نظر آریا عظیمی‌نژاد درباره خواننده نابینا

منبع: برترین ها

140

1399/5/29

12:35


دهمین قسمت از دور دوم مسابقه «عصر جدید» شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: دهمین قسمت از دور دوم مسابقه «عصر جدید» شب گذشته روی آنتن شبکه سه سیما رفت.

داریوش سوسنی در این مرحله به همراه لوئیز داسیلوای برزیلی، روی صحنه آمد. او «رویای پرواز» را با بند و تسمه به طرز خیره‌کننده‌ای محقق کرد.

نظر آریا عظیمی‌نژاد درباره خوانندگی شرکت‌کننده نابینا

داوران به اجرای آنها رأی مثبت دادند. زمانی که داوران نظر خود را اعلام می‌کردند، علیخانی به قول خودش ترجمه همزمان انجام می‌داد تا داسیلوای برزیلی متوجه شود (خنده)

در بخش دیگر علیخانی از داسیلوا درباره درآمدش سوال کرد و او گفت: به دلار حقوق می‌گیرم و علیخانی هم گفت: اگر به دلار حقوق می‌گیری، پس خیلی می‌شود.

حامد رجبی، دومین شرکت‌کننده شب گذشته «عصر جدید» بود. او ذهن داورها را خواند و در طول اجرای خود یک بازیگر سینما و تلویزیون را روی صحنه ظاهر کرد؛ اما به قول داوران شبش نبود و نتوانست به خوبی داوران را نسبت به مهارت شعبده بازی خود قانع کند و سه رأی منفی دریافت کرد.

رجبی درباره پیش‌گویی‌هایش توضیح داد: یکی از مخاطبان به من گفت که نتیجه کنکورش را پیش‌بینی کنم و من در جواب به او گفتم، این چیزی است خارج از حیطه کاری من.

هومن لطفعلی خواننده نابینا هم، همه را به یک ضیافت پراحساس دعوت کرد که به قول عظیمی نژاد دوست نداشتیم، تمام شود. داوران چهار رأی مثبت به او دادند.

علیخانی از او پرسید خوشحالی که می خوانی و او پاسخ داد: من فقط می خواهم به آدم ها بگویم که دنیای من چه شکلی است و دنیایم را دوست دارم. در شعری هم که خواندم گفتم که کاش آدم‌ها کمتر ظاهرسازی کنند و دیگر دروغ نگویند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو