سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی


منبع: پرشین وی

256

1399/5/29

14:02


در این تصاویر سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی را می بینید

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما و همسرش امیرخسرو عباسی

بهاره رهنما بازیگر ایرانی سینماست که به تازگی مشغول ساخت مستند آفرود مزه هاست. این بازیگر دوست داشتنی چند سال پیش از پیمان قاسم خانی جدا شد و با امیرخسرو عباسی ازدواج کرد. در ادامه در پرشین وی سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما و همسرش را می بینید

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما بازیگر

بهاره رهنما با انتشار تصویری نوشت:

عشق چیز عجیبی است
چهل و اندی سال آفتابگردان ها را ندیده بودم. عشق تو لحظه طلوع همه آفتابگردان ها بود…

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما بازیگر

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما و امیر خسرو عباسی

او همچنین با انتشار عکسی دیگر نوشت:

کورونا خیلی چیز ها بما یاد داد! اولیش زیبایی سادگی بود! جشن دو نفره مابهانه مجدد یاداوری عاشقی بود!
بی بهانه و بسادگی عشق بورزیم!
پی نوشت :امسال با خستگی های فیلمبرداری و کورونا و حال و هوای این روزها هیچ برنامه ای برای سومین سالگرد پیوندمان نداشتیم اما پیام های قشنگ شما بهانه گرفتن این عکس ها و این جشن ساده دو نفره شد! خوشحالم که عزیزانم را عادت داده ام به دیدن تصاویر پر عشق و امید حتی در روزهای سخت…

سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما

عکس های سومین سالگرد ازدواج بهاره رهنما

بازیگر زن و همسرش

بازیگر زن و همسرش

بد نیست درباره بهبودی بهاره رهنما و از سرگیری فیلمبرداری «بابا سیبیلو» بیشتر بدانید

فیلمبرداری پروژه سینمایی «بابا سیبیلو» به تهیه کنندگی احمد احمدی و کارگردانی ادوین خاچیکیان بعد از بهبودی بهاره رهنما و انجام تست کرونا مجددا آغاز شد.

بازیگر زن

بازیگر زن

احمد احمدی تهیه کننده فیلم بابا سیبیلو درباره از سرگیری فیلمرداری این فیلم سینمایی، اظهار داشت: تا به حال در چند مرحله پزشکان متخصص سر صحنه فیلمبرداری حضور داشته و از تمام عوامل سازنده تست کرونا گرفتند که خوشبختانه همگی در سلامت کامل بودند جز یکی از بازیگران اصلی که بلافاصله فیلمبرداری را برای سلامت دیگر عوامل متوقف کردیم، گرچه توقف فیلمبرداری باعث افزایش هزینه های گزاف تولید فیلم در این شرایط بحرانی اقتصادی شد، اما برای ما همیشه سلامت افراد و خانواده آن ها در اولویت بود. با سلامتی کامل این بازیگر مجددا فیلمبرداری را با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی آغاز کردیم.

بابا سیبیلو

بابا سیبیلو

وی ادامه داد: بابا سیبیلو فیلم اول ادوین خاچیکیان و در شرایط بسیار سخت در حال تهیه است، هیچ گونه حمایتی از آن نشده و شخصا تمام مصائب تولید آن را در بخش خصوصی و مستقل برعهده دارم، معتقدم چراغ سالن های سینما باید روشن بماند و در شرایط کنونی تولید و اکران حتی یک فیلم می تواند امید به بقای سینما و رسیدن به روزهای پر رونق گذشته را در ذهن ها روشن نگه دارد مضافا ایجاد شغل در این شرایط اقتصادی هم مهم و ارزشمند است، بی شک شرایط اینگونه پابرجا نخواهد ماند و ما باز در کنار یکدیگر از دیدن فیلم روی پرده نقره ای عظیم سینما لذت خواهیم برد.

اینستاگرام و ایرنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو