مهر تایید اسکورسیزی روی فیلم "تکه‌های یک زن"

منبع: ایران آرت

125

1399/5/29

11:21


کارگردان فیلم می‌گوید: وقتی مارتین اسکورسیزی پس از تماشای "تکه‌های یک زن" با من تماس گرفت زمان برای لحظاتی متوقف شد.

ایران آرت: در دنیای سینما، عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی معمولاً به افرادی داده می‌شود که مهر تأیید را روی پروژه می‌زنند. این فرد می‌تواند یک سرمایه‌گذار یا یک فیلمساز باشد. برای "مارتین اسکورسیزی" و فیلم جدید "تکه‌های یک زن" حالت دوم صدق می‌کند. 

استودیوی "بران" به تازگی اعلام کرده است که "مارتین اسکورسیزی" به عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی به فیلم "تکه‌های یک زن" پیوسته و مهر تأییدش را روی اولین فیلم انگلیسی زبان "کورنل موندروتسو" می‌‌زند. کورنل موندروتسو پیش‌تر فیلم "خدای سفید" را کارگردانی کرده که چندین سال قبل در کن اکران شد و تحسین منتقدین را در پی داشت. 

به گزارش 30نما، "ونسا کربی"، "شیا لابوف"، "مالی پارکر"، "سارا اسنوک"، "ایلایزا شلسینگر"، "بنی سفدی"، "جیمی فیلز" و "الن برنستین" از جمله بازیگران "تکه‌های یک زن" خواهند بود. داستان فیلم در مورد زوجی با بازی کربی و لابوف است که وقتی تصمیم می‌گیرند در خانه فرزندشان را به دنیا بیاورند، به واسطه‌ی غفلت خدمتکارشان با یک تراژدی مواجه می‌شوند.

اسکورسیزی می‌گوید: "دیدن فیلمی که شما را غافلگیر کند خوشایند است. همکاری در آن برای یافتن مخاطبین بیشتر افتخار بزرگی است. "تکه‌های یک زن" به نظر من تجربه‌ای عمیق و منحصر به فرد بود. از اولین صحنه از جنبه‌ی احساسی مرا درگیر کرد و این تجربه در حین دیدن فیلم شدیدتر شد و نحوه‌ی کارگردانی و نمایش بی‌نظیر بازیگران از جمله همکار قدیمی من "الن برنستین" مرا فریفت. احساس خواهید کرد که درون گرداب یک بحران خانوادگی سقوط انداخته شده‌اید… "کورنل مودروتسو" استایلی سیال و جذاب دارد با دوربینی که باعث می‌شود روی گرداندن از فیلم و بی‌اهمیت شمردن آنچه روی می‌دهد دشوار شود."

موندروتسو اضافه می‌کند: "وقتی "مارتین اسکورسیزی" پس از تماشای "تکه‌های یک زن" با من تماس گرفت زمان برای لحظاتی متوقف شد. اینکه فیلمسازی سرد و گرم چشیده از کاری که ما ساخته‌ایم ستایش کند، افتخاری بس بزرگ است."

انتظار می‌رود "تکه‌های یک زن" در جشنواره‌ی فیلم ونیز امسال اکران شود.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو