سال تحصیلی امسال با اینترنت بین الملل خانگی ADSL پیشگامان

منبع: برترین ها

121

1399/6/27

15:17


شرکت پیشگامان با ارائه یک سرویس با حجم ۹۰ گیگ بین الملل (معادل ۲۷۰ گیگ داخلی) برای مدت زمان نه ماه تحصیلی و با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی از قیمت اولیه سرویس و با مبلغ فقط ۹۰ هزارتومان (ماهانه ۱۰ هزار تومان) به شما در تهیه یک اینترنت با حداکثر سرعت، بالاترین ترافیک و گذراندن هر چه راحتتر این روز‌ها کمک خواهد کرد.

داشتن اینترنت پرسرعت و خواندن درس از راه دور، راه حل این روز‌های کرونایی دانش آموزان و دانشجویان برای در امان ماندن از کرونا!

شاید تا همین چند وقت پیش بیشتر دانش آموزان و دانشجویان فکرش رو هم نمیکردن که روزی اتفاقی پیش بیاد که دیگه مجبور نباشند برای رفتن به سر کلاس ساعت ۸ صبح، از ۱ تا ۲ ساعت قبل بیدار شده و آماده رفتن به کلاس شوند! در سال تحصیلی جدید با شیوع بیماری کرونا، اکثر مدارس و دانشگاه‌ها کلاس‌های درس خودشون رو به حالت مجازی و برخط (آنلاین) برگزار می‌کنند که باعث تغییر سبک درس و دانشگاهی در کشورمون ایران شده است.

البته با تغییر این سبک از درس خواندن و زمان زیاد کلاس‌های آنلاین، برای نوشتن مطالب مهم از صحبت‌های استاد و همچنین عقب نیوفتادن از مباحث درسی خودتون، شما نیاز دارید که یک اینترنت با حجم و سرعت بالا و بدون قطعی داشته باشید.

سال تحصیلی امسال با اینترنت بین الملل خانگی ADSL پیشگامان

شرکت پیشگامان در راستای مسئولیت اجتماعی خود در کمک به حل بحران حاضر کشور و با در نظر گرفتن اهمیت بحث آموزش و نیاز دانش آموزان و دانشجویان عزیز که قطعا سرمایه‌های اصلی کشورمان می‌باشند با ارائه یک سرویس با حجم ۹۰ گیگ بین الملل (معادل ۲۷۰ گیگ داخلی) برای مدت زمان نه ماه تحصیلی و با تخفیف ویژه ۵۰ درصدی از قیمت اولیه سرویس و با مبلغ فقط ۹۰ هزارتومان (ماهانه ۱۰ هزار تومان) به شما در تهیه یک اینترنت با حداکثر سرعت، بالاترین ترافیک و گذراندن هر چه راحتتر این روز‌ها کمک خواهد کرد.

برای خرید آنلاین می‌توانید اینجا کلیک کرده و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۹۰۰۰۰ در ارتباط باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو