دانلود نسخه هک شده بازی Sniper Elite V2 Remastered v1.06 برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Sniper Elite V2 Remastered v1.06 برای PS4


منبع: پی سی دی

206

1399/5/27

17:19


دانلود نسخه هک شده بازی Sniper Elite V2 Remastered v1.06 برای PS4

Sniper Elite V2 PS4 سری جدید بازی Sniper Elite است که بازیکنان در آن جنگ جهانی دوم را تجربه می کنند. در این بازی شما تک تیر انداز ممتاز نیروهای آمریکایی Karl Fairburne هستید. او با چتر نجات در میان آخرین میدان جنگ آلمان ها وارد می شود. ماموریت شما در بازی تک تیر انداز نخبه ۲ جلوگیری بدست آوردن تکنولوژی نرم افزاری راکت های V2 نازی ها توسط نیروهای قرمز است. شما باید به دانشمندان باهوش آمریکایی کمک کنید و جلوی آنهایی که می خواهند به روس ها کمک کنند را بگیرید.

در این نسخه از Sniper Elite V2 Remastered گرافیک و گیم پلی ارتقا یافته و تکنولوژی rendering به شما کمک بسیاری دراستفاده X-ray برا کشتن دشمنانتان میکند و با رزولوشن 4k و افزایش حس واقع گرایی آن میتوانید شاهد قدرت سهمگین شلیک گلوله و وارد شدن آن به داخل افراد باشید.با انجام ماموریت ها سرنوشت جنگ ها در دستان شماست همچنین با انتخاب مود دوربین میتوانید فریم به فریم موقعیت دوربین را تغییر دهید و عکس ها را از فیلتر عبور دهید و یا نور آن را تنظیم کنید تا عکسی با کیفیت بیشتر به دست آورید و آن را با گروه خود به اشتراک بگذارید.

از اسلحه های حرفه ای خود استفاده کنید، روش حرکت مخفیانه بین اهداف را فرا بگیرید، موقعیت خود را تحکیم کنید، هدف گیری کنید، از مهارت خود بهره ببرید، صبور باشید و با حیله گری به اهداف ماموریت خود برسید. bullet cam از بازی Sniper Elite بازگشته و در این نسخه بسیار خونبارتر و مخوف تر می باشد. شلیک های حرفه ای جایزه دریافت می کنند و آن جایزه صحنه آهسته حرکت گلوله می باشد. سپس شما هدف را می بینید که به صورت گرافیکی با جزئیات بالا طراحی شده و همچنین ورود گلوله به بدن وی و کشته شدن او را نیز مشاهده خواهید کرد.  زمانی که جنگ جهانی دوم به پایان می رسد و جنگ سرد آغاز می شود، هر شلیکی اهمیت فراوانی دارد. از آنها به خوبی استفاده کنید.

امکانات Sniper Elite V2 PS4 :

–    شبیه سازی تک تیراندازی : Sniper Elite V2 به صورت کاملا حرفه ای تک تیراندازی را به همراه بالستیک حرفه ای، گرانش زمین، جهت وزش باد و سرعت آن، درجه نفوذ گلوله، پایداری هدف گیری و غیره، شبیه سازی می کند. واقع گرایانه ترین شبیه سازی تک تیراندازی نیروهای مسلح را در این بازی مشاهده خواهید کرد.
–    دوربین X-Ray : تکنولوژی منحصر به فرد kill cam به شما نشان می دهد که واقعا چطور گلوله وارد بدن دشمن می شود. بازیکنان می وانند قلب، شش ها، از بین رفتن کبد و خرد شدن استخوان ها را مشاهده کنند.
–    سندیت : بازی در مکان های جنگ جهانی دوم در برلین اتفاق می افتد و در آن می توانید ماشین ها و اسلحه های آن دوران را مشاهده کنید.اسلحه هایی مانند Springfield M190، Gewehr 43 و Mosin-Nagant 1891/30 و تمامی یونیفرم ها به شکل اصلی خود مدل سازی شده اند.
–    استفاده از محیط : شما باید از محیط خود به خوبی برای قرار گرفتن در موقیعت مناسب، مشاهده دقیق، تیراندازی و نهایتا فرار کردن استفاده کنید.
–    انتخاب تک تیرانداز : بازیکن ها معمولا باید انتخاب کنند که کدام شلیک می تواند آنها را در معرض دید قرار دهد.

دانلود

دانلود نسخه هک شده DUPLEX بازی Sniper Elite V2 Remastered برای PS4 | حجم: 11GB

#حجمسرور پی سی دی
12GBDOWNLOAD
22GBDOWNLOAD
32GBDOWNLOAD
42GBDOWNLOAD
52GBDOWNLOAD
6871MBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

– ID بازی : CUSA12351

– نسخه بازی: v1.0

– توجه: این نسخه فقط برای کنسول PS4 با Firmware هک شده v6.72 به بالا قابل اجرا خواهد بود

– جهت تبادل نظر و دریافت کمک به گروه مخصوص PS4 در کانال تلگرام ما بپیوندید : @p30day_ps4

 

دانلود آپدیت v1.06 نسخه هک شده DUPLEX بازی Sniper Elite V2 Remastered برای PS4

#حجمسرور پی سی دی
11.90GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

– توجه: این آپدیت فقط در فیرمور هک شده 6.72 به بالا نصب می شود

 

دانلود آپدیت v1.06 و Backport 5.05 نسخه هک شده بازی Sniper Elite V2 Remastered برای PS4

#حجمسرور پی سی دی
11.90GBDOWNLOAD

– رمز فایل: www.p30day.com

– توجه: این آپدیت فقط در فیرمور هک شده 5.05 نصب می شود

تصاویر
راهنمای نصب

راهنمای نصب پس از انتشار Exploit مطمئن و Stable نسخه 6.72 اضافه خواهد شد.

توجه : این نسخه فشرده شده دارای ۵% ریکاوری می باشد. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید (مانند خطای CRC یا Password) ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

تریلر
گیمپلی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو