پنج قابلیت کمترشناخته شده گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا

پنج قابلیت کمترشناخته شده گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا


منبع: فوت و فن

122

1399/6/27

15:36


پنج قابلیت کمترشناخته شده گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا

جدیدترین اعضای خانواده گلکسی یعنی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا مجهز به نوآوری‌هایی شده‌اند که می‎تواند استفاده شما از هر روزتان را به حداکثر برساند. از بهره‎وری در استفاده از قدرت گوشی تا ارائه برترین قابلیت‌ها در حوزه سرگرمی، گلکسی نوت ۲۰ برای هر کسی یک قابلیت مناسب دارد.

هرچند درباره قابلیت‌هایی مانند نمایشگر عالی، هماهنگی ساده با خدمات مایکروسافت و قلم بروزرسانی شده S Pen بارها صحبت شده است اما هنوز قابلیت‌های بسیاری در قدرتمندترین اعضای خانواده نوت سامسونگ وجود دارد که کمتر از آنها گفته شده است.

در ادامه نگاهی به چند مورد از همین قابلیت‌های کمتر شناخته شده داریم که می‎تواند تجربه شما از گلکسی نوت ۲۰ را تا حد زیادی ارتقا دهد.

ثبت کامل هر لحظه با Single Take

دوربین گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا دارای یک قابلیت بهینه شده Single Take است. این قابلیت با استفاده از هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد تا ۱۴ نوع عکس و فیلم را بصورت همزمان و در عرض ۱۵ ثانیه ثبت کنید. برای استفاده از این قابلیت اپلیکیشن دوربین دستگاه را باز کرده و روی حالت Single Take از منوی گزینه‌ها ضربه بزنید. با استفاده از تایمر بالای منوی دوربین، زمان مورد نظر خود را با تکان دادن میله زمان سنج، تنظیم کنید. سپس روی دکمه شاتر ضربه زده و با چرخاندن دوربین به اطراف، گوشی بهترین کلیپ ممکن را برای شما ذخیره خواهد کرد. بعد از پایان، روی صفحه پیش نمایش ضربه بزنید تا بهترین نتایج ممکن از تصاویر ذخیره شده را مشاهده کنید.

Single Take

حضور خود را در پرتره‌ها برجسته کنید

قابلیت بهینه شده Single Take در سری گلکسی نوت ۲۰ صرفا زمان تصویربرداری شما را بهتر نمی‌کند بلکه به شما امکان می‌دهد تا کارهای بیشتری با آنها انجام دهید. حالت پرتره با امکان انتخاب رنگ خاص به Single Take اضافه شده تا شما بتوانید پرتره‌هایی مانند استودیوهای عکسبرداری از خودتان گرفته و رنگ پس زمینه را تغییر داده و حضور خودتان را برجسته‌تر کنید.

اشتراک گذاری WiFi

همه ما مشکلات دادن رمز WiFi خانه را به همه مهمانان تجربه کرده‌ایم. حالا گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ این مشکل را حل کرده‌اند، شما می‌توانید اطلاعات دسترسی به شبکه WiFi را از دستگاه‌های نزدیک خود و افرادی که در لیست تماس‌هایتان هستند درخواست کنید. به این ترتیب آنها می‎توانند رمزعبور را با شما به اشتراک گذاشته و کار لاگین در شبکه‌های جدید WiFi را برای شما ساده‌تر کنند.

یافتن باکیفیت‌ترین اتصال WiFi

در صورت اتصال به شبکه‌های وای فای عمومی، گوشی‌های سری گلکسی نوت ۲۰ یافتن سریع‌ترین و پایدارترین سیگنال را برای شما ساده می‌کنند. این گوشی‌ها در زمان جستجو برای اتصال WiFi، اطلاعات شرایط لاگین و کیفیت اتصال را هم زیر اسم شبکه به شما نمایش می‌دهد تا شما بتوانید پایدارترین و امن‌ترین اتصال را در هر زمانی پیدا کنید.

اشتراک گذاری موسیقی موردعلاقه با دوستان

هیچ‌چیزی مانند یک موسیقی مشترک دو دوست را به هم نزدیک نمی‌کند. سری گلکسی نوت ۲۰ با بروزرسانی Music Share اشتراک‌گذاری جدیدترین آهنگ‌هایتان را ساده‌تر کرده است. این قابلیت که پیش از این تنها امکان اجرای موسیقی روی دستگاه‌های متصل به گوشی دوست‌تان را می‌داد، اکنون و روی گلکسی نوت ۲۰ به شما امکان می‌دهد روی هدفون های گلکسی بادز خودتان، همان موسیقی را بشنوید که روی گوشی دوست‌تان در حال اجراست. تنها کافی است Music Share را روشن کرده، هدفون گلکسی بادز دوست‌تان را انتخاب کنید تا هردو هدفون بادز یک موسیقی را اجرا کنند.

کنترل ویدیو با بیکسبی

گوشی های سری گلکسی نوت ۲۰ کنترل بیشتر روی تجربه تماشای ویدیو را از طریق کنترل‌های صوتی بیکسبی در اختیار شما می‌گذارند. زمانی که در حال استریم برنامه موردعلاقه‌تان روی گوشی هستید، می توانید خیلی ساده و صرفا با گفتن “Play This show on TV” به بیکسبی، تصویر را به تلویزیون منتقل کنید. همچنین با گفتن “Play this show on mobile again” خیلی راحت تصویر را دوباره به گوشی منتقل کنید.

اگر یک صحنه را از دست داده‌اید یا می خواهید یک بخش را جلو ببرید، خیلی ساده می‌توانید این کارها را با کنترل‌های صوتی انجام دهید. با استفاده از کنترل صوتی همچنین می‌توانید به سادگی به دنبال برنامه مورد علاقه‌تان برای تماشا بگردید، فقط کافی است اسم برنامه را به بیکسبی بگویید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو