دانلود بازی Microsoft Flight Simulator برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Microsoft Flight Simulator برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

415

1399/5/29

12:17


بازی شبیه‌ساز پرواز مایکروسافت (به انگلیسی: Microsoft Flight Simulator) نسخه‌ی نسل بعدی یکی از مشهورترین و قدیمی‌ترین فرنچایزهای شرکت مایکروسافت است. شما می‌توانید انواع مختلفی از هواپیماها، از هواپیماهای سبک گرفته تا جت‌های سریع، در یک دنیای واقع‌گرایانه و خیره‌کننده پرواز کنید. این بازی دارای چرخه‌ی شب و روز است و در طول پرواز با چالش‌های آب‌وهوایی مختلف مواجه خواهید شد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، بیش از ۲ میلیون شهر، ۱٫۵ میلیارد ساختمان و انواعی از مناظر طبیعی شامل رودخانه‌ها، کوهستان‌ها، درختان و حیوانات مختلف در این بازی وجود دارند.

Microsoft Flight Simulator PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Microsoft-Flight-Simulator

می‌توانید خلبان‌هایی را که تنظیمات واقع‌گرایانه ندارند، از بخش چند نفره حذف کنید

تنظیمات کامل و بی‌پایان بخش چند نفره بازی Microsoft Flight Simulator به گیمرها اجازه می‌دهد تا خودشان تصمیم بگیرند چه تجربه‌ای می‌خواهند از بخش آنلاین داشته باشند. تجربه‌ای که مملو از خلبانانی جدی است که پروازهای واقعی را نقش‌آفرینی می‌کنند یا برعکس تجربه‌ای که در آن خلبانان حرکات نمایشی انجام می‌دهند و با فاصله نزدیک از کوهستان‌ها عبور می‌کنند. حالت کلی‌تر All Players هم به شما اجازه می‌دهد تا حتی آب و هوا و زمان را هم به اختیار خود تغییر دهید تا بتوانید تجربه پرواز مورد علاقه خودتان را طراحی کنید.

در Microsoft Flight Simulator به هر نقطه‌ای از جهان می‌توانید پرواز کنید

اگر هنوز در مورد بازی دو به شک هستید، این همان ضربه آخری است که کار را تمام می‌کند، تمام دنیا در بازی وجود دارد. کل سیاره ما مدل‌سازی و نقشه‌برداری شده و همه‌چیز مهیا است تا از ده‌ها هزار فرودگاه مختلف در جهان پرواز کنید. یکی از نویسنده‌های خود سایت پی‌سی‌ گیمر تلاش کرد تا نادرستی ادعای بسیار بزرگ سازندگان را ثابت کند و در نتیجه راهی پروازهایی بر فراز کوهستان فوجی، نیویورک، گلاسگو و … شد. مشخص شد که نه واقعا ادعای آن‌ها درست است و جزییات هیچ کدوم از این لوکیشن‌ها با یکدیگر تفاوتی در کیفیت ندارد.

از آنجایی که بازی ساخته مایکروسافت است، تمامی اطلاعات زمینی از موتور جستجوی قدرتمند این شرکت یعنی Bing استخراج می‌شود. بله درست خواندید، همان موتور جستجویی که از آن در مقایسه با گوگل جوک می‌سازیم، حالا قرار است خودی نشان دهد. اما این اطلاعات تنها کافی نیست. توپوگرافی هر منطقه باید مرتب و تمیز شود، درخت‌ها و ساختمان‌ها، عبور مرور خودروها در خیابان‌ها و مواردی از این دست اضافه شود و سازندگان برای این کار دارند از یک هوش مصنوعی استفاده می‌کنند.

منبع توضیحات: گیم‌فا و ویجیاتو

info

From light planes to wide-body jets, fly highly detailed and accurate aircraft in the next generation of Microsoft Flight Simulator. Test your piloting skills against the challenges of night flying, real-time atmospheric simulation and live weather in a dynamic and living world. Create your flight plan to anywhere on the planet. Microsoft Flight Simulator includes 20 highly detailed planes with unique flight models and 30 hand-crafted airports.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i5-4460 | AMD Ryzen 3 1200

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 770 | AMD Radeon RX 570

DirectX: Version 11

Storage: 150 GB available space

 

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: Intel i5-8400 | AMD Ryzen 5 1500X

Memory: 16 GB RAM

Graphics: NVIDIA GTX 970 | AMD Radeon RX 590

DirectX: Version 11

Storage: 150 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود کرک نهایی HOODLUM به صورت جداگانه

—————

دانلود بازی Microsoft Flight Simulator-HOODLUM:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

دانلود پارت 7 با لینک مستقیم

دانلود پارت 8 با لینک مستقیم

دانلود پارت 9 با لینک مستقیم

دانلود پارت 10 با لینک مستقیم

دانلود پارت 11 با لینک مستقیم

دانلود پارت 12 با لینک مستقیم

دانلود پارت 13 با لینک مستقیم

دانلود پارت 14 با لینک مستقیم

دانلود پارت 15 با لینک مستقیم

دانلود پارت 16 با لینک مستقیم

دانلود پارت 17 با لینک مستقیم

دانلود پارت 18 با لینک مستقیم

دانلود پارت 19 با لینک مستقیم

دانلود پارت 20 با لینک مستقیم

دانلود پارت 21 با لینک مستقیم

دانلود پارت 22 با لینک مستقیم

دانلود پارت 23 با لینک مستقیم

دانلود پارت 24 با لینک مستقیم

دانلود پارت 25 با لینک مستقیم

دانلود پارت 26 با لینک مستقیم

دانلود پارت 27 با لینک مستقیم

دانلود پارت 28 با لینک مستقیم

دانلود پارت 29 با لینک مستقیم

دانلود پارت 30 با لینک مستقیم

دانلود پارت 31 با لینک مستقیم

دانلود پارت 32 با لینک مستقیم

دانلود پارت 33 با لینک مستقیم

دانلود پارت 34 با لینک مستقیم

دانلود پارت 35 با لینک مستقیم

دانلود پارت 36 با لینک مستقیم

دانلود پارت 37 با لینک مستقیم

دانلود پارت 38 با لینک مستقیم

دانلود پارت 39 با لینک مستقیم

دانلود پارت 40 با لینک مستقیم


microsoft flight simulator بازی AAA دانلود Microsoft Flight Simulator دانلود بازی Microsoft Flight Simulator دانلود بازی Microsoft Flight Simulator برای pc دانلود بازی Microsoft Flight Simulator نسخه FitGirl دانلود بازی شبیه ساز پرواز مایکروسافت دانلود فیت گرل بازی Microsoft Flight Simulator دانلود کم حجم بازی Microsoft Flight Simulator دانلود مستقیم بازی Microsoft Flight Simulator دانلود نسخه فشرده بازی Microsoft Flight Simulator دانلود کرک نهایی HOODLUM به صورت جداگانه دانلود پارت 1 با لینک مستقیم دانلود پارت 2 با لینک مستقیم دانلود پارت 3 با لینک مستقیم دانلود پارت 4 با لینک مستقیم دانلود پارت 5 با لینک مستقیم دانلود پارت 6 با لینک مستقیم دانلود پارت 7 با لینک مستقیم دانلود پارت 8 با لینک مستقیم دانلود پارت 9 با لینک مستقیم دانلود پارت 10 با لینک مستقیم دانلود پارت 11 با لینک مستقیم دانلود پارت 12 با لینک مستقیم دانلود پارت 13 با لینک مستقیم دانلود پارت 14 با لینک مستقیم دانلود پارت 15 با لینک مستقیم دانلود پارت 16 با لینک مستقیم دانلود پارت 17 با لینک مستقیم دانلود پارت 18 با لینک مستقیم دانلود پارت 19 با لینک مستقیم دانلود پارت 20 با لینک مستقیم دانلود پارت 21 با لینک مستقیم دانلود پارت 22 با لینک مستقیم دانلود پارت 23 با لینک مستقیم دانلود پارت 24 با لینک مستقیم دانلود پارت 25 با لینک مستقیم دانلود پارت 26 با لینک مستقیم دانلود پارت 27 با لینک مستقیم دانلود پارت 28 با لینک مستقیم دانلود پارت 29 با لینک مستقیم دانلود پارت 30 با لینک مستقیم دانلود پارت 31 با لینک مستقیم دانلود پارت 32 با لینک مستقیم دانلود پارت 33 با لینک مستقیم دانلود پارت 34 با لینک مستقیم دانلود پارت 35 با لینک مستقیم دانلود پارت 36 با لینک مستقیم دانلود پارت 37 با لینک مستقیم دانلود پارت 38 با لینک مستقیم دانلود پارت 39 با لینک مستقیم دانلود پارت 40 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو