معرفی سریع ترین ماشین های برقی جهان (13 تا از سریعترین خودروهای برقی دنیا)

معرفی سریع ترین ماشین های برقی جهان (13 تا از سریعترین خودروهای برقی دنیا)


منبع: مینویسم

191

1399/6/27

14:48


معرفی سریع ترین ماشین برقی جهان (13 تا از سریع ترین خودرو های دنیا)

هدف از انتشار این مقاله معرفی سریع ترین ماشین های برقی جهان می باشد. این مطلب قطعا برای افرادی که به خودرو و اخبار خودرو علاقه مند هستند جذاب می باشد.

موفقیتی بالاتر از تولید سریع ترین خودرو ها در جهان وجود ندارد. سریع ترین خودروی جهان عنوانی است که تولید کنندگان خودرو سالهاست که بر سر آنها رقابت دارند.

بیشتر بخوانید: آشنایی با ۱۰ خودرو برتر ۲۰۱۹ از نگاه مجله Consumer Reports

۱۳ تا از سریع ترین ماشین های برقی جهان

برند های قدیمی و معتبر ماشین، برنامه ریزی خود را به سمت بالا بردن سرعت خودرو پیش می برند. این محصولات نه تنها از مواد اولیه باکیفیت تولید شدند، بلکه کاملا مهندسی شده و از تکنیک های روز دنیا بهره مند می باشند.

در چندین مورد متوجه شدیم که سریع ترین خودروها، گران ترین آن ها هستند. مثلا Aston Martin و Buggattis la venture جزو گران ترین ها درجه بندی شده اند. سریع ترین خودرو سال ۲۰۲۰، koenigsegg jesko absolutely نام گذاری شده است. البته هنوز سال ۲۰۲۰ تمام نشده و منتظریم ببینیم آیا خودروهای جدید تر جایگزین می شوند یا خیر!

۱۳٫ ماشین Pagani Huayra BC

خودروی Pagani Huayra BC

این ماشین یک محصول ایتالیایی با طراحی عالی و جزئیاتی ارزشمند است. این محصول به اولین مشتری این کمپانی هدیه داده شده است این ماشین برقی در نوع خود بهترین بوده و از جنس تیتانیوم کربن می باشد.

تنها ۴۰ عدد از این خودرو تولید شده و برای رانندگی با آن باید در صف بایستید. این خودرو دارای موتوری با قدرت ۸۰۰ اسب بخار است و می تواند به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ۲/۲ ثانیه برسد که سبب شده سرعت این خودرو از Aston Martin بیشتر باشد. بیشترین سرعت آن ۳۸۰ کیلومتر در ساعت می باشد.

۱۲٫ ماشین Lycan Hypersport

خودروی Lycan Hypersport

این مدل اولین و سریع ترین خودرو ی برقی است که در فیلم fast and furious نیز استفاده شده و لایه بیرونی چراغ هایش از الماس است و کابین آن با سنگ های گرانبها منبت کاری شده ساخته شده است. زرق و برق فراوان آن باعث شده مشهورترین خودروی جهان باشد.

اگر می خواهید یکی از ۷ خودروی تولید شده را خریداری کنید ،یک ساعت زیبا و خدمات ۲۴ ساعته به شما هدیه داده می شود. درخشش آن فوق العاده بالاست و موتور ۷۵۰ اسب بخار آن باعث شده ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در ۲/۸ ثانیه طی کند. این خودرو در هر ساعت ۳۹۵ کیلومتر سرعت دارد و موتور آن سبب شده یکی از لاکچری ترین خودروها در این صنعت باشد.

معرفی بوگاتی شیرون ابر خودرویی برای مسافت های طولانی

۱۱٫ ماشین Aston Martin Valkyrie

یکی از سریع ترین ماشین های دنیا Aston Martin Valkyrie است.

یکی از سریع ترین ماشین های دنیا Aston Martin Valkyrie است. این خودرو در سال ۲۰۲۰ طراحی شده و یکی از ارزشمندترین خودروهاست. فقط ۱۵۰ مدل آن تولید شده و در جهان بسیار نوع کمیابی است. از فرمول Red bull racing جهت طراحی سیستم فرمان آن استفاده شده است. و یکی از سریعترین ماشین های مسابقات به شمار می رود.

سیستم انتقال قدرت آن ۱۱۶۰ نیرو تولید می کند و ۱۰۰ کیلومتر در ۲/۵ ثانیه سرعت دارد. این خودرو ۴۰۰ کیلومتر در ساعت سرعت دارد که باعث می شود در اواسط لیست قرار گیرد.

۱۰٫ ماشین Tesla Roadster

ماشین Tesla Roadster یکی از سریع ترین خودرو های دنیا محسوب می شود.

ماشین Tesla Roadster یکی از سریع ترین خودرو های برقی دنیا محسوب می شود. این خودروی ۴ سرنشینه الکتریکی از شرکت تسلا می باشد که ۱۰۰ کیلومتر در ۱/۹ ثانیه سرعت دارد. این ویژگی باعث شده یکی از سریع ترین خودروهای الکتریکی باشد.

این خودرو جایگزین سال ۲۰۰۸ بوده و در آپدیت خود سقف شیشه ای را اضافه کرده که قابل برداشتن است.۳ موتور الکتریکی آن اجازه می دهد تجربه بسیار قدرتمندی از رانندگی با آن داشته باشید و متوجه نشوید در خودرو نشسته اید.

باتری این خودرو در تکنولوژی تسلا بسیار پرکاربرد است و دو برابر قدرت کنونی خود کار می کند و تا ۱۰۰۰ کیلومتر احتیاجی به شارژ شدن ندارد. سرعت ماکزیمم آن ۴۰۰ کیلومتر در ساعت است.

۹) ماشین MClaren Speedtail

خودروی MClaren Speedtail سریع ترین ماشین دنیا

خودروی MClaren Speedtail پرسرعت ترین ماشین برقی دنیا

این خودرو چهارمین خودروی شرکت McLaren است که در فوریه سال ۲۰۲۰ ساخته شده و یکی از فوق العاده ترین ماشین های پرسرعت جهان است که خود را حین رانندگی شارژ می کند.

یکی از ویژگی های شگفت انگیز این خودرو این است که شیشه جلوی آن از کرومیوم ساخته شده و با زدن یک دکمه تاریک و تیره می شود از این رو در روزهای آفتابی احتیاجی به زدن عینک دودی نخواهید داشت.

این خودرو هیچ آیینه ای ندارد پس استفاده از دوربین ها برای نشان دادن نقاط کور ضروری است. بالاترین سرعت آن ۴۰۲ کیلومتر در ساعت است و باید برای رانندگی با آن،یک جاده صاف و خلوت را انتخاب کنید. این خودرو تا ۲۹۹ کیلومتر در ساعت را در ۱۲/۸ ثانیه می رود.

۸٫ ماشین Rimac concept two

ماشین Rimac concept two

ماشین Rimac concept two پر سرعت ترین ماشین برقی جهان

عکس پس زمینه ماشین برای کامپیوتر و لپ تاپ

یک خودرو با تکنولوژی روز که کاملا الکتریکی است که می تواند با تشخیص چهره ی شما باز شود و دستیار رانندگی حرفه ای نیز داشته باشید درهای آن زیبا طراحی شده و خاموش کننده آتش آن با یک بند چرمی به خودرو وصل شده است.

تنظیمات آن پیچیده و رانندگی با آن کمی دشوار است. حدودا ۶۴۷ کیلومتر تا شارژ دوباره باتری آن نیاز است و این مقدار حدودا برای دو دوره مسابقه کافی است.

با تولید ۱۵۰ عدد از آن و وضعیت ناموجود این خودرو، همچنان یکی از قدرتمندترین خودروها شناخته می شود. این خودرو ۱۰۰ کیلومتر را در هر ساعت در ۱/۸۵ ثانیه طی می کند که باعث می شود به طور ماکزیمم در هر ساعت ۴۱۵ کیلومتر حرکت کند.

۷٫ ماشین Bugatti Lavoiture Noire

خودروی Bugatti Lavoiture Noire

ماشین Bugatti Lavoiture Noire یکی از سریع ترین ماشین های برقی دنیا

این کمپانی یک نام ساده و طراحی عالی برای این خودرو انتخاب کرده است.سرعت و قدرت آن با مهندسی دقیق و جزئی ساخته شده است. بدنه کربنی آن با موتور توربو از دیگر ویژگی های آن است. در ۲/۴ ثانیه تا ۱۰۰ کیلومتر در هر ساعت می رود و به طور ماکزیمم تا ۴۲۰ کیلومتر در هر ساعت را طی می کند. lavoiture یکی از گرانترین خودروها ست که تا به حال به فروش رفته است.

بوگاتی La Voiture Noire گران ترین خودروی جهان را بیشتر بشناسید

۶٫ ماشین Koeingsegg Agera RS

ماشین Koeingsegg Agera RS

دلیل نامگذار این خودرو ابزار به کار رفته در آن می باشد، چون خصوصیات آن با بهترین تکنولوژی ها همراه بوده و از بدنه چرم ساخته شده است. این ماشین الکترونیکی، در پیچ جاده به زیبایی می چرخد و کوچک ترین خمیدگی پیدا نمی کند.

فقط ۲۵ عدد از آن فروخته شده و هر کدام توسط صاحبان خود سفارش داده شده است. هر کدام از اجزای RS در بهترین کیفیت خود ساخته شده اند. در سال ۲۰۱۷ ماشین Agera RS پرسرعت ترین خودروی برقی جهان بود اما در ۲۰۱۸ این رتبه را به Jesko داد. اما بعد از آن، از دو نوع این خودرو (Agera FE Thor و Agera FE Vader) رونمایی کرد.

این ماشین برقی تا ۱۰۰ کیلومتر در هر ساعت را در عرض سه ثانیه پر می کند و بالاترین سرعت آن ۴۵۷ کیلومتر در هر ساعت است.

۵٫ ماشین SSC Tuatara

ماشین SSC Tuatara

یکی از پر سرعت ترین ماشین های برقی ماشین SSC Tuatara می باشد

امسال شرکت SSC محصولات خود را ارائه داد و با توجه به الهام گرفتن طراح از خودروی فراری،این مدل ماشین بسیار زیبا بوده و در تکنولوژی بسیار به روز است. نام این خودرو از یک خزنده گرفته شده است.

اتاق لاکچری اش که با ساختار فیبر کربن مطابق با صنعت هواپیما طراحی شده بسیار زیبا می باشد. این خودرو رقیب های خود را در یک یا دو مایلی خود شکست می دهد و بالاترین سرعت آن ۴۸۲ کیلومتر در هر ساعت است و باعث می شود رتبه آن بالاتر از Agera باشد.

به جای آینه ها در این خودرو، سیستم دوربین به کار رفته و رانندگی با آن در جاده های معمولی قانونی نیست و فقط ۱۰۰ عدد از آن تولید شده است. سرعت آن از ۱۰۰ کیلومتر در هر ساعت در فاصله زمانی ۲/۵ ثانیه تغییر می کند.

۴٫ ماشین Hennessey Venom F5

ماشین Hennessey Venom F5

این خودروی بسیار جدید با ویژگی های عالی یکی از سریع ترین ماشین های برقی دنیا است. F5 به سریع ترین نوع گردباد بر می گردد. موتور توربوی دو طرفه آن باعث شده ۱/۸۱۷ نیوتون قدرت داشته باشد و بتواند تا ۴۸۴ کیلومتر را در هر ساعت برود.

این خودرو تا ۳۰۰ کیلومتر را در هر ساعت به ازای ۱۰ ثانیه طی می کند. انتقال دستی یا اتوماتیک آن تنوع زیادی برای مشتریان فراهم کرده است.بدنه این خودرو از جنس فیبر و کربن همچون صنعت هواپیمایی است.

۳٫ ماشین Bugatti Chironsuper sport 300

ماشین Bugatti Chironsuper sport 300

یکی از سریع ترین خودرو های برقی دنیا Bugatti Chironsuper sport 300 می باشد. این خودرو موتور بسیار جدید و قدرتمندی دارد و زیبایی آن قابل وصف نیست. اما سرعت آن از مدل های قبلی بسیار بیشتر است و طراحی بیرونی آن یادآور خودروهای بوگاتی قبلی است.

به علت دوام بالای این خودرو، بدنه آن از فیبر و کربن ساخته شده و به علت سرعت بالا و درخشش خود پسوند Thor را گرفته است. این خودرو ۱۰۰ کیلومتر در هر ساعت را در فاصله زمانی بسیار کوتاهی (۲/۴ ثانیه) پر می کند و بعد از گرفتن تست از آن در سال ۲۰۱۹،به سرعت ۴۹۰/۴۸ کیلومتر در ساعت تحت شرایط کنترل شده رسید.

۲٫ ماشین Koenigsegg Jesko Absolut

ماشین Koenigsegg Jesko Absolut

ماشین Koenigsegg Jesko Absolut یکی از سریع ترین خودرو های برقی در دنیا می باشد. موسس آن Jeskovon koenigsegg فردی سوئدی است و نام خودرو را از روی اسم خود برداشته. موتور بروز این خودرو آن را به این رتبه رسانده و رکورد های سرعت قبلی را کاملا شکسته است.

داخل کابین خودرو بسیار متفاوت می باشد و راننده بیشتر نسبت به سیستم کنترل آب و هوای داخل ماشین  لذت می برد. صفحه نمایش ۹ اینچی آن به همراه صفحه LCD در فرمان خودرو اطلاعات حیاتی در اختیار ما میگذارد این خصوصیات قدرت زیادی به خودرو می دهند.

Koenigsegg حدود ۵۳۱ کیلومتر را در هر ساعت طی می کند. در حین داشتن سرعت بالا، برای استفاده در خیابان ها کاملا قانونی است.

۱٫ ماشین Devel Sixteen

ماشین Devel Sixteen

این خودرو رکورد دیگر ماشین های پر سرعت برقی را شکسته است. در حالی که دیگران امید دارند یک خودرو بتواند ۴۸۲ کیلومتر در هر ساعت را طی کند؛ این خودرو توانسته ۵۶۰ کیلومتر را در هر ساعت بپیماید. طرفداران این ماشین این اعداد را باور نمی کنند ولی طبق منابع اخیر مشخصات آن در اواخر دهه ۲۰۱۹ مشخص شده است.

این خودرو برقی قدرت بسیار بالایی دارد و پتانسیل آن حدود ۵۶۰ کیلومتر در ساعت است. اگر این موارد درست باشند؛ در سال های آینده شاهد حضور این خودرو در لیست پرسرعت ترین ها ماشین های برقی خواهیم بود.

۱۰ تا از فناوری های جدید خودرو که در آینده به آن خواهیم رسید

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو