سلفی سارا منجزی پور کنار استخری در شمال تهران

سلفی سارا منجزی پور کنار استخری در شمال تهران


منبع: پرشین وی

110

1399/6/27

15:34


در این ویدئو سلفی سارا منجزی پور را در استخری در شمال تهران می بینید

سلفی سارا منجزی پور کنار استخری در شمال تهران

سارا منجزی پور بازیگر جوان و با اخلاق سینما و تلویزیون ایران است. این بازیگر خوش چهره در سال ۹۰ با فیلم خنده در باران وارد سینما شد و بعد از آن در فیلم های دیگری نیز ایفای نقش کرد. امروز در پرشین وی می خواهیم سلفی سارا منجزی پور را کنار استخری در شمال تهران برای شما قرار دهیم.

سلفی سارا منجزی پور کنار استخر

سارا منجزی پور با انتشار ویدئوی زیر نوشت:

آخرین ایستگاه شب

آرام باش
آنجا که دیگر راهی نیست
خدا راه می‌گشاید …

ویدئویی از سارا منجزی در کنار استخر

بد نیست درباره سارا منجزی پور بیشتر بدانید

سارا منجزی پور زاده مهر ۱۳۶۱ اهواز بازیگری ایرانی است. وی فارغ التحصیل رشته معماری است دو برادر دارد و تک دختر است. وی طراح لباس و مدل نیز هست . ابتدا مدل آرایشی بود و حالا با یک برند خارجی جواهرات بنام الیسا همکاری می کند. مسعود ده نمکی کارگردان مشهور اصولگرا باجاناق برادر سارا منجزی پور است، ولی او حاضر نیست بخاطر خط مشی فکری این کارگردان با او همکاری داشته باشد.

سلفی سارا منجزی پور

سارا منجزی پور بازیگر

به بهانه ویدئوی سلفی سارا منجزی پور درابره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم. مجرد است اما عاشق شده و دنبال عشق نیست. برای ازدواج به دنبال جفت روحی می گردد که به آرامش برسد.تیترهایی درباره همسر سارا منجزی پور کذب است. او مدتی در کنسرت های محمد علیزاده دیده می شد و همین حضور شایعه ارتباط این دو را در فضای مجازی منتشر کرد. سارا منجزی در مصاحبه ای اعلام کرد که تنها به عنوان طراح لباس با این خواننده همکاری می کند.

پدر سارا منجزی پور

پدر سارا منجزی پور

تی آر ایکس (تمرینات عضلانی)، تنیس و شنا از ورزش ای مورد علاقه اش
هستند.علاقه زیادی به سینمای هند دارد. فریبا نادری و هلیا امامی
از دوستان صمیمی اش هستند.

سلفی سارا منجزی پور

عکس سارا منجزی پور

سارا منجزی پور فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۹۰ با فیلم خنده در باران به کارگردانی داریوش فرهنگ آغاز کرد. یک دوره بازیگری و فن بیان را زیر نظر محمدرضا شریفی نیا بازیگر گذراند و از طریق او برای اولین بار به فیلم خنده در باران در سال ۸۹ دعوت شد.

بازیگر زن

بازیگر زن

اینستاگرام و تانما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو