میز ناهارخوری بیضی شکل در انواع مدل های جدید و لاکچری

میز ناهارخوری بیضی شکل در انواع مدل های جدید و لاکچری


منبع: دکوراسیون

290

1399/6/27

15:41


مدل میز ناهارخوری بیضی

میز غذاخوری امروزه جزء وسایل ضروری در دکوراسیون داخلی منزل به شمار می رود از این رو این طرح میزها در انواع مدل های مختلف موجود می باشند. در ادامه تصاویری از انواع مدل های میز ناهارخوری بیضی شکل را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل های میز ناهارخوری بیضی شیک و جدید

میز غذاخوری بیضی شکل طراحی شبیه به میز غذاخوری دایره ای شکل دارد با این تفاوت که این طرح میزها وقتی در محیط منزل قرار می گیرند باعث صرفه جویی در فضا می شوند و علاوه بر این شما می توانید این مدل میز غذاخوری را در فضاهای باریک و طویل نیز قرار دهید.

میز ناهارخوری جدید

طرح های میز غذاخوری بیضی شکل

میز غذاخوری بیضی شکل در انواع طرح های میز غذاخوری ۲ نفره و میز غذاخوری ۴ نفره و ۶ نفره و … موجود است و شما می توانید با توجه به متراژ مکانی که قرار است میز را در آنجا قرار دهید ابعاد و اندازه میز را انتخاب نمایید.

برای ساخت میز غذاخوری بیضی شکل از متریال های مختلف نظیر چوب و فلز و شیشه و ام دی اف استفاده می شود همچنین در طراحی برخی از میزها نیز ترکیب دو متریال به چشم می خورد که این مدل ها نیز زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند.

اجرای دکوراسیون داخلی

اگر شما تمایل دارید فضای اتاق غذاخوری یا آشپزخانه منزل تان گرم و صمیمی به نظر برسد میز نهارخوری چوبی یا ام دی اف می تواند برایتان انتخابی مناسب و ایده آل به شمار رود همچنین می توانید میز غذاخوری بیضی شکل با جنس شیشه ای و فلزی نسبت به دو مدل قبل ارزان تر هستند و اگر شما تمایل دارید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید بهتر است این طرح میزها را انتخاب نمایید.

میز غذاخوری جدید

مدل میز غذاخوری بیضی شکل

میز غذاخوری شیک

میز غذاخوری شیک و بیضی

طرح میز غذاخوری بیضی

میز غذاخوری شیک

میز غذاخوری سفید

میز غذاخوری بیضی چوبی

میز ناهارخوری

میز شیک غذاخوری

علاوه بر اینکه میز غذاخوری بیضی شکل را می توانید در فضای آشپزخانه و اتاق غذاخوری یا قسمتی از اتاق نشیمن قرار دهید می توانید این میزها را در فضای بیرون از خانه نظیر پاسیو و آلاچیق و تراس و روف گاردن و … قرار دهید که در این صورت بهتر است مدلی را انتخاب نمایید که در ساخت آن از متریال های مقاوم استفاده شده است تا میز در برابر رطوبت و آب مقاوم باشد.

میز غذاخوری بیضی شکل در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد همچنین شما می توانید برای جذابیت بیشتر دکوراسیون داخلی منزل تان رنگ میز و صندلی را متضاد با یکدیگر انتخاب نمایید.

اگر تمایل دارید طراحی داخلی اتاق غذاخوری تان خاص و متفاوت تر به نظر برسد بهتر است به تزیین میز غذاخوری بیضی شکل بپردازید.

میز غذاخوری شیک

میز ناهارخوری چوبی

میز غذاخوری شیشه ای

میز شیک غذاخوری

میز ناهارخوری زیبا

طرح میز ناهارخوری

طرح میز غذاخوری

طرح میز غذاخوری جدید

میز غذاخوری شیک

در این مطلب با انواع مدل میز غذاخوری بیضی شکل آشنا شدید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید میز با طراحی بی نظیر و کاربردی را انتخاب نمایید و جذابیت دکوراسیون داخلی منزل تان را تکمیل نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو