سالگرد ازدواج سمانه پاکدل تا ساقی حاجی پور و خواهرش

سالگرد ازدواج سمانه پاکدل تا ساقی حاجی پور و خواهرش


منبع: نیک صالحی

723

1399/5/29

04:33


هادی کاظمی بازیگر سرشناس کشورمان با انتشار عکسی در صحفه شخصی اش سالگرد ازدواجش با سمانه پاکدل بازیگر سریال دلنوازان را تبریک گفته است.

سالگرد ازدواج سمانه پاکدل تا ساقی حاجی پور و خواهرش

زوج هنری کشورمان سومین سال با هم بودنشان را جشن گرفته اند و هادی کاظمی بازیگر سریال های طنز مهران مدیری با انتشار عکسی از همسرش و شعری زیبا این روز خاص را به همسرش تبریک گفته است. در ادامه عکس های از سالگرد ازدواج سمانه پاکدل را در نیک صالحی مشاهده کنید.

سالگرد ازدواج سمانه پاکدل

سمانه پاکدل در برنامهٔ دورهمی که ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ از شبکه نسیم پخش شد، خود را بسیار علاقه‌ مند به ازدواج معرفی کرد و در مرداد ۹۷ با هادی کاظمی ازدواج کرد.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از هادی کاظمی , فاطمه گودرزی , ساقی حاجی پور , هدیه بازوند , ریحانه پارسا , امیرمهدی ژوله , الناز شاکردوست , مهشید جوادی , مریم معصومی , شیلا خداداد , الیکا عبدالرزاقی , نرگس محمدی , شبنم مقدمی , مهراب قاسم خانی , داریوش فرضیایی , مرجانه گلچین , ویدا جوان , شهرام فرهادی , آذر معماریان و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

هادی کاظمی : معشوقه چو آفتاب تابان گردد

عاشق به مثال ذره گردان گردد

چون باد بهارعشق جنبان گردد

هر شاخ که خشک نیست رقصان گردد (مولانا)

سالگرد ازدواجمون مبارک 😍❤️🙏😍❤️🙏

سمانه پاکدل

سالگرد ازدواج سمانه پاکدل و هادی کاظمی

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

فاطمه گودرزی : همه ما چه خاطراتی از بهمن مفید داشتیم وداریم فقط یادی کنید از سکانسی که بالحن زیبا وسرعت خاصی یک دعوا رو تعریف میکنه ونهایتا درخواست که هرکس پرسید برنده اعلامم کنید فراموشت نخواهیم کرد هنرمند بزرگ روحت شاد ویادت گرامی🙏🖤

فاطمه گودرزی

ساقی حاجی پور (هدیه سریال همگناه) و خواهرش

ساقی حاجی پور

هدیه بازوند :تولدم شد و یک سال دیگه هم گذشت.. اولش همه شبیه هم هستیم.. کوچولو و کَچَل..حتی صداهامون هم شبیه به همدیگست..
با اولین گریه بازی شروع میشه..هی بزرگ میشیم.. بزرگ و بزرگ تر.‌. اونقدر بزرگ که یادمون میره یه روز کوچولو بودیم.. دیگه هیچ چیزی مون شبیه به هم نیست..حتی صداهامون..

گاهی با هم میخندیم.. گاهی به هم.. گاهی دوست میداریم و گاهی متنفر میشیم..
ولی کاش همیشه عشق باشه و دوست داشتن💓
شب تولدم برای همه آرزوی آرامش و برکت دارم💎

هدیه بازوند

ریحانه پارسا : به روبه رو خیره شدم عمو به افق های پیش رو من دو سال پیش به شما قول دادم طاقت بیارم 🌱عمو جانم ممنونم که مهوش قصه تون رو به من سپردین🦋🔮عکس از گلاره

ریحانه پارسا

امیرمهدی ژوله :از خواب چهل ساله ی خود پا شده ام

گم بوده ام و دوباره پیدا شده ام

ای حس شکوهمند غمگین و شگفت

امروز چقدر با تو زیبا شده ام!

البته نظر آقای امین پور هم محترمه .

امیرمهدی ژوله

الناز شاکردوست :جشن حافظ_١٣٩٩💙

الناز شاکردوست

مهشید جوادی : 🧡🦋

مهشید جوادی

مریم معصومی :ترجیح میدم از فرصتام استفاده کنم تا بعداً بشینم بگم اگر میشد چی میشد/هنوز ماسک میزنید ؟!

مریم معصومی

شیلا خداداد : امسال در جشن حافظ سریال هیولا با دریافت تندیس بهترین کارگردان بهترین فیلمنامه بهترین بازیگر زن و بهترین سریال رکورددار بود،تبریک و خسته نباشید به همه عوامل سریال هیولا 👏🏻👏🏻👏🏻برای خود من به شخصه بسیار کار دلچسبی بود ، در این ۲۲ سال که مشغول کار بازیگری بودم تا بحال کاری رو تجربه نکرده بودم که استرس و تنش نداشته باشه ولی هیولا تجربه خاصی بود. بدون سرو صدا بدون دعوا بدون بداخلاقی و همه لبخند❤️❤️❤️..تبریک به مهران مدیری عزیز شبنم مقدمی عزیزم پیمان قاسمخانی و امیربرادران و اقای مصطفی احمدی عزیز🌹

شیلا خداداد

الیکا عبدالرزاقی : چند روز پیش تولدم بود و متاسفانه در شرایطی نبودم که از اینهمه لطف و مهر عزیزانی که تبریک گفتند تشکر کنم .یک دنیا سپاس که به یادم بودید عزیزان پی نوشت:هشت سالم بود و جنگ بود و امکان چندانی نبود برای تولد بازی.حالا که نگاه میکنم به اون مقوایی که مانلی و ارکیده عزیزم برای تولدم درست کرده بودند ،چقدر احساساتی میشم و میبینم که چه میزان عشق در ساختنش وجود داشت و من در عوالم کودکی نمیدانستم .دوستتون دارم قشنگا😘😘😘😘

الیکا عبدالرزاقی

نرگس محمدی : نوای کلاویه به شما بهترین پیانو ها رو معرفی می کند …

نرگس محمدی

شبنم مقدمی : شهره خانوم ِ «هیولا» دیشب از جشن حافظ جایزه گرفت و تشویق شد و من خیلی خوشحال شدم . برای شهره ، برای خالقش و برای نقشی که دوستش دارم.

شبنم مقدمی

مهراب قاسم خانی : حال نمیده آدم یه دونه از این قاسما تو فامیل داشته باشه که هی بشه باهاش فخر فروشی کرد؟ انصافاً حال میده…

مهراب قاسم خانی

داریوش فرضیایی : 🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷به ما گفتند باید بازی کنید. گفتیم با کی؟ گفتند با دنیا. تا خواستیم بپرسیم بازی چی ؟ سوت اغاز بازی رو زدن, فقط فهمیدم خدا تو تیم ماست. بازی شروع شد و دنیا پشت سر هم به ما گل میزد ولی نمیدونم چرا هر وقت به نتیجه نگاه میکردم, امتیازها برابر بود.

تو همین فکر بودم که خدا زد به پشتم, خندید و گفت: نگران نباش تو وقت اضافه میبریم حالا بازی کن! گفتم اخه چطوری ؟ بازم خندید و گفت: خیلی ساده فقط پاس بده به من, باقیش با من. …🌷🌷عکس از :نازلی هروی

داریوش فرضیایی

مرجانه گلچین : فریاد را همه می شنوند ، هنر واقعی شنیدن صدای سکوت است بهمن خان هم در سکوت رفت🖤🙏 #تسلیت_ایران…

مرجانه گلچین

ویدا جوان :چشمانم را می بندم که تاریکی جهان دیدگانم را برُباید. گوش هایم را تیز می‌کنم، از میان همهمه‌ی اصوات و هیاهوی کلمات، صدای سکوت را جستجو می‌کنم، که خلاء ،که بی‌رنگی، که سکوت مالک ذهنم شود..و در این جهان بی پایان ، بدل شوم به سه زن متفاوتی که به نمایش می‌گذارم.

حرف از موفقیت یا شکست در این مسیر نیست؛ حرفِ یافتن و گشودن دروازه‌هایی نو به دنیاهای جدیدی‌ست که بی تابم برای کشفشان…
* تو همیشه مهم ترین و موثرترین آموزگار من بودی و هستی ایلای عزیزم

ویدا جوان

شهرام فرهادی : وای سال ١٣٧۶ نیروی هوایی ارتش

شهرام فرهادی

آذر معماریان : بیستمین جشن حافظ

حافظا عشق و صابری تا چند

نالهٔ عاشقان خوش است بنال

آذر معماریان

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو