زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران درباره آمار مبتلایان به کرونا در شورای شهر،‌ اظهار داشت: اینکه برخی مطرح کرده‌اند دومینوی کرونا در شورای شهر تهران ایجاد شده است،‌مورد تأیید نیست و در حال حاضر فقط محمد علیخانی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر مبتلا به کرونا است.

وی گفت:‌ علی اعطا سخنگوی شورای شهر تهران نیز که پیش از این مبتلا به کرونا بود اخیراً تست کرونا انجام داده که خوشبختانه نتیجه آن منفی شده است.

این عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این پرسش که در فضای مجازی گفته می‌شود حسن خلیل‌آبادی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی نیز مبتلا به کرونا است و آیا این موضوع صحت دارد؟ گفت:‌خیر، این موضوع صحت ندارد و تست کرونای ۲۰ عضو شورا منفی بوده است.

رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران در مورد آمار مبتلایان به کرونا در پایتخت گفت: خوشبختانه این آمار نسبت به هفته‌های گذشته کمتر شده و امیدواریم شاهد یک رقمی شدن این آمار و حتی صفر شدن آن باشیم.

نوری در مورد لغو طرح ترافیک در پایتخت گفت:‌این اقدام با هدف کاهش آمار مبتلایان به کرونا انجام گرفته که به نظرم بررسی دقیقی نیست چرا که لغو طرح ترددهای غیرضروری را افزایش داده و در کاهش تعداد مسافران چندان مؤثر نبوده است.