کنایه عضو جامعه روحانیت به احمدی‌نژاد

منبع: برترین ها

45

1399/5/28

19:58


عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این آقایان که پیشتر رییس‌جمهوری بودند و حالا به دنبال کاندیداتوری مجدد هستند بدانند هر هنری که داشتند نشان دادند پس بهتر است برای انتخابات بعدی نه خود و نه شورای نگهبان را به زحمت نیندازند.

ایسنا نوشت: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: این آقایان که پیشتر رییس‌جمهوری بودند و حالا به دنبال کاندیداتوری مجدد هستند بدانند هر هنری که داشتند نشان دادند پس بهتر است برای انتخابات بعدی نه خود و نه شورای نگهبان را به زحمت نیندازند.

حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی، با اشاره به سخنان اخیر سخنگوی شورای نگهبان درباره ثبت‌نام نکردن مجدد افرادی که پیش از این ردصلاحیت شده‌اند، اظهار کرد: این سخن شورای نگهبان سخن به حقی است. کسانی که در نظام کار می‌کردند و سالیان دراز فعالیت داشتند و تجربه کاری و سوابق حضورشان در نظام توسط بررسی‌هایی که این شورا در کنار استعلام دستگاههای چهارگانه انجام داده، رد شده است دیگر دلیلی ندارد که مجددا بیایند و هم هزینه‌های نظام را بالا ببرند و هم شرایط را ملتهب کنند.

وی افزود: شورای نگهبان اهل این نیست که براساس هوا و هوس کسی را ردصلاحیت کند. بنابراین مثبت و منفی‌بودن صلاحیت افراد یاد عدم‌احراز آن، کاملا بر اساس گزارشات مستند است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز تاکید کرد: این اصرار مجدد بر حضور از سوی عده‌ای نشان می‌دهد که آنان فقط باعث می‌شوند همه این پروسه بررسی صلاحیت تکرار شود و هزینه مجدد بر دوش شورای نگهبان قرار گیرد.

ابراهیمی تصریح کرد: این افراد هر هنر و خلاقیتی که داشته‌اند چه در قامت ریاست جمهوری و چه سایر مسئولیت‌ها به کار بسته‌اند و دیگر بعد از هشت سال در قدرت بودن، الان ابتکاری ندارند که ایجاد تحول کنند.

وی افزود: پس بگذارید که افرادی که مبتکر، جوان و تازه‌نفس هستند و شورای نگهبان صلاحیت آنان را احراز کرده بیایند و تحولی ایجاد و مشکلات مردم را کمتر کنند.

این عضو جامعه روحانیت گفت: از آغاز تاکنون روسای جمهوری شعارهایی که دادند را نتوانستند به طور کامل عملی کنند. مگر یک رییس جمهوری که آمد سخنان خوبی گفت اما دشمنان او را ترور کردند و نگذاشتند کارش ادامه پیدا کند و گرنه این آقایان هر هنری داشتند نشان دادند پس بهتر است برای انتخابات ۱۴۰۰ نه خود را به زحمت بیندازند و نه شورای نگهبان را.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو