و نگاهی به زندگی حرفه ای وی

در این مطلب شما عزیزان علاقه مند به مطالعه زندگینامه هنرمندان را با بیوگرافی ساقی حاجی پور بازیگر جوان و خوش چهره ی تئاتر و تلویزیون آشنا نموده ایم، امیدواریم مورد توجه و پسند شما واقع شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو