نتانیاهو: از مخالفت ایران تعجب نکردیم

منبع: برترین ها

59

1399/5/27

22:43


نتانیاهو امروز (دوشنبه) در مصاحبه با شبکه اماراتی اسکای نیوز ادعا کرد: همکاری ما با امارات در زمینه‌های مختلف منجر به نتایج درخشانی خواهد شد.

ایسنا: نتانیاهو امروز (دوشنبه) در مصاحبه با شبکه اماراتی اسکای نیوز ادعا کرد: همکاری ما با امارات در زمینه‌های مختلف منجر به نتایج درخشانی خواهد شد.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز در بزرگ‌نمایی نقش اسرائیل و امارات در منطقه مدعی شد: امارات و اسرائیل در راس "کشورهای" پیشرفته منطقه هستند. ما با این توافق، صلح را پیش می‌بریم!

نتانیاهو: از مخالفت ایران با توافق صلح تعجب نکردیم

او با سوء استفاده از بحران کرونا و پیش کشیدن این اپیدمی به این روابط ادامه داد: اسرائیل و امارات در تحقیقات مخصوص کووید -۱۹ همکاری می‌کنند که این همکاری به مقابله با این پاندمی کمک خواهد کرد. ما با امارات برای توسعه درمان و تولید واکسن کووید- ۱۹ همکاری می‌کنیم.

نخست وزیر اسرائیل همچنین افزود: این‌که ایران با این توافقنامه "صلح" مخالفت کند برای ما تعجب آور نیست.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی که اسرائیل یک پای تنش‌های منطقه‌ای است در ادامه مدعی شد: ملت‌های منطقه غرق در جنگ‌ها و درگیری‌ها هستند وقت آن رسیده صلح برقرار شود و یهودیان و مسلمانان خواهان صلح هستند!

نتانیاهو افزود، تحول عظیمی در مواضع کشورهای عربی در قبال اسرائیل وجود دارد.

نخست وزیر اسرائیل به رغم این‌که دولتش همیشه محدودیت‌هایی را برای ورود نمازگزاران فلسطینی به مسجد الاقصی فراهم می‌کند در اظهاراتی که بیشتر سیاه‌نمایی بودند، ادعا کرد: مقدماتی را ترتیب خواهیم داد تا مسلمانان در مسجد الاقصی نماز بخوانند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو