ترندهای جدید آرایش چشم در سال 2020 + عکس

ترندهای جدید آرایش چشم در سال 2020 + عکس


منبع: زیبامون

447

1399/6/27

15:27


در این بخش از زیبامون 5 نمونه از ترندهای جدید آرایش چشم در سال 2020 رو ببینید و ایده بگیرید!

ترندهای جدید آرایش چشم در سال 2020 + عکس

اگر در سال 2020 فقط یک چیز مهم وجود داشته باشه که همه افراد با اون موافق باشند، مراقبت از خود هست و این موضوع به یک ضرورت مطلق برای تمام افراد تبدیل شده است! در کنار تمام مراقبتهایی که از سلامتی بدن دارید باید یک مراقبت عاشقانه و لطیف هم از خودتون به عمل بیارید تا احساس خیلی بهتری داشته باشید.

برای این مراقبت عاشقانه و لطیف بهتره که یک موسیقی خوب و عالی پیدا کنید، کیف آرایشتون رو بیارید و یک آرایش جدید و مطابق با ترند سال 2020 رو امتحان کنید!

ما در این بخش از زیبامون دات کام، 5 مدل آرایش چشم جذاب که در پاییز 2020، ترند شده‌اند رو بهتون معرفی کردیم و بهتون کمک میکنیم تا بتونید دقیقا چنین آرایشی رو بر روی چهره خودتون اجرا کنید.

الهام گرفتن از مدلهای جدید و ترند آرایش چشم 2020 و ایجاد آمادگی برای امتحان کردن چیزهای جدید، احساس فوق العاده‌ای رو در شما ایجاد میکنه و برای چند لحظه تا چند ساعت هم که شده، میتونه تمام دغدغه‌های فکری رو از شما دور کنه!

آماده‌اید که با ترندهای جدید آرایش چشم در پاییز 2020 آشنا بشید! ادامه مطلب رو حتما ببینید!

 

ترند آرایش چشم 2020، مژه‌های رنگارنگ

استفاده از چند لایه ریمل رنگی بر روی مژه‌ها ساده‌ترین کاری هست که میتونه چهره رنگ پریده رو فورا سرحال و شاداب کنه و جلوه متفاوت و خاصی رو برای صورت به وجود بیاره. مژه‌های رنگی در عین حال که فوق العاده ظریف و دوست داشتنی هستند با این وجود بعد از امتحان کردن آن احساس خواهید کرد که یک کار خارق العاده و متفاوت انجام دادید!

برای دستیابی به مژه‌های رنگی راه و روش‌های مختلفی وجود داره:

  • اولین کاری که میتونید انجام بدید این هست که ریمل رنگی و باکیفیت تهیه کنید و بعد از اینکه مژه‌هاتون رو کاملا تمیز و آماده کردید، این ریمل رنگی و جذاب رو بر روی مژه بزنید و از رنگ متفاوتی که برای چشم‌هاتون ایجاد میکنه لذت ببرید.

 

  • دومین روش استفاده از مژه مصنوعی رنگی هست. خوشبختانه این روزها میتونید مژه مصنوعی با طیف رنگی بسیار زیادی رو در فروشگاه‌های لوازم آرایشی پیدا کنید و مطابق با سلیقه و نظر خودتون، بهترین رنگ مژه مصنوعی رو انتخاب کرده و برای ایجاد یک تفاوت آشکار در چهره و آرایش خود مورد استفاده قرار بدید. علاوه بر این شما میتونید مژه مصنوعی ساده و معمولی رو با کرم پودر یا کانسیلر پوشش بدید و سپس تمام سطح مژه مصنوعی رو با سایه چشم به رنگ دلخواه که دارای پیگمنت باکیفیت و قوی هست، پوشش بدید و در نهایت یک مژه مصنوعی رنگی داشته باشید و به روش همیشگی مورد استفاده قرار بدید.

 

  • روش سوم برای داشتن مژه‌های رنگارنگ، استفاده از اکستنشن مژه رنگی هست. اگر جز افرادی باشید که همیشه از اکستنشن مژه استفاده میکنن میتونید این بار در لابه‌لای مژه‌های مشکی، چند مژه رنگی اضافه کنید و یا یک ردیف مژه رنگی رو اکستنشن کنید و از جذابیت فوق العاده‌ای که برای چشم‌ها و مژه‌هاتون به وجود میاد، حیرت زده بشید.

 

مژه های رنگارنگ

 

حتما بخوانید: اشتباهات آرایشی که چشم ها را کوچکتر می کنند!

 

ترند آرایش چشم 2020، خط چشم نئونی

این ترند آرایشی هم چیزی شبیه به استفاده از ریمل و مژه رنگی هست با این تفاوت که از خط چشم نئونی مثل رنگهای سبز فسفری، لیمویی، صورتی، نارنجی، زرد، آبی، بنفش و غیره برای کشیدن خط چشم استفاده میشه. استفاده از یک خط چشم بولد و رنگی، یک روش عالی برای اضافه کردن رنگ به چهره، بدون تلاش زیاد هست!

شما میتونید این خط چشم رو هم به صورت ساده و همیشگی بکشید و هم از خطوط پراکنده و شناور که در سال 2020 ترند شده‌اند استفاده کنید و سبک آرایش چشم جدیدی رو داشته باشید.

بهترین روش برای کشیدن این خط چشم، استفاده از براش خط چشم نازک و ظریف هست تا بتونید دنباله خط چشم رو خیلی با دقت و ظریف بکشید. علاوه بر این استفاده از مداد چشم رنگی هم میتونه گزینه مناسبی برای ایجاد خط چشم رنگی و آرایش چشم مطابق با ترند سال 2020 باشه.

 

خط چشم نئونی

 

حتما بخوانید: چگونه با آرایش چشمان ریز را درشت تر نشان دهیم؟

 

ترند آرایش چشم 2020، سرخ شدن رنگ پلک (چیزی شبیه به رژگونه برای پلک)

این ترند آرایش چشم، ظاهری نرم و عاشقانه داره و اگر به خوبی تنظیم بشه، میتونه هر رنگ پوستی رو فوق العاده جذاب کنه! برای داشتن این مدل از آرایش چشم جدید، باید سایه چشمی که دارای رنگی شبیه به رژگونه صورتی - قرمز هست رو انتخاب کنید و یا مستقیما به سراغ رژگونه بروید!

با استفاده از براش مخصوص سایه چشم، رژگونه رو بر روی پلک بزنید و تا استخوان ابرو، سایه زدن رو ادامه بدید. این روش، سایه ملایم و لطیفی برای پلکها ایجاد میکنه و ظاهری زنانه و ظریف برای چهره به وجود میاره. شما میتونید برای جذابیت بیشتر از رنگهای پرجنب و جوش و خیره کننده هم استفاده کنید تا زیبایی بیشتری براتون ایجاد بشه. نکته‌ای که وجود داره این هست که رنگ رو به خوبی روی پلک ترکیب کنید و از رنگهای گرم و ملایم استفاده نمایید.

 

آرایش چشم سرخ شده

 

حتما بخوانید: آرایش چشم روباهی (fox eye)، ترند آرایشی 2020

 

ترند آرایش چشم 2020، پلک براق

اگرچه دو ترند آرایش چشمی که در بالا معرفی شد، با رنگ بازی میکردند، اما این ترند جدید، کمی متفاوت هست! پلک‌های براق، احساس تازه و شاداب بودن برای چهره به وجود میارن و با روشن و براق کردن یک قسمت از چهره، باعث میشه تا آرایش شما به یک قطعه هنری در تمام طول روز تبدیل بشه.

برای داشتن آرایش چشم با پلک براق یه یک سایه چشم رنگی و براق یا سایه چشم شفاف نیاز دارید. سایه چشم رنگی و براق رو با اپلیکاتور مخصوصی که داره بر روی پلک بزنید و تمام قسمتهای پلک تا نزدیک چین خوردگی چشم رو پوشش بدید. 

اگر سایه چشم براق نداشتید، میتونید مقداری سایه چشم شفاف که شبیه به برق لب هست رو بر روی سایه مات و معمولی خود بزنید تا حالت براق رو برای پلک به وجود بیاره. اگر استفاده از اپلیکاتور و براش براتون سخت هست میتونید از انگشت استفاده کنید.

اگر این براقیت رو بر روی سایه چشم دودی - اسموکی ایجاد کنید، جلوه و جذابیت متفاوتی برای آرایش چشم و و چهره شما ایجاد خواهد شد.

 

سایه چشم براق

 

حتما بخوانید: انواع سایه ی چشم و نکات لازم قبل از سایه زدن + آموزش

 

ترند آرایش چشم 2020، استفاده از دو رنگ در آرایش چشمها

اگر مشتاق هستید که یک ظاهر جسورانه و جذاب رو امتحان کنید، این آرایش چشم که از دو رنگ استفاده شده رو امتحان کنید و مطمئن باشید که تمام توجهات رو به سمت خودتون جلب خواهید کرد.

برای ایجاد این ارایش چشم جذاب، ابتدا باید یک سایه چشم براق انتخاب کنید و تمام سطح پلک تا روی چین خوردگی پلک رو سایه بزنید و بعد ریمل رنگی رو بردارید، روی مژه‌ها چند لایه ریمل رنگی بزنید تا مژه‌هایی کاملا رنگی داشته باشید. اگر میخواهید آرایش چشم شما جسورانه‌تر و خاص تر باشه، میتونید از خط چشم رنگی و متفاوت با رنگ ریمل، برای واتر لاین یا خط داخلی چشم هم استفاده کنید.

 

آرایش چشم با دو رنگ

 

این آرایش چشم‌ها هر کدوم زیبایی و جذابیت مخصوص به خودشون رو داشتند، آرایش چشم مورد علاقه شما کدوم مدل بود؟ برامون کامنت کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو