کنایه قالیباف به تروریست‌های کت و شلواری

منبع: برترین ها

42

1399/5/29

12:22


رئیس مجلس گفت: هر گاه در برابر تروریست‌های کت شلواری ایستاده‌ایم و با عقلانیت و تدبیر معیشت مردم را به خواست آنها گره نزده‌ایم ظرفیت‌های ملت ما با وعده‌های الهی هم افزا شده است و پیروزی‌های بزرگ تاریخی رقم خورده است.

فارس نوشت: رئیس مجلس گفت: هر گاه در برابر تروریست‌های کت شلواری ایستاده‌ایم و با عقلانیت و تدبیر معیشت مردم را به خواست آنها گره نزده‌ایم ظرفیت‌های ملت ما با وعده‌های الهی هم افزا شده است و پیروزی‌های بزرگ تاریخی رقم خورده است.

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در نشست علنی امروز مجلس گفت: ۲۸ مرداد برای ملت ایران یک نماد روشن و بدون نیاز به تحلیل‌های چند لایه است که آمریکا دشمن قسم خورده ملت ایران است و تنها راه حفظ منافع ملی ما در برابر این دشمن قسم خورده قوی‌ شدن است.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت:‌هر گاه حاکمان وکارگزاران مردم به این دشمن اعتماد کردند مردم متضرر شدند، منابع ما به تاراج رفته است و امنیت کشور به خطر افتاده و ملت ما تحقیر شده است. هر گاه در برابر این تروریست‌های کت و شلواری ایستاده‌ایم و با عقلانیت و تدبیر معیشت و رفاه و زندگی مردم را به خواست آنها گره نزده‌ایم ظرفیت ملت ما با وعده‌های الهی هم افزا شده و پیروزی‌های بزرگ تاریخی رقم خورده است.

وی افزود:‌معیشت مردم و پیگیری مسائل آنها تنها با واقع‌بینی، عمل‌گرایی و عقلانیت و تکیه بر مردم ممکن است نه با نشستن بی‌حاصل و امید بستن به دشمنان گره‌ای از مشکلات مردم باز می‌شود و نه با شعار دادن‌های بدون پشتوانه اجرایی و بدون راهکارهای عملیاتی این امر میسر است.

قالیباف گفت:‌اگر ما ظرفیت‌های عظیمی که در کشور وجود دارد را بشناسیم و با رویکرد اقتصاد مردمی به ظرفیت‌های ملت ایران تکیه کنیم و به سنت‌های الهی باور داشته باشیم مطمئن هستیم مشکلات اقتصادی حل شده و انقلابی در وضعیت معیشت مردم ممکن است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو