هم گناه یکی از محبوب­ ترین سریال­های سال­های اخیر بوده است

سریال هم گناه به قسمت آخر رسید. مجموع ه­ای جذاب که توانست مخاطبان زیادی به دست بیاورد و جز یکی از محبوب­ ترین سریال‌های ایرانی در سال‌های اخیر باشد.

هم گناه؛ قصه­ ای جذاب و پرکشش

 هم گناه فاکتورهای زیادی داشت برای اینکه مخاطب آن را دوست داشته باشد. اولین فاکتور این است که هم گناه داستان جذابی دارد. این داستان به مرور جذاب تر هم می‌شود. داستان با ماجرای فریبرز صبوری(پرویز پرستویی) آغاز می‌شود اما در کنار آن داستان‌های فرعی زیادی به وجود می‌آید. داستان‌هایی که به مرور باعث می‌شود تا مخاطب آن را دنبال کند و برای دیدنش لحظه ­شماری کند. هرچقدر قصه فیلم جلوتر می‌رود ماجرای فریبرز صبوری به حاشیه رانده می‌شود. این البته به این دلیل است که آدم‌های دیگر قصه پر رنگ می‌شوند و هر کدام با داستان‌های خود تعدادی از مخاطبان را همراه می‌کنند.

 

هم گناه

بازیگرانی که درست چیده شده­اند

 یکی دیگر از نقاط قوت سریال هم گناه بازیگران آن است. استفاده از بازیگران پیشکسوت در کنار جوان­ ترها باعث شده یک ترکیب جذاب در سریال هم گناه وجود داشته باشد. هدیه تهرانی که سال­ها در سینما سوپراستار بود حالا بعد از مدت‌ها در یک سریال بازی کرده و به اندازه قبل مورد توجه قرار گرفته است. پرویز پرستویی با بازی در نقش فریبرز صبوری یکی از نقاط قوت این سریال است.

 کسی که می‌تواند به بهترین وجه احساسات یک شخصیت را به مخاطب منتقل کند. مهدی پاکدل و ساقی حاجی پور تبدیل به یک زوج جذاب و دوست داشتنی تبدیل شده اند. قصه آن‌ها در این سریال یکی از محبوب­ترین بخش‌ها بوده است. پدرام شریفی، مارال بنی آدم، سوگل خلیق، روشنک گرامی ‌هم از بازیگرهای جوانی هستند که در این سریال خوب درخشیده اند.

 رویا تیموریان، هنگامه قاضیانی، مسعود رایگان و حبیب رضایی هم از دیگر بازیگران این سریال هستند. حبیب رضایی بعد از سال­ها در یک سریال بازی کرده است و البته که داستان او در پایان قصه تنها داستانی است که بسته نمی ­شود. شاید به این دلیل که مصطفی کیایی؛ کارگردان سریال هم گناه در نظر دارد فصل سوم سریال را بسازد. البته این موضوع هنوز قطعیت پیدا نکرده اما به دلیل استقبال خوب مخاطبان و البته کشش داستان فیلم، احتمال ساخت فصل سوم دور از ذهن نیست.  

هم گناه

عاشقانه ­هایی جذاب با صدای علیرضا قربانی

 یکی دیگر از ویژگی­ها وجه عاشقانه سریال هم گناه است. همین باعث می‌شود تا در روزگار امروز با تمام تلخی‌هایی که وجود دارد حال مخاطب با عاشقانه‌های سریال خوب باشد.البته این سریال وجه معمایی و اجتماعی هم دارد. دغدغه دستگیری بزرگترین جاعل اسکناس شهر و پرداختن به موضوع ترنس­ها دو موضوع مهمی است که همگناه به آن پرداخته است. از طرف دیگر موسیقی فیلم درست انتخاب شده. علیرضا قربانی برای هم گناه چند قطعه خوانده است و هربار با موسیقی جدیدی که ارائه داده توانسته توجه مخاطبان را به سریال و موزیک آن جلب کند.  هماهنگی بخش­ های عاشقانه با قطعاتی که علیرضا قربانی خوانده به جذابیت کار کمک زیادی کرده است.

 

هم گناه

واقعیت جامعه در هم گناه

 مخاطب امروز دنبال واقعیت‌های زندگی است.دنبال زندگی روزمره که آن را تجربه می‌کند و می‌تواند در فیلم و سریال‌های ایرانی آن را ببینید. در سریال هم گناه از هر طبقه جامعه، شخصیتی وجود دارد. از خانواده متمول صبوری گرفته تا خانواده فقیر زیبا فخری. سبک زندگی در سریال همگناه غیرباور نیست. حتا زرق و برق فیلم طوری نیست که مخاطب تصور کند آدم‌های سریال از دنیای دیگر آمده اند. همه چیز اندازه نگه داشته شده و همین غنیمتی است برای مخاطبی که یک سریال را تماشا می‌کند.

 در سال­های اخیر فیلم‌ های سیاه با موضوعات اجتماعی و البته صحنه‌های تلخ در سینما فراوانی زیادی پیدا کرده. از طرف دیگر در تلویزیون هم مخاطب با برخی سریال‌ها و فیلم‌های شعاری روبرو می‌شود که مربوط به دوره امروز نیست. به همین دلیل هم سریال ‌های شبکه خانگی و به خصوص هم گناه با ایجاد یک تعادل درست بین موضوعات مختلف اجتماعی و رنگ و لعابی مناسب، توانسته جز محبوب­ترین‌ها در سال‌های اخیر باشد.

 براساس تعداد لایک‌های موجود در سایت نماوا، سریال هم گناه محبوب­ترین سریال ایرانی بوده است. اما با همه این حرف‌ها هنوز خیلی‌ها فرصت تماشای این سریال را نداشته اند. در روزگار امروز و با تمام مشغله‌ها برای خیلی‌ها سخت است که هر هفته منتظر قسمت جدید باشند. به همین دلیل عده ای صبر می‌کنند تا تمام فیلم را یکجا دانلود و تماشا کنند. حالا که سریال هم گناه تمام شده، این فرصت برای مخاطبان فراهم شده است تا تمام سریال یکجا دیده شود. اگر شما هم جز کسانی هستید که هنوز هم گناه را ندیده اید، به سایت نماوا بروید و با کد تخفیف serial  و با 50 درصد تخفیف اشتراک یک ماهه نماوا بخرید. شما با 20 هزار تومان می‌توانید عضوی از نماوا باشید. سریال هم گناه به دلیل جذابیت بالایی که دارد، قابلیت تماشا کردن در یک هفته را دارد. در واقع اگر شما وقت داشته باشید می‌توانید در عرض یک هفته این سریال را ببینید. در نتیجه با خرید یک اشتراک یک ماهه و با هزینه کم، می‌توانید از تماشای یک سریال جذاب لذت ببرید.