نقش پیچیده رحیم نوروزی در سریال جاسوسی امنیتی + عکس

منبع: سیمرغ

187

1399/5/29

20:58


نقش پیچیده رحیم نوروزی در سریال جاسوسی امنیتی + عکس

رحیم نوروزی بازیگر شناخته شده سریال‌های تلویزیونی بعد از ملودرام،‌ اکشن و تاریخی این بار در مقابل دوربین مجموعه تلویزیونی در فضای جاسوسی- امنیتی قرار گرفته است 

رحیم نوروزی در سریال "خانه امن"

به گفته ابوالفضل صفری تهیه‌کننده «خانه امن»، به تازگی رحیم نوروزی بازیگر شناخته شده تلویزیون، تئاتر و سینما به این سریال تلویزیونی پیوسته و پیچیده‌ترین و متفاوت‌ترین نقش کارنامه کاری‌اش را ایفا می‌کند. نقشی که شاید مشابه آن در میان سریال‌های تلویزیونی دیده نشده باشد.

بعد از پیوستن قربان نجفی به عنوان داعشی ماجرای "خانه امن"، مادر شدن شهره سلطانی و شیوا ابراهیمی در این سریال، نوبت به بازیگر سریال‌های "پس از باران" و "یوسف پیامبر" رسیده که جلوی دوربین احمد معظمی قرار بگیرد.

رحیم نوروزی در سریال خانه امن


رحیم نوروزی در سریال خانه امن

"خانه امن" پربازیگر و پرلوکیشن در ۵۰ قسمت توسط مرتضی اصفهانی طراحی و به قلم حسین تراب‌نژاد نگاشته شده و تا امروز بازیگران زیادی را جلوی دوربینش قرار داده است. بازیگرانی همچون حمیدرضا پگاه، امین زندگانی، پرویز فلاحی‌پور سیما تیرانداز، حمید عطایی، سامان صفاری، شهروز ابراهیمی، سپیده خداوردی، سوگل طهماسبی، علیرضا رئیسی، نیلوفر کوخانی، ارسطو خوشرزم، روژین رحیمی طهرانی، زهره نعیمی، سامان دارابی و...

تاکنون صحبت‌های بسیاری درباره پایان تصویربرداری و پخش این سریال مطرح شده اما ابوالفضل صفری اعتقاد دارد که حداقل تا پایان آبان‌ماه تصویربرداری سریال ادامه خواهد داشت و برای پخش سیمافیلم و معاونت سیما تصمیم می‌گیرند. 

 

بیشتر بدانید : شهره سلطانی مادری چادری در "خانه امن" شد + عکس

بیشتر بدانید : سیما تیرانداز و سامان صفاری در سریال جاسوسی + تصاویر

بیشتر بدانید : پرچم داعش روی پوستر سریال جدید تلویزیونی + عکس

بیشتر بدانید : بازیگر دنیای شیرین داعشی شد! + عکس ها از کودکی تا امروز

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: tasnimnews.com


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو