واعظی درباره اظهارات آشنا درباره وقایع آبان ۹۸

منبع: برترین ها

44

1399/5/29

16:47


واعظی در واکنش به اظهارات آشنا درمورد وقایع آبان 98 گفت: آماری که درباره آن وقایع اعلام شد درست است و گزارش‌های آن به رییس جمهور داده شد و اگر آقای آشنا عددی ندارد، بحث دیگری است.

انتخاب: واعظی در واکنش به اظهارات آشنا درمورد وقایع آبان 98 گفت: آماری که درباره آن وقایع اعلام شد درست است و گزارش‌های آن به رییس جمهور داده شد و اگر آقای آشنا عددی ندارد، بحث دیگری است.

محمود واعظی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در پاسخ به پرسشی درباره امکان خرید واکسن تولید شده توسط روسیه اظهار کرد: وزارت بهداشت در حال رصد واکسن های تولید شده در دنیا برای درمان کرونا است.تاکنون ۲۸ واکسن از مرحله حیوانی عبور کرده است. ما هم قطعا واکسنی که مورد تایید سازمان بهداشت جهانی باشد را خرید می کنیم البته خود ما هم در حال ساخت واکسن هستیم.

وی همچنین درباره مالکیت نفتکش های توقیف شده توسط آمریکا، اظهار کرد: نفتکش ها متعلق به ایران نیست و ما نفتی که می فروشیم و پول آن را می گیریم را دیگر دنبال نمی کنیم. نفتکش به ایران تعلق ندارد و نفت آن را هم دیگران خریده بودند.

واعظی درباره اظهارات آشنا درباره وقایع آبان ۹۸ تصریح کرد: آماری که درباره آن وقایع اعلام شد درست است و گزارش های آن به رییس جمهور داده شد و اگر آقای آشنا عددی ندارد، بحث دیگری است؛ آنچه اعلام شد، درست است.

رییس دفتر رییس‌جمهور در واکنش به اقدام آمریکا برای شکایت از ایران به خاطر نقض برجام، تصریح کرد: آمریکا از زمانی که از برجام خارج شده است در تمامی اقدامات حقوقی خود شکست خورده است و اکنون به اقدامی متوسل شده است که پایه حقوقی ندارد. آمریکا می گوید چون زمانی عضو برجام بوده است پس می تواند از یکی از بندهای آن استفاده کند ولی روسیه، چین و کشورهای اروپایی با اقدام آمریکا مخالف هستند. فقط اعضای برجام می توانند از سازوکار برجام استفاده کنند و آمریکا هم عضو برجام نیست.

وی با اشاره به جایگاه نه چندان مناسب ترامپ نسبت به رقیب انتخاباتی خود، خاطرنشان کرد: ترامپ در این شرایط دنبال کار تبلیغاتی است مثل ایجاد ارتباط بین امارات و اسراییل تا وضعیت افکار عمومی آمریکا را تغییر دهد. البته برای ما فرقی نمیک ند چه کسی رییس جمهور آمریکا شود زیرا ما سیاست اصولی خود را داریم.

واعظی درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان گفت: تلاش دولت همواره این بوده است که حقوق بازنشستگان به تدریج افزایش پیدا کند و امروز رییس جمهور دستور دادند تا حکم ها زده شود.

واعظی در پایان درباره نقشه راه سال پایانی دولت اظهار کرد: سند مهمی بر اساس تجربیات گذشته در ستاد اقتصادی دولت تنظیم شده است و امیدواریم رییس جمهور آن را در هفته دولت اعلام کند.

اخبار مرتبط مجاهدات فرهنگی و علمی آیت‌الله تسخیری الگویی برای مبلغان تشیع است قیمت واکسن کرونا چقدر است و چه زمانی در دسترس عموم خواهد بود؟ واکنش رئیس دفتر رئیس‌جمهور به خبر بازگشت بسته‌های اینترنتی بلند مدت ثبت رسمی اولین واکسن چینی کرونا توصیه دولت به فعالان بورس و مردم: هیجانی تصمیم نگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو