تکذیب خبر بمب‌گذاری در خیابان مطهری رشت

منبع: برترین ها

66

1399/5/29

19:44


فرمانده انتظامی شهرستان رشت شایعه بمب‌ گذاری در خیابان شهید مطهری رشت را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان رشت شایعه بمب‌ گذاری در خیابان شهید مطهری رشت را تکذیب کرد.

سرهنگ علی رمضانی گفت : ظهر امروز شایعاتی مبنی بر بمب‌ گذاری در خیابان شهید مطهری رشت و حضور پلیس برای تخلیه واحدهای مسکونی در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع اساسا کذب بوده و حضور مأموران انتظامی در محل مذکور، به دلیل رسیدگی به پرونده دستگیری قاچاقچیان عتیقه و کشف اقلام و تجهیزات حفاری غیرمجاز بوده است.

وی با انتقاد از انتشار اخبار کذب در فضای مجازی و تشویش اذهان عمومی خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی برابر وظایف خود همه روزه در نقاط مختلف شهر مأموریت‌ انجام می‌دهند و حضور نیروها و عوامل گشت انتظامی در محل دستگیری، کشف یا وقوع جرم، امری عادی و اجتناب‌ ناپذیر است.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت ضمن تأیید عملیات دستگیری 4 متهم در خیابان مطهری شهر رشت افزود: موضوع بمب گذاری اساسا کذب بوده و ترک منازل مسکونی توسط شهروندان نیز برای جلوگیری از بروز حوادث احتمالی انجام شد.

سرهنگ علی رمضانی در پایان از عزم جدی پلیس برای شناسایی و برخورد با عوامل انتشار این شایعه خبر داد و گفت: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت و آسایش ذهنی و عینی شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد و از شهروندان عزیز نیز انتظار داریم به شایعات بی اساس توجه نکنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو