گروگان‌گیری ۵۰میلیونی برای خروج از کشور

منبع: برترین ها

42

1399/5/29

09:49


مرد افغانستانی که برای خروج از کشور به 50 میلیون تومان پول نیاز داشت تصمیم گرفت پسر یکی از هم ولایتی‌هایش را گروگان بگیرد.

روزنامه ایران: مرد افغانستانی که برای خروج از کشور به 50 میلیون تومان پول نیاز داشت تصمیم گرفت پسر یکی از هم ولایتی‌هایش را گروگان بگیرد.

روز دوشنبه 27 مرداد با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک آدم ربایی در منطقه «چندار» پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان «ساوجبلاغ» قرار گرفت.

در تحقیقات اولیه مشخص شد که فردی ناشناس اقدام به ربودن یک نوجوان 14 ساله کرده و پس از خارج شدن از استان البرز با خانواده وی تماس گرفته و درخواست مبلغ 500 میلیون ریال در قبال آزادی پسرشان کرده است.

سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان «البرز» درتشریح این خبرگفت: کارآگاهان با راهنمایی خانواده گروگان و انجام تحقیقات گسترده در خصوص نحوه آدم ربایی در نهایت دریافتند که آدم ربا پس از ربودن گروگان به سمت استان اصفهان حرکت کرده و در یکی از شهرستان‌های این استان مخفی شده است.

بلافاصله کارآگاهان وارد عمل شده و با دریافت نیابت قضایی به استان اصفهان رفته و پس از استعلام‌های صورت گرفته مخفیگاه متهم را در حوالی شهرستان «خمینی شهر» ردیابی کردند. در ادامه کارآگاهان به محل نگهداری فرد ربوده شده اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه ضمن آزاد کردن گروگان در کمتر از 10 ساعت، آدم ربا را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز، با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات تکمیلی کارآگاهان، انگیزه خود را از این آدم ربایی دریافت 50 میلیون تومان پول عنوان کرد و گفت می‌خواستم بعد از دریافت این پول از کشور خارج شوم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو