مرد اعدامی بعد از ۱۸ سال بخشیده شد!

منبع: دوستان

173

1399/5/27

12:54


مردی که ۱۸ سال قبل پدر دوستش را به قتل رسانده بود، توانست از دختر مقتول که تنها ولی دم بود رضایت بگیرد و بخشیده شود.

مرد اعدامی بعد از 18 سال بخشیده شد!

شکنجه هولناک پسر تهرانی در خانه متروکه ۲ شیطان صفت
درد دل های زن جوان شوهرش را به کشتن داد
اعترافات تکان دهنده جوان ۲۵ ساله ای که در مقابل چشمان فرزندانش، گلوی همسرش را برید
سرنوشت تلخ زن جوان پس از ارتباط غیراخلاقی
فیلم/ دختر ۳ ساله ای که در زمان خاکسپاری زنده شد!
فیلم/ درگیری شدید لفظی سام درخشانی و نرگس محمدی در برزیل

 

به گزارش خبرنگار جنایی جام‌جم، ۱۸ سال قبل پلیس تهران جسد مردی را که میان پتو پیچیده و در یکی از محله‌های شهر رها شده بود کشف کرد. در تحقیقات معلوم شد که او همان مرد گمشده‌ای بوده که چند روز پیش خانواده‌اش گم شدن او را گزارش داده بودند. با مشخص شدن هویت مقتول معلوم شد که او با همسرش اختلاف‌هایی داشته که این زن احضار و در بازجویی‌ها مدعی بود شوهرش معتاد بوده و در نبود وی پسرش با همدستی دوستش شوهرش را کشته‌اند.
بعد از گفته‌های این زن، دو متهم پرونده بازداشت و به جرمشان اعتراف کردند و گفتند که چون پدر خانواده، آنها را اذیت و اعتیادش را ترک نمی‌کرده، او را به قتل رسانده‌اند. متهمان به زندان رجایی‌شهر کرج منتقل شدند و بعد از محاکمه هردو به قصاص محکوم شدند. پنج سال بعد از این جنایت بود که اولیای‌دم مقتول به نوه خانواده رضایت دادند و او آزاد شد، اما دیگر مرد اعدامی هنوز در زندان بود تا این‌که پسر مقتول که آزادشده بود، چون پدربزرگ و مادربزرگ پدری‌اش فوت شده بودند نسبت به همدست خود رضایت داد. در ادامه چون مرد اعدامی ۱۰ سال در زندان بود و توانسته بود رضایت یکی از اولیای دم را بگیرد با سپردن وثیقه از زندان بیرون آمد. بعد از آزادی موقت او ازدواج کرد و صاحب فرزند شد. هشت سال از آزادی او گذشته بود تا این‌که چندی پیش دختر مقتول با پرداخت تفاضل دیه خواستار بازداشت مرد اعدامی و اجرای حکم قصاص او شد. با توجه به این درخواست، مرد اعدامی دوباره بازداشت
و راهی زندان شد.
بعد از آن بود که واحد صلح و سازش دادسرای جنایی تهران به گفت‌و‌گوهای دوباره با دختر مقتول پرداختند و بعد از تشکیل چند جلسه صلح و سازش در اجرای احکام دادسرا توانستند رضایت دختر مقتول را جلب کنند. به این ترتیب خانواده مرد اعدامی با فروختن زمین و ملک‌هایی که داشتند، توانستند دیه ۵۰۰ میلیون تومانی را جور کرده و به تنها ولی دم بپردازند و رضایت او راجلب کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو