سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار کرد: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) هستیم.

وی افزود: ضمناً محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه قزوین - رشت دارای باران و مه گرفتگی در ارتفاعات و آزادراه تهران – شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک در آزادراه ساوه-تهران محدوده نسیم شهر و در محور شهریار-تهران محدوده باغستان سنگین گزارش شده است و همچنین ترافیک در آزادراه تهران-کرج محدوده گرمدره و در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیمه سنگین گزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی گفت: همچنین شاهد بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گلستان، اردبیل، مازندران و گیلان هستیم.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۲۷ تردد شمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد کاهش تردد را نشان می‌دهد. همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۵.۵ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب‌تری را برای سفر انتخاب نمایند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا محورهای دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته را به شرح ذیل اعلام کرد:

 

ردیف

نام محور

استان

تعداد وسیله نقلیه

۱

آزادراه کرج - تهران

البرز

۱۳۶۰۱۹

۲

آزادراه کرج - قزوین

البرز

۱۲۶۶۹۸

۳

آزادراه تهران - کرج

البرز

۱۲۴۰۱۱