برای زن باردار چی بخریم؟

منبع: نی نی بان

57

1399/6/27

16:46


در دوران بارداری خانم ها معمولادچار احساسات متنوع و متغیری می شوند. در این شرایط اعضای خانواده، دوستان و اطرافیان باید به آنها کمک کنند تا این شرایط برای آن ها آسان تر گردد.
زنان باردار با توجه به فهرست کارهای زیادی که باید قبل از تولد کودک انجام دهند، ذهنشان بسیار مشغول است. هنگامی که غرق این کار می شوند، انجام یک کار یا یک هدیه هوشمندانه از طرف همسرشان می تواند برای آن ها بسیار خوشحال کننده باشد. اگر می خواهید برای زنان باردار، یک هدیه زیبا برای بخرید، اما نمی دانید که چه چیزی بخرید، ما به شما کمک خواهیم کرد. 

بهترین هدایا برای خانم های باردار

بالش بارداری
زنان باردار اغلب در نحوه خوب خوابیدن دچار مشکل هستند، به خصوص وقتی برآمدگی شکم شان بزرگ تر می شود. بنابراین خرید بالش مخصوص زن باردار می تواند امکان راحت خوابیدن را برای آن ها فراهم کند و آن را بهبود ببخشد. این محصول می تواند در فهرست شما اولین وسیله باشد، زیرا بیش ترین کمک را در نحوه درست خوابیدن به مادر می کند و هم مادر و هم کودک را شاد نگه می دارد.
کرم برای رفع ترک پوستی (کرم استرچ مارک)
آیا تا به حال به هدیه دادن کرم ها یا روغن های پوستی فکر کرده اید؟ ترک های پوستی در دوران بارداری بسیار شایع هستند و حتی بعد از تولد کودک نیز باقی می مانند. شما می توانید با این کار به مادران کمک کنید تا این ترک های پوستی را بهبود ببخشند. کرم های تهیه شده برای زنان باردار حاوی پارابن، فتالات یا فرآورده های نفتی نیست.
کارت هدیه اسپا هانا
همه درمان های زیبایی را دوست دارند. و زنان باردار مطمئنا می توانند از آن استفاده بیش تری کنند! یک اسپا کارت برای صورت، مانیکور، یا پدیکور و سایر خدمات مورد نیاز را به او هدیه دهید. به دنبال بسته های هدیه اسپا در نزدیکی محل زندگی او باشید، و توجه داشته باشید باید مکان هایی را انتخاب کنید که از محصولات ارگانیک و طبیعی استفاده می کنند.
یک دفترچه خاطرات دوران بارداری
او ممکن است اکثر اوقات در مورد بارداری اش، کودک و نگهداری از کودک فکر کند. شما می توانید دفترچه خاطراتی را برای یادداشت کردن دوره های قبل از بارداری و ثبت خاطراتش خریداری کنید. این دفترچه خاطرات همچنین می تواند برای نوشتن فهرست کارهایی که لازم است انجام شود، نوشتن نام کودکان یا ثبت سوابق سلامتی و ناراحتی هایی که تجربه می کنند، به کار رود.
لباس های بارداری
لباس بارداری یا کارت هدیه خرید لباس بارداری یک هدیه مناسب در این دوره است. همچنین می توانید مادر باردار را به فروشگاه برده و به او اجازه دهید تا لباس هایی را انتخاب کند که باعث زیبایی و شیک شدن او می شود. یک لباس مناسب می تواند روحیه او را تقویت کرده و باعث احساس شادی او شود.
کلاس یا DVD های یوگا برای زنان باردار
اگر مادر بارداری در نزدیکی یک مرکز یوگا که کلاس های دوره بارداری ارائه می دهد، زندگی می کند، او را در این کلاس ثبت نام کنید و به او کمک کنید که چندین تکنیک آرامش بخش یاد بگیرد. یوگا در دوران بارداری مزایای بسیار زیادی دارد: این ورزش، عضلات مورد نیاز برای زایمان و وضع حمل را با یک دیگر هماهنگ می کند. اگر مرکز یوگا در نزدیکی محل زندگی او وجود ندارد، می توانید برای او یک DVD آموزش یوگا در دوران بارداری تهیه کنید، که بتواند آن را در خانه تماشا و تمرین کند.
دمپایی راحت
با افزایش وزن مادرها در دوران بارداری و ورم بیش تر، ممکن است که آن ها درد شدیدی را در پاهایشان احساس کنند. در طول این مدت، استفاده از کفش های پاشنه بلند و صندل های پاشنه دار، گزینه های مناسبی نیستند و باید یک جفت دمپایی راحت را جایگزین آن ها کرد. همچنین خرید کفش های دستبافت و نرم هم می تواند در هنگام زایمان در بیمارستان گزینه مناسبی باشد.
قاب عکس سونوگرافی
این یکی از بهترین هدایایی است که مادر می تواند آن را دوست داشته باشد. همچنین می تواند برای اعضای خانواده و دوستان باشد نشان دهنده این باشد که او چقدر مشتاق به دنیا آمدن فرزندش است. به راحتی می توانید قاب های مغناطیسی (آهن ربا دار) متناسب برای هر جنسیتی را خریداری کنید که به سادگی بر روی میز یا یخچال نصب می شود.
یک سبد هدیه پر از خوراکی های خوشمزه
از شریک زندگی خود بپرسید که چه چیزهایی هوس کرده است. اگر خلاق باشید، می توانید یک سبد هدیه خانگی تهیه کرده و آن را با غذاها و خوراکی های مورد علاقه همسرتان پر کنید. آن می تواند هر چیزی از جمله میوه ها، شکلات، کیک، میان وعده هایی مانند خیارشور، و حتی مکمل های بارداری مورد نیاز او باشد.
سبد هدیه بارداری
این سبد می تواند شامل وسایلی از جمله نمک حمام، روغن های مخصوص شکم، لوسین ها، و چای های ضد تهوع باشد، که استفاده از همه آن ها در دوران بارداری بی خطر است. اگر او این ها را دوست داشته باشد، می تواند مقدار بیش تر از چیزی که دوست دارد و حال او را بهتر می کند، سفارش دهید.
جوراب های ساق بلند دوره بارداری
به او چند جفت از جوراب های ساق بلند بارداری هدیه دهید که از درد و تورم پاها جلوگیری می کند. جوراب هایی را انتخاب کنید که بسیار نرم و راحت هستند، و مانع از افتادن و سر خوردن او می شوند. او همچنین می تواند آن ها را در هنگام زایمان و بعد از زایمان استفاده کند، به خصوص هنگامی که هوا (کف زمین) سرد است.
شکم بند بارداری
خرید یک شکم بند بارداری به عنوان یک تکیه گاه برای شکم بزرگ شده او در دوران بارداری عمل می کند. یک شکم بند زایمان، کاملا اطراف شکم او را می پوشاند و شکم و کمر او را تقویت می کند. شکم بند هایی را انتخاب کنید که از مصالح(پارچه های) توری مانند انعطاف پذیر ساخته شده و مخصوص دوران بارداری هستند، زیرا می توان با آن ها به راحتی نفس کشید و کاملا راحت هستند.
لباس بیمارستان
وقتی زمان زایمان او نزدیک شد، می توانید یک لباس راحتی برای بیمارستان به او هدیه دهید که با آن احساس راحتی کند. علاوه بر این، لباس هایی که در بیمارستان به آن ها داده می شود، راحت نیست. لباس های راحتی شیک و مناسبی برای هدیه دادن به صورت آنلاین و یا در مغازه ها به فروش می رسد.
صندلی های گهواره ای (تکان خور) یا چرخ دار
اگر قیمت این وسیله برای شما اهمیتی ندارد، می توانید یک صندلی گهواره ای راحت و نرم را برای او خریداری کنید. یک صندلی گلایدر همراه با جا پا برای او خریداری کنید که یک مکان راحت را برای نشستن او فراهم می کند.
پیراهن های خاص زایمان
ممکن است یک تی شرت مخصوص زمان زایمان، ماه تولد و یا با هر تم سرگرم کننده دیگری خریداری کنید. یک لباس که از جنس پنبه باشد و در هنگام شستن آب نمی رود را برای او تهیه کنید.
بالش های شیب دار برای خواب
بالش های شیب دار یک جایگزین بسیار کوچک تر و کم هزینه تر از بالش های مخصوص بارداری است. می توانید بالش شیب داری که برای تقویت نواحی خاص از بدن مثل کمر و برآمدگی شکم تهیه شده را خریداری کنید. این بالش ها وقتی که او بر روی صندلی می نشیند، هنگامی که به مبل تکیه می دهد و یا به زانوهایش استراحت می دهد، به او کمک خواهد کرد.
اگر به عنوان یک شوهر، می خواهید که زن باردار شما احساس خاص بودن و شادی کند، یکی از راه های آن انجام کارهاو یا دادن هدایایی است که روحیه او را بالا می برد. در ادامه فهرستی از این هدایا توصیه شده که هم زیبا و هم کاربردی هستند.
یک سفر تعطیلات عاشقانه قبل از به دنیا آمدن فرزندتان
اگر می خواهید به همسرتان یک هدیه به یاد ماندنی دهید که در تمام زندگی به خاطر داشته باشد، او را با یک «سفر عاشقانه قبل از تولد فرزندتان» غافلگیر کنید. برای گرفتن ایده، می توانید سری به آژانس های مسافرتی بزنید و یا به صورت آنلاین اقدام کنید. مکانی را انتخاب کنید که او دیدنش را بیش تر از هر جای دیگری دوست دارد و مدتی را در یک اقامت گاه یا یک هتل بگذرانید. به خاطر داشته باشید که بهتر است که در اوایل بارداری برای این سفر برنامه ریزی کنید، زیرا در مراحل بعدی بارداری ممکن است همسرتان اجازه سفر کردن نداشته باشد.
عکس از دوران بارداری
یک عکاس حرفه ای را برای گرفتن عکس های دوره بارداری انتخاب کنید و با گرفتن عکس هایی شیک از برآمدگی شکم، پوست درخشان و موهای براق همسرتان، به او حس زیبا بودن دهید.
کیف های بیمارستان از قبل آماده
اگر شما کیف بیمارستانی همراه با تمام لوازم ضروری و مورد نیاز را خریداری کنید، همسرتان بسیار سپاس گذار شما خواهد بود. یک کیف از وسایلی مانند لباس، دمپایی، جوراب، نرم کننده لب، کش سر، سینه بندهای مخصوص شیردهی، لوازم آرایشی و خوراکی های مورد علاقه او تهیه کنید.
تسکین دهنده حالت تهوع صبح گاهی
تجربه حالت تهوع صبح گاهی در سه ماهه اول بارداری بسیار شایع است. و اگر همسرتان از حالت تهوع شدید رنج می برد، می توانید تسکین دهنده های حالت تهوع صبح گاهی را برای او خریداری کنید.
ماساژور کف پا
به او یک ماساژور پا هدیه دهید و یا یک کارت هدیه برای پدیکور کردن در سالن های آرایشی نزدیک محل زندگی تان تهیه کنید. او ممکن است درد و تورم را در قسمت پاها به علت افزایش وزن تجربه کند، و یک ماساژ پا در چنین حالتی می تواند حس بسیار مطلوبی را به او بدهد.
گن شکم و سینه مخصوص بارداری
اگر شریک زندگی تان احساساتی و عاطفی باشد، به این هدیه علاقمند می شود. به دنبال یک گن در اندازه ی مناسب باشید که برجستگی شکم او را بپوشاند. او از این کار لذت می برد و برای همیشه آن را نگه می دارد.
دست بندهای ساخته شده از سنگ رز کوارتز
کوارتز رز یک سنگ تقریبا قیمتی است که گفته می شود راه های قلب را به سمت عشق بدون قید و شرط و انرژی مثبت باز می کند. این هدیه می تواند به بهبود خواب آسوده کمک کند، در عین حال یک وسیله تزئینی زیبا باشد.
پلاک و گردن بند
به همسرتان یک گردن بند همراه با یک پلاک درخشان هدیه دهید تا به او یادآوری کنید که چقدر زیبا است، حتی هنگامی که به علت مشکلات بارداری دچار استرس است. یک گردنبد زیبا می تواند او را بسیار شاد و همچنین باعث می شود شما را دوست داشته باشد و از شما قدردانی کند.
اتاق کودک یا یک گوشه ای از خانه برای کودک
ایجاد یک مکان برای کودک یکی از موراد بسیاری است که زن باردار به آن فکر می کند. شما می توانید با تزئین کردن و آماده کردن مکانی برای کودک تان، او را شگفت زده کنید. برای این منظور شما مثلا می توانید یک گهواره را در جای مناسب آن قرار دهید یا یک خدمتکار استخدام کنید تا تمام لباس های زیر و ملحفه ها را شسته و لباس ها و وسایل کودک را آماده کند.
بطری آب
ممکن است تصور کنید که بطری آب، هدیه ای ساده است که هر شخصی می تواند آن را خریداری کند. اما به خاطر داشته باشید که او باید آب زیادی بخورد تا بدنش را در طول این دوران پر آب نگه دارد. و خرید یک بطری آب، به او یادآوری می کند که شما بعه یاد او هستید
لباس خواب های راحتی دوران بارداری
لباس خواب های راحت دوران بارداری، می تواند یک لباس شب مناسب برای همسر باردار شما باشد. او همچنین می تواند وقتی کودک تان به دنیا آمد نیز از این لباس ها استفاده کند. لباس خواب های راحتی در دوران بارداری دارای بندهایی در ناحیه کمر است که متناسب با اندازه رشد شکم می تواند تغییر کند.
سوتین های بارداری
با پیشرفت بارداری، سینه ها بزرگ تر و دردناک می شوند. شما می توانید آن ها را برای خرید هدیه انتخاب کرده و به همسرتان اجازه دهید که چیزی را که نیاز دارد، انتخاب نماید.
 غذاهای آسان و سریع
غذا درست کردن در دوران بارداری که با حالت تهوع و نفرت و بی زاری نسبت به برخی از مواد غذایی همراه است، ممکن است غذا درست کردن را برای زنان باردار بسیار دشوار کند. با درست کردن غذا برای آن ها، این بار را از دوش آن ها بردارید. می توانید به صورت آنلاین یا از کتاب های آشپزی، دستور تهیه غذاهای ساده و مغذی را پیدا کنید.
هدفون هایی برای شنیدن صدا توسط کودک درون شکم در دوران بارداری
کودک می تواند از هفته 20 ام بارداری شروع به شنیدن کند. شما می توانید برای همسرتان، گوشی های قابل حملی که مخصوص زنان باردار هستند را تهیه کنید. این گوشی ها به این علت طراحی شده اند که به کودک اجازه دهند از طریق این گوشی های خاص که به رحم می چسبد، با خیال راحت به صداها گوش دهند.
مانیتور کودک
همسرتان از شنیدن صدای قلب کودکتان خوشحال خواهد شد. مانیتور کودک به همسرتان اجازه می دهد که هر زمان که می خواهد در خانه به صدای کودک گوش دهد. همچنین می توانید از مانیتور برای شنیدن عطسه و بررسی حرکات او استفاده کنید.
اکنون که ایده های زیادی برای بهترین هدایا به همسر باردار، دوست یا دختر خود دارید، یکی را انتخاب کرده و کادو را بسته بندی کنید تا او به وجد بیاید. فرقی نمی کند که سه ماهه اول یا دوم یا سوم بارداری او باشد، مطمئنا این هدیه ها می توانند باعث لبخند او شوند. حتی اگر این گونه هم نباشد، حداقل او از تلاش و ایده شما قدردانی خواهد کرد. پس چرا منتظر هستید؟ اقدام کنید و او را با تمام عشق و هدایایی که شایسته او است، خوشحال کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو