سمپاشی و ریشه کنی حشرات با استفاده از سموم ارگانیک

سمپاشی و ریشه کنی حشرات با استفاده از سموم ارگانیک


منبع: بیتوته

124

1399/6/27

15:10


سمپاشی و ریشه کنی حشرات با استفاده از سموم ارگانیک



سمپاشی,از بین بردن حشرات,سمپاشی منازل

سمپاشی منازل

 

سمپاشی

جهت از بین بردن حشرات خانگی بهتر است قبل از هراقدامی با کارشناسان حشره شناسی پزشکی وسم شناسی مشورت کنید. زیرا برای هرحشره ای باید از ترکیب سم ونوع سمپاشی مخصوص همان حشره استفاده کرد.

 

هنگام مواجهه با هرنوع حشره ای از سمپاشی خودسرانه بپرهیزید زیرا خطرات ومضرات سمپاشی خودسرانه کمتر از خوددرمانی نیست.

 

همانطوریکه برای درمان بیماری به پزشک متخصص مراجعه می کنید لازم است جهت سمپاشی منازل خود به شرکتهای دارای مجوزسمپاشی مراجعه کنید و مشاوره تخصصی دریافت کنید.

 

سمپاشی,از بین بردن حشرات,بازدید وکارشناسی ساس

بازدید وکارشناسی ساس

 

سمپاشی وریشه کنی حشرات با استفاده از سموم ارگانیک ،بی خطر، بدون نیازبه جابجایی وسایل منزل یا محل کار، بدون نیازبه شستشو و بدون نیاز به تعطیلی محل کار و ترک منزل انجام میشود.

این شرکت دارای گواهی نامه های استاندارد بین المللی  iso9001 iso14000 و ohsas18001 میباشد

 

یکی از حشراتی که از بین بردن آن بسیار مشکل شده و مردم را دچار دردسرکرده حشره ساس می باشد.

 

ساس یک انگل خارجی خونخوار می باشد که علاوه برانسان ازسایر پرندگان و پستانداران خونگرم تغذیه می کند. این حشره مزاحم از راههای مختلف وارد منزل می شود که بطورخلاصه بیان می کنیم.

 

مسافرت رفتن یکی از راهای مهم انتقال ساس به منزل می باشد.

 

راه دیگر ورود ساس به منزل خرید و سایل منزل از سمساری ها می باشد و راه سوم حضور در خوابگاهها و سربازخانه ها ست و اخیرا شاهد انتقال ساس از ماشینهای مخصوص اسباب کشی هستیم که ساس را به وسایل منزل انتقال می دهند.

 

ازآنجا که ساس ها در درز و شکاف وسایل خواب وکمد و فرش وکاغذ دیواری و تختخواب پنهان می شوند و بطور روزانه تخم ریز ی می کنند یعنی یک ساس ماده درطول عمر خود فقط کافیه یکبار لقاح داشته باشه و همیشه بارور میشه وروزانه بین 3 الی 5 تخم می گذارد.

 

تولید مثل زیاد ساس و جنس سخت پوسته تخم ساس ریشه کنی ساس را مشکل می سازد وحتما لازم است ازیک متخصص کمک بگیرید.

 

سمپاشی,از بین بردن حشرات,سمپاشی ساس

سمپاشی ساس

 

یکی از معتبرترین شرکتهای سمپاشی دارای مجوز درایران شرکت سمپاشی تضمینی آریا می باشد این شرکت با 30  سال تجربه مفید همراه متخصصین مجرب دانشگاه علوم پزشکی تهران وشیراز درزمینه سمپاشی منازل فعال بوده همراه مشاوره رایگان با ارائه ضمانت نامه کتبی معتبر همواره درکنارشماست.

 

این شرکت دارای مجوز خدمات سمپاشی درشیراز، سمپاشی در تهران و سمپاشی دربوشهر می باشد.

 

این شرکت سمپاشی ساس را با استفاده ازسموم ارگانیک بی خطر برای انسان بدون نیاز به شستشوی وسایل منزل همراه باضمانت نامه کتبی انجام می دهد.

 

دقت فرمایید  برای ازبین بردن حشراتی مثل سوسک ریز وموریانه درمنزل نیاز نیست سم استفاده کنیم چون سوسک ریز و موریانه نسبت به سموم مقاوم شده اند سمپاشی علیه این حشرات اوضاع را بدتر خواهدکرد.

 

سمپاشی,از بین بردن حشرات,سمپاشی سوسک ریز

سمپاشی سوسک ریز با سم ارگانیک بدون بو بدون سمیت وبدون نیازبه جابجایی وسایل منزل و رستوران

 

یکی از بهترین روشهای سمپاشی موریانه و سمپاشی سوسک ریز استفاده از طعمه های جذاب و فاقد سموم شیمیایی می باشد دراین نوع طعمه ها جهت جذب حشره از فرمونهای جنسی غذای موردعلاقه این حشرات استفاده شده که حشره را بشدت جذب کرده وبا اختلال درتکمیل مراحل رشد حشره این آفات را ازبین خواهد برد.

 

سمپاشی وریشه کنی حشرات با استفاده ازسموم ارگانیک ،بی خطر، بدون نیازبه جابجایی وسایل منزل یا محل کار، بدون نیازبه شستشو و بدون نیاز به تعطیلی محل کار و ترک منزل انجام میشود.

این شرکت دارای گواهی نامه های استاندارد بین المللی  iso9001 iso14000 و ohsas18001 میباشد

 http://bia2safa.net/goto/web/url/1832915

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو