چهره‌های بازیگری روایتگر «علمدار» شدند

منبع: برترین ها

54

1399/6/27

15:12


پرویز پرستویی، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی فر به عنوان روایتگران موسیقی نمایش «علمدار» حضور پیدا می کنند.

خبرگزاری مهر: پرویز پرستویی، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی فر به عنوان روایتگران موسیقی نمایش «علمدار» حضور پیدا می کنند.

 داریوش ارجمند آغازگر اجرای موسیقی نمایش «علمدار» به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی است؛ اجرایی که علاوه بر رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی به دلیل تهیه و نصب شیلد های محافظ در گروه نوازندگان ارکستر از اول مهر در تالار وحدت روی صحنه می رود.

چهره‌های بازیگری روایتگر «علمدار» شدند

پرویز پرستویی، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی فر دیگر روایتگران «علمدار» هستند.

پروژه «علمدار» نوشته محمد رضا کوهستانی است که با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و خوانندگی پوریا اخواص به رهبری بردیا کیارس و آهنگسازی پوریا خادم و طراحی حرکت علی براتی با اهداف خیرخواهانه با تماشاگران محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت آنلاین با روایت افتخاری هنرمندان از ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می شود و کلیه درآمدهای آن از طریق موسسه خیریه «خادمین علی ابن ابیطالب (ع)» صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه مناطق محروم روستایی و محلات کم بضاعت شهری در استان سیستان و بلوچستان می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو