خصوصیات متولدین اسفند ماه و رازهای زندگی آن ها

خصوصیات متولدین اسفند ماه و رازهای زندگی آن ها


منبع: آرگا

511

1399/5/29

01:19


در این مطلب خصوصیات متولدین اسفند ماه برای زنان و مردان اسفند ماهی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرد.

اطلاع از خصوصیات متولدین اسفند ماه برای برخی از افراد دارای جذابیت می باشد و اگر شما به تازگی با یک آقا یا خانم اسفند ماهی آشنا شده اید می توانید مطالب مربوط به ویژگی های اخلاقی یک اسفند ماهی را مطالعه نمایید تا بتوانید در مورد روحیه این افراد اطلاعات مفیدی را بدست آورید.

بررسی خصوصیات متولدین اسفند ماه

اسفند ماهی ها نسبت به متولدین سایر ماه ها اهل تظاهر نمی باشند و سرشت آن ها خوشایند و ملایم است. این افراد به صورت ذاتی گرایشی به سمت اخروی بودن دارند و واقعیت های زندگی جهان را به همان گونه ای که هستند پذیرفته اند. اسفند ماهی ها تمایل زیادی دارند که در عالم رویا فرو روند و از بقیه افراد کناره گیری نمایند زیرا در عالم رویا می توانند از نظر ذهنی و فکری خود را خشنود سازند همچینن متولدین این ماه به صورت اجتناب ناپذیری به دنبال کسب آوازه و ثروت و شهرت می باشند. در مطالب قبلی خصوصیات اخلاقی آذر ماهی ها و خصوصیات اخلاقی مهر ماهی ها و خصوصیات اخلاقی شهریور ماهی ها را مطالعه کردید در ادامه خصوصیات اخلاقی متولدین اسفند ماهی را پیش رو خواهید داشت.

ویژگی های اخلاقی متولدین اسفند ماه

خصوصیات کلی اسفند ماهی ها

دارای حس ششم ، حساس و رویایی ، به صورت ظریف و نرم عمل می کنند ، اهل ملایمت و آرامش هستند ، همیشه موافق ، دارای تخیلات شدید ، سازش کار ، واقع بین نمی باشند ، سازگار ، خیلی زود رنگ عوض می کنند ، احساساتی ، قابل انعطاف هستند ، دارای فکرهایی غیر واقعی و غیر منطقی می باشند ، آرام و متین ، کم عصبانی می شوند ، خواستار حمایت و تشویق ، به موسیقی علاقه مند می باشند ، عاشق آرامش و صلح ، کم انرژی ، ساده لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان پردازی قوی ، نیکوکاری خجالتی ، زود برنج ، مهربان ، از نظر جسمی ضعیف می باشند ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود هستند ، دقیق و باریک بین ، خیال باف ، نا امید ، اهل نامه نگاری هستند ، علاقه زیادی به جشن تولد دارند ، یا منفی کامل هستند و یا مثبت کامل می باشند ، دارای صبر ایوب ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا می باشند ، نازنین ولی ناقلا ، اهل معنویات هستند ، به فرزند دختر خود علاقه زیادی دارند ، غم گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می دهند.

خصوصیات رفتاری اسفند ماهی

خصوصیات اخلاقی مردان اسفند ماهی

مردان اسفند ماه به هیچوجه حد وسط ندارند آن ها یا منفی کامل هستند و یا مثبت کامل می باشند. اگر شما با یک مرد اسفند ماهی رابطه دارید از کم کاری و خونسردی وی نرنجید و هفته ای دو تا سه بار به او بگویید که دوستش دارید.

مردان اسفند ماهی متعصب نمی باشند و هرگز کسی را قضاوت نمی کنند و آن ها تا زمانی که به مطلبی پی نبرده اند نظریه ای در خصوص آن مطلب نمی دهند.

متولدین مرد اسفند ماه اغلب افرادی سخاوتمند و شجاع می باشند همچنین آن ها زیرک و فهیم هستند و در انجام کارها گاهی توانا و گاهی ناتوان می باشند. اغلب آن هادر جوانی و پیری از کسب و کار سود خوب و حلالی را بدست می آورند و این افراد گاها از افراد دیگر دلگیر می شوند اما از آن ها کینه ای به دل نمی گیرند.

بررسی ویژگی های اسفند ماهی ها

مردان اسفند ماهی اغلب به رنگ قهوه ای علاقه مند می باشند و آن ها فصل پاییز را دوست دارند و با دیدن غروب در فصل پاییز دچار هیجان می شوند. بعضی از مردان اسفند ماهی از زنی بد عمل آسیب هایی را می بینند که باید مراقب باشند و اغلب مردان اسفند ماهی سفر دریایی را در طالع خود دارند.

مردان اسفند ماهی اغلب در دوران کودکی شان با سه خطر مواجه می شوند و اگر از این سه خطر بگذرند عمری طبیعی خواهند داشت همچنین روزهای پنج شنبه برای این افراد روز خوبی خواهد بود و انگشتر یاقوت و عقیق نیز برای آن ها مناسب می باشد.

خصوصیات مردان اسفند ماهی

خصوصیات اخلاقی زنان اسفند ماهی

زن اسفند ماهی ظرف عسلی است که مقداری فلفل درون آن ریخته شده است. زنان متولد اسفند ماه از بسیاری جهات بی نظیر می باشند و ناراحت ترین مردها نیز در کنار این زنان احساس آرامش می کنند.

زنان اسفند ماهی خیال باف و رویایی می باشند و به فرزندان خود عشق می ورزند همچنین آن ها نیک گفتار و امانتدار هستند. زنان اسفند ماهی نسبتا صبور و کمی خود بین و مغرور می باشند و اغلب آن ها دارای قدی نسبتا متوسط هستند.

زن اسفند ماهی مهمان نواز و غریب دوست می باشد ولی خودش از سوی دوستان و خویشاوندانش محبت کمتری می بیند همچنین اغلب این زنان در شوهرداری استاد می باشند و تا حد زیادی می توانند همسر خود را راضی نگه دارند.

خصوصیات زنان اسفند ماهی

زنان اسفند ماهی پیوسته از نیروی عجیبی الهام می گیرند و سیاره نپتون نیز لحظه ای چشم از آن ها بر نمی دارد و در صورت لزوم با قدرت وارد عمل می شود و راه و چاه را به او نشان می دهد.

هرگز روز تولد وی و سالگرد ازدواج و مکانی که از او خواستگاری کرده اید را فراموش نکنید زیرا او بیش از هم جنسان خود زن است و احساساتی می باشد و علاوه بر این پایبند به خصوصیات خاص خود است.

زنان اسفند ماهی تمایل دارند مانند شاهزاده ها زندگی کنند از این رو بهتر است به همراه چند شاخه گل رز به صورتی که در مقابل شان زانو زده اید از آن ها خواستگاری نمایید.

ویژگی های رفتاری متولدین اسفند

در مقابل زنان اسفند ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید.

۱. زن اسفند ماهی را مجبور نکنید تا برای مدت زمانی زیادی روی یک موضوع به خصوص تمرکز نماید زیرا وی به آسانی از این اوضاع خسته می شود و تغییر را دوست دارد.

۲. سر موضوع های بی اهمیت با او دعوا و بحث نکنید.

۳. هرگز به لباس پوشیدن و طرز رفتارتان بی اهمیت نباشید.

۴. مکالمه را فقط به خودتان اختصاص ندهید زیرا یک زن اسفند ماهی دوست دارد به صورت آزادانه درباره خودش حرف بزند.

۵. از رفتار غیر عادی دوری کنید و به عقاید زنان اسفند ماهی در مورد پاک دامنی و تقوا بی احترامی نکنید و این مسائل را هرگز قدیمی تلقی نکنید.

۶. به علت زن بودنش وی را محدود نکنید زیرا او به تساوی بین مرد و زن اعتقاد زیادی دارد.

رازهای رفتاری متولدین اسفند

در مقابل مردان اسفند ماهی این کارها را هرگز انجام ندهید.

۱. هرگز سعی نکنید وی را مجبور کنید تملق بگوید زیرا او برای این کار صمیمی و بی ریا می باشد.

۲. مرد اسفند ماهی را از شتاب کردن در مورد کسب و کار و سایر فعالیت هایش مجبور نکنید.

۳. توجه کوچکی که وی به سایر خانم ها دارد هیچ اهمیتی ندارد و در این مورد هرگز حسود نباشید.

۴. در مورد اشتباهات یک مرد اسفند ماهی بی صبر یا نامهربان نباشید.

خصوصیات متولدین اسفند ماه

رازهای رفتاری متولدین اسفند ماه

۱. متولدین اسفند ماه را به تماشای فیلم اکشن نبرید.

۲. متولدین اسفند ماه برای ارضاء خواسته هایشان به فور تغییر عقیده می دهند و آن ها از این شاخه به آن شاخه می پرند و گاهی اوقات نیز ممکن است رفیق نیمه راه شما شوند.

۳. یکی از خصوصیات متولدین اسفند این است که از تماشای تئاتر و موزه ها لذت زیادی می برند.

۴. اسفند ماهی ها از تماشای فیلم های سوزناک و رمانتیک به وجد می آیند.

۵. آن ها به هیچوجه از یافتن نیمه گمشده شان نا امید نمی شوند و تا وی را نیابند دست از تلاش برنمی دارند.

ویژگی های اخلاقی اسفند ماهی ها

۶. با آن ها عاطفی و احساساتی برخورد نکنید همچنین با آن ها به صورت خشونت آمیز نیز رفتار نکنید.

۷. اسفند ماهی ها علاقه زیادی به حل و فصل مسائل مالی خود ندارند و ترجیح می دهند که این مسائل را به شریک زندگش شان بسپارند و خود از آن ها دوری می کنند.

۸. اسفند ماهی خیال پرداز می باشند و به جای زندگی در دنیای واقعی در عالم معنویت به سر می برند.

۹. اگر تمایل دارید به آن ها هدیه ای را بدهید که مورد توجه شان قرار بگیرد بهتر است چیزهای هنری مانند تابلوی نقاشی و … را برای آن ها تهیه کنید.

عادت بد اسفند ماهی ها

متولدین اسفند ماه صادق و خاکی و مورد اعتماد می باشند و آن ها در پیدا کردن دوست مهارت زیادی دارند ولی اشکال این افراد این است که نمی توانند زمان خود را به خوبی برنامه ریزی نمایند و همیشه در زمان کم می آورند و اگر شما با یک اسفند ماهی قرار ملاقات گذاشته اید مطمئن باشید که دیر به سر قرار می رسد.

خصوصیات مردان و زنان اسفند ماهی

روانشناسی رنگ برای اسفند ماهی

رنگ سبز رنگ ماه تولد اسفند ماهی ها است و متولدین این ماه تحت تاثیر فطرت بخشنده رنگ سبز از هر نوع حرص و طمعی دوری می کنند.

رنگ ماه تولد اسفند ماهی

پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه ها

ماه اسفند با ماه فروردین : متوسط

با مشکل مواجه می شوند و ممکن است پیوند خوبی داشته باشند.

ماه اسفند با ماه اردیبهشت : خوب

اشخاصی تودار و محتاط می باشند و توانایی سازگاری با یکدیگر را دارند.

ماه اسفند با ماه خرداد : بد

هر دوی آن ها خیال باف و رویا پرداز و مرموز می باشند و با یکدیگر تفاهم ندارند.

ماه اسفند با ماه تیر : بسیار خوب

پیوندی خوب همراه با عشق و علاقه و تفاهم کامل خواهند داشت.

ماه اسفند با ماه مرداد : خوب

هماهنگی زیادی در بر آوردن نیازهای عاطفی یکدیگر دارند.

ماه اسفند با ماه شهریور : خوب

هر دوی آن ها با صبر و حوصله می باشند و همین امر باعث ایجاد تفاهم در زندگی زناشویی شان می شود.

خصوصیات متولدین اسفند ماه

ماه اسفند با ماه مهر : بسیار خوب

پیوندی موفق خواهند داشت زیرا از نظر عاطفی با یکدیگر سازگار و هماهنگ می باشند.

ماه اسفند با ماه آبان : بد

یکی از آن ها آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری دارای اعتماد به نفس کافی می باشد.

ماه اسفند با ماه آذر : متوسط 

یکی از آن ها با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری عاطفی می باشد.

ماه اسفند با ماه دی : متوسط

یکی از آن ها اهل حساب و کتاب و دیگری احساساتی و عاشق پیشه می باشد.

ماه اسفند با ماه بهمن : خوب

یکی از آن ها روشن فکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه می باشد از این رو مکمل یکدیگر هستند.

ماه اسفند با ماه اسفند : بد

هر دوی آن ها زود رنج و حساس می باشند از این رو مشکلاتی در بین آن ها در زندگی زناشویی بوجود می آید.

پیوند زناشویی اسفند با سایر ماه

در این مطلب با خصوصیات اخلاقی متولدین اسفند ماه آشنا شدید که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید و در خصوص ویژگی های اخلاقی زنان و مردان اسفند ماهی اطلاعاتی را بدست آورده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو