دانلود نسخه هک شده بازی My Time at Portia برای PS4 – ریلیز DUPLEX

دانلود نسخه هک شده بازی My Time at Portia برای PS4 – ریلیز DUPLEX


منبع: دانلود ها

248

1399/5/28

19:10


بازی My Time at Portia یک عنوان نقش آفرینی جهان باز است که ماجرای آن در سرزمین زیبایی به نام Portia شکل می‌گیرد. شما در نقش شخصیتی هستید که خودتان جنتسیتش را تعیین کرده و بعد شکل و شمایلش را درست می‌کنید؛ این کارکتر به Portia سفر کرده تا زندگی جدید خود را در قطعه زمینی که متعلق به پدرش بوده و در حال نابودی است، آغاز کند. ماموریت شما این است که مزرعه یا همان کارگاه پدرتان را به شکوه و عظمت سابقش بازگردانید و رسیدن به این هدف آسان نخواهد بود؛ چندین فرد دیگر در Portia هستند که با شما رقابت خواهند کرد و نخواهند گذاشت به راحتی مقام اول در بین کارگاه‌ها را به دست آورید.

بله، داستان بازی My Time at Portia کمی کلیشه‌ای است و به شدت به داستان Stardew Valley شباهت دارد؛ اما کلا نمی‌توان از این سبک بازی‌ها انتظار داشت که نویسندگی فوق العاده‌ای داشته باشند چون اصل تمرکز آن‌ها بر روی گیم پلی است. برای رسیدن به هدفتان(که همان به دست آوردن مقام اول است)، باید تلاش زیادی به عمل بیاورید. انجام دادن درخواست‌های مردم که روزانه به شما داده می‌شوند، ماموریت‌های مختلفی که باید پیدا کنید، افزایش سایز مزرعه خود، آپگرید کردن ابزار و ماشین آلاتی که در اختیار دارید، کاشت و برداشت محصول در مزرعه‌تان و بسیاری از فعالیت‌های دیگر به شما کمک می‌کنند تا محبوبیت و شهرت شما در بین ساکنین Portia بیشتر شود و بنابراین یک قدم به هدف خود نزدیک‌تر شوید.

My Time at Portia PS4-DUPLEX

Update v1.05; ID: CUSA-10908

قابل اجرا بر روی Exploit 6.72 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-My-Time-at-Portia

و لازم نیست حتما با انجام دادن ماموریت‌های اصلی به این هدف برسید، بلکه می‌توانید هر طور که مایلید پیشروی کنید. چندین کوئست فرعی و اصلی(که اکثرا جذاب هستند و داستان‌های جالبی در مورد Portia و مردمش بیان می‌کنند) وجود دارند که شما را با کلیات بازی My Time at Portia آشنا می‌کنند، اما پیدا کردن جزئیات کار خودتان است.

در ابتدای بازی My Time at Portia یک زمین کوچک و نه چندان خوب در اختیار دارید که باید به یک مزرعه بی‌نظیر تبدیل کنید. برای موفق شدن، به ابزارآلات بسیاری احتیاج دارید که برای ساخت آن‌ها به ابزارآلات دیگری احتیاج دارید! و برای ساخت این ابزارآلات دیگر به دو چیز مهم نیاز دارید: پول و منابع. مانند هر بازی نقش آفرینی دیگر، راه‌های زیادی برای به دست آوردن این دو وجود دارد؛ قبلا هم گفتیم، هزاران کار برای انجام دادن در این بازی وجود دارد، در واقع تعداد این کارها آنقدر زیاد است که نمی‌دانیم از کجا باید شروع کنیم.

بهترین راه برای به دست آوردن پول، انجام دادن کوئست‌های فرعی یا درخواست‌های مردم است؛ این درخواست‌ها یا کوئست‌ها چیزی مانند فچ کوئست هستند، مثلا ۱۰ قلم از فلان آیتم را برایم بیار. و با وجود ساده بودنشان از جذابیت خاصی برخوردارند و ارزش انجام دادن را دارند، چرا که بعد از اتمام هر کدام، علاوه بر افزایش درجه محبوبیت شما(که باعث می‌شود مغازه‌ها تخفیف بیشتری به شما بدهند) پول خوبی نیز، نصیب شما می‌شود.

چیزی که دشوار است، به دست آوردن و ساخت منابع است که واقعا زمان بر هستند. تعداد کمی از منابع به راحتی به دست می‌آیند و نیازی نیست آن‌ها را کرفت کنید؛ مثلا چوب با قطع کردن درختان یا سنگ و آهن با کار در معدن به دست می‌آید. حتی می‌توانید بعضی از این منابع را از مغازه‌های مختلف خریداری نمایید. اما پشم، شیشه، شمش آهن، ورق برنز، پارچه و خیلی چیزهای دیگر باید بوسیله ماشین‌آلات شما کرفت شوند. به دست آوردن مواد لازم برای کرفت کردن این منابع واقعا دشوار و طاقت فرسا است، زیرا این مواد یا خیلی کمیاب هستند یا مغازه‌دارانی که آن‌ها را در اختیار دارند، خیلی گران فروشند!

بدتر از به دست آوردن مواد لازم، کرفت کردن آیتم‌هاست؛ هر بار که قصد دارید آیتم جدیدی بسازید باید مدت زیادی صبر کنید تا ساخت آن توسط دستگاه‌های شما تمام شود. بهتر بود حداقل راهی برای سریع‌تر کرفت کردن آیتم‌ها وجود داشت تا بازیکن مجبور نباشد ساعت‌ها صبر کند که ساخت یک شمش برنز تمام شود. البته یک درخت آپگرید در بازی وجود دارد که چندین قابلیت مختلف پیش روی شما می‌گذارد و یکی از این قابلیت‌ها این است که برای ساخت یک آیتم، مواد کمتری مصرف شود، اما همین قابلیت هم در مواقع کمی به شما کمک می‌کند.

منبع توضیحات: بازی‌مگ

info

Start a new life in the enchanting town of Portia! Restore your Pa’s neglected workshop to its former glory by fulfilling commissions, growing crops, raising animals, and befriending the quirky inhabitants of this charming post-apocalyptic land!

The town of Portia is full of friendly new faces for you to meet. Make friends, complete requests, exchange gifts, go on dates and let romance blossom!

BUILD YOUR WORKSHOP: Gather resources and craft marvelous machines as you work through daily commissions and villager requests.

RUN YOUR OWN FARM: Grow crops and raise animals.

GET CREATIVE: With craftable furniture, decorations and workshop upgrades.

EXPLORE AND BATTLE: Delve deep into the ancient ruins and dungeons of Portia.

AND THERE’S MORE: Explore new lands, attend in-game festivals, ride horses and llamas, cook, play mini-games and go fishing. How will spend you time in Portia?

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.05 PS4-DUPLEX:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

—————-

دانلود بازی My Time at Portia PS4-DUPLEX :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو