ادغام چت‌های اینستاگرام و فیس‌بوک

منبع: برترین ها

79

1399/5/26

20:24


در به روزرسانی جدید اینستاگرام چت‌های اینستاگرام و فیس بوک با یکدیگر در می‌آمیزد. این موضوعی است که از مدت‌ها پیش مورد توجه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک قرار داشته است.

انتخاب: در به روزرسانی جدید اینستاگرام چت‌های اینستاگرام و فیس بوک با یکدیگر در می‌آمیزد. این موضوعی است که از مدت‌ها پیش مورد توجه مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک قرار داشته است.

از مدتی پیش، مارک زاکبرگ اعلام کرد که قصد دارد شرکت‌های زیر مجموعه خود مانند واتس اپ، فیس بوک و اینستاگرام را با یکدیگر بیامیزد. این موضوع در همان زمان نیز با اعتراض گسترده مخاطبان همراه شد.

بروزرسانی اینستاگرام، فیسبوکی‌ها را شگفت‌زده می‌کند

بسیاری از افراد معتقد بودند که با توجه به تفاوت‌های تنظیمات حریم شخصی در چت‌های این اپلیکیشن ها، اجرای طرح ادغام، کاملا اشتباه است، اما برخی دیگر نیز این طرح را مفید و کاربردی در نظر گرفتند.

اکنون با گذشت بیش از یک سال از اعلام این طرح، فیس بوک برنامه‌های خود را برای ادغام چت‌های اینستاگرام، واتس اپ و مسنجر در یک برنامه ریزی جدید مشخص کرده است و به نظر می‌رسد شرکت فیس بوک برای رسیدن به این هدف، در حال اصلاحات اساسی در برنامه ریزی‌های خود است.

طبق گزارش‌ها، کاربران iOS و اندروید اینستاگرام در ایالات متحده در حال دریافت به روزرسانی آزمایشی هستند که به آن‌ها می‌گویند حتی اگر یک حساب اینستاگرام نداشته باشند می‌توانند به دوستان خود در فیس بوک از طریق برنامه اینستاگرام پیام دهند. به روز رسانی جدید، همچنین مطابق با زیبایی شناسی فعلی چت مسنجر، DM‌ها را بسیار رنگارنگ‌تر می‌کند. همچنین نماد در گوشه سمت راست بالای برنامه اینستاگرام با آرم مسنجر جایگزین شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو