خانواده گلکسی سامسونگ تا سه نسل به جدیدترین نسخه اندروید بروزرسانی خواهد شد

منبع: فوت و فن

141

1399/5/28

21:16


خانواده گلکسی سامسونگ تا سه نسل به جدیدترین نسخه اندروید بروزرسانی خواهد شد

شرکت سامسونگ با پشتیبانی از بروزرسانی‌ سیستم عامل اندروید به جدیدترین نسخه تا سه نسل بر روی میلیون‌ها دستگاه گلکسی، تعهد خود به عرضه بهترین تجربه موبایلی ممکن به کاربران خانواده گلکسی را ثابت کرد.

دستگاه‌های گلکسی شامل این بروزرسانی عبارتند از:

  • سری گلکسی S: گلکسی S20 Ultra 5G، S20 Ultra، S20+ 5G، S20+، S20 5G، S20 و همچنین S10 5G, S10+, S10, S10e, S10 Lite و البته تمامی گوشی‌های سری S که در آینده عرضه خواهند شد.
  • سری گلکسی نوت: گلکسی Galaxy Note20 Ultra 5G, Note20 Ultra, Note20 5G, Note20, Note10+ 5G Note10+, Note10 5G, Note10, Note10 Lite و تمامی دستگاه‌های نوت که در آینده عرضه خواهد شد.
  • دستگاه‌های تاشوی گلکسی: گلکسی Z Fold2 5G, Z Fold2, Z Flip 5G, Z Flip, Fold 5G, Fold و تمامی دستگاه‌های سری Z که در آینده عرضه خواهد شد.
  • گلکسی سری A: گلکسی A71 5G, A71, A51 5G, A51, A90 5G و تعدادی از دستگاه‌های سری A که در آینده عرضه خواهند شد.
  • تبلت‌ها: گلکسی Tab S7+ 5G, Tab S7+, Tab S7 5G, Tab S7, Tab S6 5G, Tab S6, Tab S6 Lite و دستگاه‌های سری Tab S که در آینده عرضه خواهد شد.

جانگ‌هیون یون، معاون ارشد تیم پلتفرم نرم‌افزاری سامسونگ موبایل می‌گوید: «سامسونگ به حمایت از کاربران خود برای استفاده کامل از جدیدترین تجربه‌های موبایلی روی دستگاه‌های گلکسی متعهد است. در حالی که مردم تلاش می‌کنند گوشی‌هایشان را برای مدت طولانی‌تر استفاده کنند، ما هم تلاش می‌کنیم تا حفاظت هر چه بیشتر از داده‌ها و هیجان را به دستگاه‌هایی بیاوریم که هم اکنون در اختیار آنها قرار دارد».

او می‌افزاید «ما با پشتیبانی از بروزرسانی‌ اندروید تا سه نسل، توانسته‌ایم چرخه حیات محصولات گلکسی را افزایش داده و قول دهیم که یک تجربه امن و ساده موبایلی را در اختیار آنها قرار می‌دهیم که بلافاصله بعد از عرضه شدن در اختیار آنها قرار خواهد گرفت».

مثلا درباره سری گلکسی S20 که در فوریه ۲۰۲۰ معرفی و مجهز به اندروید ۱۰ شدند، ما سه نسل از بروزرسانی‌های سیستم عامل اندروید را با شروع از اندروید ۱۱ در آنها پشتیبانی خواهیم کرد تا کاربر تجربه‌ای همیشه تازه از گوشی خود داشته باشد. سری گلکسی S20 همچنین اولین دستگاه‌های گلکسی خواهند بود که در اواخر امسال به اندروید ۱۱ بروزرسانی خواهد شد و بعد از آنها دیگر دستگاه‌های ما بروزرسانی خواهند شد.

سامسونگ بصورت مداوم با شرکای خود در سراسر جهان همکاری خواهد کرد تا دستگاه‌های گلکسی بیشتری را به جدیدترین تجربه موبایلی ممکن مجهز کند. برای دستگاه‌های گلکسی دیگر هم سامسونگ متعهد است تا جدید بروزرسانی‌های اندروید را تا زمانی پشتیبانی کند که قابلیت‌های سخت‌افزاری آنها امکان داشتن بهینه‌ترین تجربه موبایلی را به کاربران بدهد. علاوه بر این، سامسونگ بصورت مرتب بروزرسانی قابلیت سامسونگ ناکس را به عنوان یک پلتفرم امنیتی بسیار پیشرفته ارائه می‌کند تا تمامی قابلیت‌های جدید و بهبود عملکرد این پلتفرم هم در کمترین زمان ممکن در دسترس باشد.

برای اطلاعات بیشتر درباره بروزرسانی‌های نرم افزاری سامسونگ و دستگاه‌های گلکسی، از جمله قابلیت‌های آنها، می‌توانید به news.samsung.com/galaxy, www.samsungmobilepress.com  یا  www.samsung.com/galaxyمراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو